Kom maar gezelligquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef Plompzakker het volgende:
Kunnen wij ook de 28e @:vogeltjesdans?
dankjewel!quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik trakteer je op een biertje
Dat heet geen oplichterij, dat heet gewoon discriminatiequote:
oh nee dan is het goedquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat heet geen oplichterij, dat heet gewoon discriminatie
Misschien kunnen we dan de strijdbijl begravenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik trakteer je op een biertje
Wij hebben meer overeenkomsten dan verschillenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan de strijdbijl begraven
Dat zijn de beste ruziesquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:22 schreef Gnunix het volgende:
vooral bier gaan drinken dan, mod ruzie
Sowieso wil ik wel zien of iedereen in het echt zo stoer is als dat ze hier voordoen. Waarschijnlijk niet en wordt er al gauw D&D bij gepaktquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:25 schreef Gnunix het volgende:
[..]
slaande ruzie met bier op is geweldig om te zien, ik ga dan wel filmen
pferdelulquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:27 schreef pferdfahrer het volgende:
Gewoon wat sos harken en pillen klappen, 1 grote KLB liefde
D&Dquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sowieso wil ik wel zien of iedereen in het echt zo stoer is als dat ze hier voordoen. Waarschijnlijk niet en wordt er al gauw D&D bij gepakt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sowieso wil ik wel zien of iedereen in het echt zo stoer is als dat ze hier voordoen. Waarschijnlijk niet en wordt er al gauw D&D bij gepakt
Oh shit, mijn niveau is zo laag dat pferdelul mij grappig vindt.quote:
GTWVquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Oh shit, mijn niveau is zo laag dat pferdelul mij grappig vindt.
Snel even een GTWV posten
Dit is ook de voornaamste reden dat ik komquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wappie gaan op wollah z'n wiet die 'ie koopt van wajongquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Solotovski het volgende:
En natuurlijk om helemaal gek te gaan
Wappie gaan op wietquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Wappie gaan op wollah z'n wiet die 'ie koopt van wajong![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |