Die was niet schijtgemakkelijk? Dan idd maar even halen! Nice tippa!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haal Dragon Quest XI bro, is nu voor de helft, ¤29,99. Echt 1000x beter dan Ni No Kuni 2 en ook comfy.
Sommige mensen moeten werken. Op maandagen zit ik in R'dam centrum en daar ga ik altijd met de metro naartoe. Ik twijfel om nu te gaan.quote:
DQXI begint ook wat simpel maar kent een behoorlijke spike in moeilijkheid. Dan kom je zeker aan je trekken.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die was niet schijtgemakkelijk? Dan idd maar even halen! Nice tippa!
Heb 3 draconian quests erbij aangezetquote:Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DQXI begint ook wat simpel maar kent een behoorlijke spike in moeilijkheid. Dan kom je zeker aan je trekken.
Oh ja, je kunt het zelf inderdaad al moeilijker maken. Het is echt een topgame, heerlijk old skool jrpg, prachtige graphics, ietwat eentonige soundtrack, humor. Ik moet echt eens de def. edt. gaan spelen op Switch bedenk ik me nu...quote:Op zondag 1 maart 2020 09:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb 4 draconian quests erbij aangezet
Waaronder super strong monsters.
Zit nu de intro te kijken en geeft me een heerlijk comfy gevoel. GenietOn.
Ik zou het je vooral willen aanraden om te doen....quote:Op zondag 1 maart 2020 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken. Op maandagen zit ik in R'dam centrum en daar ga ik altijd met de metro naartoe. Ik twijfel om nu te gaan.
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou het je vooral willen aanraden om te doen....
RE4 Remake confirmed!quote:Op zondag 1 maart 2020 00:22 schreef DKUp het volgende:
Oh zeker het vervolg op Resident Evil 7 met Ethan en Chris op de next-gentwitter:AestheticGamer1 twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 20:27:39The next year is going to be a pretty crazy time to be a Resident Evil fan. reageer retweet
![]()
Het is zeker niet de moeilijkste Dragon Quest nee maar daarom niet minder. Hij is wat makkelijker en daarom wat toegankelijker voor iedereen. Je kan het spel wat moeilijker maken met 'Draconian Quests'quote:Op zondag 1 maart 2020 07:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die was niet schijtgemakkelijk? Dan idd maar even halen! Nice tippa!
Ik heb zelf gebruik gemaakt van 1, 4 & 5 bij m'n eerste playtrough en dat voelde als een iets moeilijker dan gemiddelde Dragon Quest game.quote:1. No Fleeing from Battle (Dead meat if you can't win)
2. No Shopping (Cannot purchase anything from shops, even quest related items)
3. No armor (Can change weapons, means you'll take a ton of damage)
4. Reduced Experience from Easy Fights (Enemies that are too weak give 0 EXP, items still drop)
5. All Enemies Are Super Strong (All Enemies have higher Stat, if you don't want a breeze) - Highly Recommended
6. Shypox (The main character is cursed, randomly losing turn in battle, aswell as freezing up random NPC Interactions) You can retry speaking to the NPC once this happens immediately after) - Annoying AF, adds RNG to battles.
Sowieso en dan alleen de 16bit versie spelen en de orchestrated soundtrack.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, je kunt het zelf inderdaad al moeilijker maken. Het is echt een topgame, heerlijk old skool jrpg, prachtige graphics, ietwat eentonige soundtrack, humor. Ik moet echt eens de def. edt. gaan spelen op Switch bedenk ik me nu...
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
GAM / [PS3 #232] Party Like it's 1999
10 jaar geleden.
Ken ik niet. Ziet er wel uit als een leuke trophy lijst op zich. Veel verschillende challenges.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:43 schreef Jimbo het volgende:
Road to plat #50
Shadow complex. De eerste game die ik ooit 100% had, alleen dan op de Xbox. Vind het wel mooi hem op de ps4 ook nog een keer te doen,als nr 50.
Je gaat hard de laatste tijd.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:43 schreef Jimbo het volgende:
Road to plat #50
Shadow complex. De eerste game die ik ooit 100% had, alleen dan op de Xbox. Vind het wel mooi hem op de ps4 ook nog een keer te doen,als nr 50.
Meh, ik vind Shypox best irritant. Je slaat daarmee random een beurt over, is soms pech hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
RE4 Remake confirmed!
[..]
Het is zeker niet de moeilijkste Dragon Quest nee maar daarom niet minder. Hij is wat makkelijker en daarom wat toegankelijker voor iedereen. Je kan het spel wat moeilijker maken met 'Draconian Quests'
[..]
Ik heb zelf gebruik gemaakt van 1, 4 & 5 bij m'n eerste playtrough en dat voelde als een iets moeilijker dan gemiddelde Dragon Quest game.
edit: had je latere post niet gezien.Shypox lijkt me awesome, nog nooit geprobeerd.
[..]
Sowieso en dan alleen de 16bit versie spelen en de orchestrated soundtrack.
Ja dat lees ik nu ook, ik dacht dat het alleen buiten combat was.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Meh, ik vind Shypox best irritant. Je slaat daarmee random een beurt over, is soms pech hebben.
Corona Quarantaine GODquote:Op zondag 1 maart 2020 12:18 schreef KennyPowers het volgende:
Net gematched met een Italiaan in SCVI
Ik zou dan eerder voor Mutant Year Zero: Road to Eden gaan. Min of meer dezelfde gameplay met meer verhaal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
ik heb zin in xcom2, die zat ooit bij ps plus
is dat anno 2020 nog wat?
Wel ongeveer een factor 100 minder contentquote:Op zondag 1 maart 2020 12:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder voor Mutant Year Zero: Road to Eden gaan. Min of meer dezelfde gameplay met meer verhaal.
Jawel, Donald Mustard was creative director. "Chair Entertainment" is ook gewoon Epic Games maar die doen vlgs mij nu alleen nog maar mobile games.quote:
quote:
Natuurlijk, alleen nog de “entitled” mensenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als er dan nog games of mensen zijn
Heb het inmiddels afgeschaft, was super irritant en maakt de strijd alleen maar frustrerender, vooral als je risico's wil nemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja dat lees ik nu ook, ik dacht dat het alleen buiten combat was.
Heb een proef abo / maand ps now genomen, daar zat ie in. De game zelf speelt heerlijk weg, soort metroidvania game maar dan met mer schieten enzo. Zou hem zeker aanraden. Had hem op de xbox 100% gefixt en alle achievements. Was m'n eerste game die ik zo uitgespeeld had ook enzo... Vanaf daar ging het mis <3quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ziet er wel uit als een leuke trophy lijst op zich. Veel verschillende challenges.
Sterker nog, ik ben amper thuis omdat ik bij m'n nieuwe chick zit. Maar veel van die games waren al op 90% ofzo omdat m'n ex ze speelde, dus ik heb ze afgerond zodat ze eindelijk van m'n hdd af konden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat hard de laatste tijd.
Vergeet niet ook nog om een leven te hebben.
Dit sowieso <3quote:
Ah, een nieuwe chick. Natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb een proef abo / maand ps now genomen, daar zat ie in. De game zelf speelt heerlijk weg, soort metroidvania game maar dan met mer schieten enzo. Zou hem zeker aanraden. Had hem op de xbox 100% gefixt en alle achievements. Was m'n eerste game die ik zo uitgespeeld had ook enzo... Vanaf daar ging het mis <3
Sowieso is PS now opzich nog wel leuk om even te proberen, kwaliteit is wel vooruit gegaan zie ik, sure het is geen 100% awesome service maar zag een hoop leuke games (en easy plats)
[..]
Sterker nog, ik ben amper thuis omdat ik bij m'n nieuwe chick zit. Maar veel van die games waren al op 90% ofzo omdat m'n ex ze speelde, dus ik heb ze afgerond zodat ze eindelijk van m'n hdd af konden.
Code vein daarentegen was wel even een pain in the ass, maar ooit zal ik alle soulsbournekiro games and look-a-likes plat hebben
niet belangrijk, heeft ze een ps4?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe chick. Natuurlijk.
Heeft ze een hardbody?
Ze speelt met Jimbo zijn joystick.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
niet belangrijk, heeft ze een ps4?
Met de stem van Christian Bale hoop ikquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met de stem van Christian Bale hoop ik![]()
WB Montréal heeft zeker al jaren last van Corona met af en toe een opleving![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]Materiaal voor die geile Mortal Kombat Furry, hoe heet die lul ook alweer.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
https://en.wikipedia.org/wiki/SonicFoxquote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Materiaal voor die geile Mortal Kombat Furry, hoe heet die lul ook alweer.....
Ach op ResetEra beschouwen ze hem als een God. Wat is non-binary?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/SonicFox
Dominique McLean (born March 2, 1998), better known by their[1] alias SonicFox, is an American professional esports player of several fighting games. They are recognized for their versatility to pick up a new game or character and master it for professional play relatively quickly. They have won five Evolution Championship Series (EVO) events, among other tournament wins, and they are the highest paid fighting game esports player in the world as of August 4, 2019, with over $600,000 in earnings.[2] They were named Esports Player of the Year at The Game Awards 2018 and included in Forbes's 2020 "30 Under 30" for Games.
In September 2019, McLean came out on Twitter as a non-binary man.[4][13] McLean publicly uses singular they pronouns.[1]
Echt niet te lezen die altenatieve pronoun-shizzle.
Non-binary, or genderqueer, is a spectrum of gender identities that are not exclusively masculine or feminine—identities that are outside the gender binary. Non-binary identities can fall under the transgender umbrella, since many non-binary people identify with a gender that is different from their assigned sex.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach op ResetEra beschouwen ze hem als een God. Wat is non-binary?
Oh ja dit gelul....quote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Non-binary, or genderqueer, is a spectrum of gender identities that are not exclusively masculine or feminine—identities that are outside the gender binary. Non-binary identities can fall under the transgender umbrella, since many non-binary people identify with a gender that is different from their assigned sex.
Door de thumbnail ga ik niet eens klikkenquote:
Deze is hetzelfdequote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door de thumbnail ga ik niet eens klikken
Gegiechel, speech, furryquote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door de thumbnail ga ik niet eens klikken
Je zal maar professioneel gamer zijn en een finale verliezen van iemand met een furryoutfit.quote:
Altijd tegen mijquote:Op zondag 1 maart 2020 21:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je zal maar professioneel gamer zijn en een finale verliezen van iemand met een furryoutfit.
Beetje zoals een WK darts finale verliezen van een boomer met een hanenkam.
1 op 11 heeft platinum? Easy peasy dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:12 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Viel tegen.
Op naar MK11/DOA6/DBFZ/SF5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1 op 11 heeft platinum? Easy peasy dan.Stelt ook niks voor. Platinum is gewoon alle single player content doen (relatief lang, maar easy) en 50 online matches spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had Tekken7 na de plat nog wel een tijdje gespeeld maar deze fighter ligt me niet. Heb er ook geen nostalgie voor.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Lekker bezig pik!quote:Op zondag 1 maart 2020 22:12 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Viel tegen.
Op naar MK11/DOA6/DBFZ/SF5
Is tekken 7 lastig qua plat? Heb de game nu ook staan op de hdd, maar twijfel hem plat te halen, zag wel dat ik al een zooi gedaan hadquote:Op zondag 1 maart 2020 22:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Stelt ook niks voor. Platinum is gewoon alle single player content doen (relatief lang, maar easy) en 50 online matches spelen.
Had Tekken7 na de plat nog wel een tijdje gespeeld maar deze fighter ligt me niet. Heb er ook geen nostalgie voor.
Nee superkort. Zelfs @DKUp heeft hem.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is tekken 7 lastig qua plat? Heb de game nu ook staan op de hdd, maar twijfel hem plat te halen, zag wel dat ik al een zooi gedaan had
ah als zelfs dkup hem heeft...quote:Op zondag 1 maart 2020 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee superkort. Zelfs @:dkup heeft hem.
Zo te zien moet je alleen nog treasure mode spelen tot rank warrior en 10 online matches doen. De rest kan je snel in training mode halen.
Even rustig ja....quote:Op zondag 1 maart 2020 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee superkort. Zelfs @:dkup heeft hem.
Zo te zien moet je alleen nog treasure mode spelen tot rank warrior en 10 online matches doen. De rest kan je snel in training mode halen.
Nou nou nou.....quote:
Toen was ik 15quote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef KennyPowers het volgende:
Zie nu dat hij Heavy Rain plat heeft, respect. Ik zal niet meer haten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orona-virus-covid-19quote:Op maandag 2 maart 2020 09:17 schreef Aurelius het volgende:
https://twitter.com/RedMa(...)339043622912/photo/1
Op een maandag ochtend.
Ja, precies. Even 2 weken preventief in quarantaine. Als ze het niet geloven, komen ze maar langs om te controleren.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orona-virus-covid-19
als mijn werkgever dat zei, zat ik "hoestend" thuis vandaag met m'n PS4 op "Offline Weergeven"
Vorig jaar al gespeeldquote:Op maandag 2 maart 2020 09:10 schreef MMaRsu het volgende:
FF7 remake demo is beschikbaar lees ik!!
GOGOGOGO
Doe maar stoer.... met je pinguīnquote:Op maandag 2 maart 2020 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar al gespeeld
Vorige week een andere previewbuild gespeeld
Heb je er t-shirts van?quote:
Waarom zou je oude midi-shit erin willen hebben? Het is een remake, niet zo'n lelijke Spyro-remasterquote:Op maandag 2 maart 2020 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoor wel dat de klassieke sound effects er niet in zitten, en dat de muziek maar matig is/generiek.
Toch wel weer jammer dat het niet gewoon perfect is.
Waarom niet die klassieke FF7 menu geluidjes erin stoppen?
*wacht op PC release met mods / complete versie*
ken geregeld worden..... of nee toch niet, want coronaquote:
Straks ook de reden van vertragingen voor de next-gens.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ken geregeld worden..... of nee toch niet, want corona
wel meer dan alleen datquote:Op maandag 2 maart 2020 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks ook de reden van vertragingen voor de next-gens.
Spyro was een remake. Alle SOUL van het origineel eruit gesloopt.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je oude midi-shit erin willen hebben? Het is een remake, niet zo'n lelijke Spyro-remaster
dat zeg ik al maandenquote:Op maandag 2 maart 2020 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks ook de reden van vertragingen voor de next-gens.
Waarom zou je op nostalgie willen leunen in een remake?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je oude midi-shit erin willen hebben? Het is een remake, niet zo'n lelijke Spyro-remaster
Geen idee, vertel jij het maar. Er zitten genoeg oldschool FFVII in, ook de melodielijn. Alleen aangepast naar modernere tijdenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou je op nostalgie willen leunen in een remake?
Nee.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
Ik las net dat iemand uit Duitsland een psplus account nodig heeft om de demo te kunnen downloaden. Geldt dat ook voor Nederland?
Maar waarom niet lekker die oldschool menu sounds? Dat geluidje maakte FF7quote:Op maandag 2 maart 2020 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, vertel jij het maar. Er zitten genoeg oldschool FFVII in, ook de melodielijn. Alleen aangepast naar modernere tijden
Oh jammer dat dat er niet in zit. Ik heb het iig wel als ps4 thema die sound toen ik ff7 original kocht.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar waarom niet lekker die oldschool menu sounds? Dat geluidje maakte FF7
Gelukkig schrijf ik in mijn preview dat er ook een classic mode is, dus de oude manier van vechten. Oh wacht, ik maak geen video's, dus dan weet je dat nietquote:Op maandag 2 maart 2020 13:14 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik vooral lees is dat het een soort van Kingdom Hearts combat is.
Niet dat ik ooit echt hyped was, gezien de veranderingen van turn based naar active battle, maar dit is toch wel echt een enorme domper.
Naast het feit dat de game in 3/4 games is opgedeeld en je dus continue jaren zit te wachten om verder te kunnen spelen.
Nee, ik wacht wel op de complete edition (met mods, hopelijk kunnen ze een turn based battle system erin modden)
#teamtifaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef Jimbo het volgende:
Moet zeggen dat ik geen ff fan ben maar Damn ff vii speelt wel lekker weg eigenlijk.
Denk dat ik mn pre orders wel laat staan, lijkt me een toffe game
Dat is wel ff een serieus development-klusje geweest. Wel netjes dat ze het zo gedaan hebbenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig schrijf ik in mijn preview dat er ook een classic mode is, dus de oude manier van vechten. Oh wacht, ik maak geen video's, dus dan weet je dat niet
Was al een tijdje bekend ook: https://square-enix-games(...)-remake-classic-mode
Sowieso dat de helft van de mensen die zeggen dat ze wachten op alle delen toch gaan toegeven.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef Jimbo het volgende:
Moet zeggen dat ik geen ff fan ben maar Damn ff vii speelt wel lekker weg eigenlijk.
Denk dat ik mn pre orders wel laat staan, lijkt me een toffe game
Die Classic mode is niets meer dan een faux turn based systeem, wat er dus niet in zit.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig schrijf ik in mijn preview dat er ook een classic mode is, dus de oude manier van vechten. Oh wacht, ik maak geen video's, dus dan weet je dat niet
Was al een tijdje bekend ook: https://square-enix-games(...)-remake-classic-mode
BLERGH KOTSquote:In Classic Mode, characters fight automatically
Vind ik ook. Genoeg mensen die realtime niet kunnen verdragen in een RPG, dus tof dat ze drie opties hebben:quote:Op maandag 2 maart 2020 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is wel ff een serieus development-klusje geweest. Wel netjes dat ze het zo gedaan hebben
Waarom zou je dat jezelf aandoen?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sowieso dat de helft van de mensen die zeggen dat ze wachten op alle delen toch gaan toegeven.
Huh? Heb je gelezen wat het inhoudt?quote:Dat is wel ff een serieus development-klusje geweest. Wel netjes dat ze het zo gedaan hebben
quote:In Classic Mode, characters fight automatically, so the player can instead focus on selecting commands.
ik denk dat je nostalgie iets te ver is doorgeschoten. Turnbased vechten ze toch altijd zelf, jij kiest alleen de skillsquote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die Classic mode is niets meer dan een faux turn based systeem, wat er dus niet in zit.
[..]
BLERGH KOTS
Nee, ze vechten door zonder dat je iets doet. Dat is niet turn based man.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat je nostalgie iets te ver is doorgeschoten. Turnbased vechten ze toch altijd zelf, jij kiest alleen de skills
Ja dat kanquote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef AToontje87 het volgende:
Vraagje!
Ik heb een PS Plus account, en wil Shadow of the Collosus binnenkort spelen. Echter heb ik op dit moment niet voldoende vrije ruimte op mijn schijf, en dat zal ik heel deze maand ook nog niet hebben.
Kan ik de titel dan wel in de bibliotheek zetten zonder te downloaden? Zodat ik hem in april bijvoorbeeld kan downloaden?
Tot je PSPlus afloopt. Zodra je geen PSPlus lid meer bent, kun je die gratis games niet meer starten/downloaden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef AToontje87 het volgende:
Vraagje!
Ik heb een PS Plus account, en wil Shadow of the Collosus binnenkort spelen. Echter heb ik op dit moment niet voldoende vrije ruimte op mijn schijf, en dat zal ik heel deze maand ook nog niet hebben.
Kan ik de titel dan wel in de bibliotheek zetten zonder te downloaden? Zodat ik hem in april bijvoorbeeld kan downloaden?
Vlees is juist hard voor Tifa.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het vlees is zwak (voor Tifa huehue)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |