Jwzquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:15 schreef Geelman het volgende:
Wow, een nieuwe KLB meet!
Dronken worden op 5 euroKenners weten.
Flessen wodka op tafel in de kroegquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:15 schreef Geelman het volgende:
Wow, een nieuwe KLB meet!
Dronken worden op 5 euroKenners weten.
Beter gaan wij gewoon alsnog de stad in lekker aan een literfles wodka hangen en kut schreeuwen naar potentiėle buurvrouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Flessen wodka op tafel in de kroeg
En Fristi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Flessen wodka op tafel in de kroeg
Je doet het superquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit soort zaken organiseren is ook totaal niet aan mij besteedGod straft onmiddellijk blijkt maar weer.
Ik had ook wel het idee dat het soepeltjes verliep, animo was ook boven verwachting. Maar goed, al met al komt het mij ook wel goed uit om het wat later te doen.quote:
Go hard or go homequote:Op woensdag 18 maart 2020 21:39 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Sowieso is dit een beetje gekke tyden om te meeten
Beterschap. Te zijner tijd zal de hele lijst een nieuwe uitnodiging ontvangen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:13 schreef Fernweh het volgende:
Komt mij beter uit later dit jaar. Dan ben ik ook bijgekomen van de operatie. De plastische chirurg heeft me goed toegetakeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |