Terwijl ik al in het nieuwe topic had gepostquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Buda met aarskaarsen door het slotje.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl ik al in het nieuwe topic had gepost
Ja zo'n MRI is wel een beetje een vaag technofeestje met al die geluidjes, daarvoor ook al een opwarmertje met de stroboscoop bij EEG.quote:
Die kópquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-om-advies~a1b69daf/
Jezus, ben je productmanager aarskaarsen
Alles goed gelaserbeamd?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n MRI is wel een beetje een vaag technofeestje met al die geluidjes, daarvoor ook al een opwarmertje met de stroboscoop bij EEG.
Lijkt me verstandig als ik geen label plak en een goeie psych gewoon even het diagnostisch stuk doen en je verder helpt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke stoornis bedoel je trouwens, kan ik daar op googlen?
Met klaarkomverbod ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij testte juist op dat moment de tarzan xxl
Nieuwsgiergquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig als ik geen label plak en een goeie psych gewoon even het diagnostisch stuk doen en je verder helpt.
Googlen is in dit soort gevallen nooit helpend is mijn ervaring
quote:
K vond het een naar klote ding :pquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n MRI is wel een beetje een vaag technofeestje met al die geluidjes, daarvoor ook al een opwarmertje met de stroboscoop bij EEG.
Een bit fitquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vermaak me met m'n Fitbit. Ik voelde me gisteren en eergisteren niet helemaal fit, vandaag is het eigenlijk weer prima. Ben ik net m'n rusthartslag aan het terugkijken en die was ook een stukje hoger dan normaal.
Partyparty!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn de straffen voor mods die regels overtreden tóch nog uitgelektquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
Las gisteren over mensen die elkaar in de genitaliën trappen, hard
Las het uiteraard op Fok
Maar huuuuuh, kreeg er spontaan pijn van.
Ik ben gen psycholoog dus dat is sowiesi niet hendig lieve schatquote:
Hebben ze je ragout onderzocht?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vond het een naar klote ding :p
Ik vond het op zich wel prima, kekke beats in dat dingquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vond het een naar klote ding :p
Klonk alsof het beloningsbeleid wasquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de straffen voor mods die regels overtreden tóch nog uitgelekt
Patsen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
Las gisteren over mensen die elkaar in de genitaliën trappen, hard
Las het uiteraard op Fok
Maar huuuuuh, kreeg er spontaan pijn van.
Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze je ragout onderzocht?
Dit geldt alleen voor @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Klonk alsof het beloningsbeleid was
Catch a grenade for youuuuuuquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het op zich wel prima, kekke beats in dat dingZe wilden eerst nog een muziekje opzetten op de koptelefoon maar was gelijk een of andere zeikerig Bruno Mars nummers dus dat heb ik maar gelijk uit laten zetten
Bruno Mars is wel echt erger dan een MRI ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het op zich wel prima, kekke beats in dat dingZe wilden eerst nog een muziekje opzetten op de koptelefoon maar was gelijk een of andere zeikerig Bruno Mars nummers dus dat heb ik maar gelijk uit laten zetten
Volmondig mee eens.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bruno Mars is wel echt erger dan een MRI ja.
Ik vind het echt een grappig statistiekje.quote:
Werkt wel goed hèquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grappig statistiekje.
Zou je niet eerst de administratie bellen over die paar barkies?quote:
Ik gebruik hem alleen als stappentellerquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grappig statistiekje.
Turbocorona!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek dan:
[ afbeelding ]
Maandag voelde ik me serieus gaar, dinsdag ook nog en nu eigenlijk wel weer prima.
Ben benieuwd of ik weer onder de 50 duik, daar zat ik begin december steeds op.quote:
Dat is wel heel laag zegquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik weer onder de 50 duik, daar zat ik begin december steeds op.
De EEG? Het vervelendste was het aanbrengen van die diodes, voor de rest weinig van gemerkt. Kreeg wel een droge bek toen ik 3 minuten flink moest hijgenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hoe waren de stroomschokken?
Mwehehehe.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
Heeft iemand al een grap over de gebroeders Tim en Tom Corona gemaakt?
Toen had ik nog wel braaf drie hoog intensieve sportmomenten per week, dat zal wel helpen.quote:
Ik herinner me vooral plakzooi in m'n haar van die dingen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De EEG? Het vervelendste was het aanbrengen van die diodes, voor de rest weinig van gemerkt. Kreeg wel een droge bek toen ik 3 minuten flink moest hijgen.
Sporthart dit datquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
[..]
Toen had ik nog wel braaf drie hoog intensieve sportmomenten per week, dat zal wel helpen.
Dus ik had ook wel op het knopje kunnen drukken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De EEG? Het vervelendste was het aanbrengen van die diodes, voor de rest weinig van gemerkt. Kreeg wel een droge bek toen ik 3 minuten flink moest hijgen.
Dit jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral plakzooi in m'n haar van die dingen.
Is nog steeds zo op die manierquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel ruim 20 jaar geleden ondertussen.
Ik wou zeggen, als dit geen corona is weet ik het ook niet meerquote:
Had gekund jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ik had ook wel op het knopje kunnen drukken?
Ik blijf het hilarisch vinden, ik en sportief.quote:
Joy. Gelukkig geen reden om zo'n test te moeten ondergaan nu.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nog steeds zo op die manier
Wel iets betere kappen nu
menstruatie cup?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef Molo het volgende:
Ik verstond trouwens echt tot een jaar geleden
'fill my cup, put soms nigger in it'
Eerst eens vragen wat de juridische grondslag is over een en ander. Dit is informatie inwinning voor ik zelf goed geïnformeerd naar de werkgever gaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je niet eerst de administratie bellen over die paar barkies?
Denk alleen niet dat ze het hadden toegestaanquote:
200-500 zei je. Maar succes ermeequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerst eens vragen wat de juridische grondslag is over een en ander. Dit is informatie inwinning voor ik zelf goed geïnformeerd naar de werkgever gagaat wel om wat meer dan een 'paar' barkies.
Grote cup wel dan.quote:
per maand, gaat uiteindelijk om 4-6 maandenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
200-500 zei je. Maar succes ermee
Oh dat loopt hard op dan ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
per maand, gaat uiteindelijk om 4-6 maandenwat dus bottomline zowat een maandsalaris is.
Das wel de moeite waard ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
per maand, gaat uiteindelijk om 4-6 maandenwat dus bottomline zowat een maandsalaris is.
Succesquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom eerst informeren en dan ventileren
Waarvoor?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Voor 1500 een mean ass advocaat genomen betaald door de raad van rechtsbijstand ofzo. Nou ja moest 500 zelf betalen.
Hij was een keer bij Pauw als advocaat van iemand.
Die 1500 was bedrag waar ik recht op had. Niet zijn uurloon![]()
Had recht op een verhoging als uitzendkracht en reiskostenvergoeding maar randstad wlde dat ons niet betalen.quote:
Het is een rotopmerking, dat weet ik, maar de tegenstelling van deze post en de vakantie-aanvraagangst vind ik grappig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had recht op een verhoging als uitzendkracht en reiskostenvergoeding maar randstad wlde dat ons niet betalen.
Kon k niet hebben
FNV wilde ook niet helpen. En onder bepaald inkomen kan je gesubsidieerd een advocaat inschakelen dus dat heb ik gedaan :p
Duurde lang want ik was natuurlijk geen prioriteit voor die man maar uiteindelijk toch gelukt![]()
ratten dat randstad. Zoveel winst en dan zo je personeel proberen uit te knijpen.
Vlees noch vis.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een rotopmerking, dat weet ik, maar de tegenstelling van deze post en de vakantie-aanvraagangst vind ik grappig.
Ja raar is dat he :pquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een rotopmerking, dat weet ik, maar de tegenstelling van deze post en de vakantie-aanvraagangst vind ik grappig.
Het is ook een beetje een geval apart.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de meeste paniek waar Sagan ooit in is geweest volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Netjes netjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had recht op een verhoging als uitzendkracht en reiskostenvergoeding maar randstad wlde dat ons niet betalen.
Kon k niet hebben
FNV wilde ook niet helpen. En onder bepaald inkomen kan je gesubsidieerd een advocaat inschakelen dus dat heb ik gedaan :p
Duurde lang want ik was natuurlijk geen prioriteit voor die man maar uiteindelijk toch gelukt![]()
ratten dat randstad. Zoveel winst en dan zo je personeel proberen uit te knijpen.
Hebben uitzendbureau's sowieso een handje van iddquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Staat er in de cao dat je recht hebt op een reiskosten vergoeding vanaf bepaalde km.
En dan zeggen ze ja maar je gaat op de scooter...
Maar de manier van vervoer staat er niet. Zo ging dat.
Dan word ik boos
Geflambeerde schuttingdelen.quote:
Alsof een scooter gratis isquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Staat er in de cao dat je recht hebt op een reiskosten vergoeding vanaf bepaalde km.
En dan zeggen ze ja maar je gaat op de scooter...
Maar de manier van vervoer staat er niet. Zo ging dat.
Dan word ik boos
Ja walgelijk. En dan nog zon grote ook he. Msschien zijn ze juist daarom zo grootquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben uitzendbureau's sowieso een handje van idd
Maakt niet uit. Ik volg gewoon wat er in de cao staat. En domme spellejes zoals dit speel je maar met je moederquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof een scooter gratis is![]()
Al ging je lopen. Schoenen kosten ook geld.
Wel goed dat je niet over je heen laat lopen .quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik volg gewoon wat er in de cao staat. En domme spellejes zoals dit speel je maar met je moeder
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel goed dat je niet over je heen laat lopen .
Uitzendbureaus zijn sowieso kut, ook voor opdrachtgevers. Bij mijn vorige werkgever hebben we wel eens uitzendkrachten gekregen bij grotere evenementen en dan krijg je vaker dan niet ongeïnteresseerde, oncapabele scholieren van 18 gestuurdquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja walgelijk. En dan nog zon grote ook he. Msschien zijn ze juist daarom zo groot
Maar heb er geen vrienden mee gemaaktUiteindelijk zijn ze hier na de opdrachtgever ook verloren. Wat misschien toeval was of niet.
En wat dacht je van eten, energie hebben voor lopen/fietsen kost óók geld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof een scooter gratis is![]()
Al ging je lopen. Schoenen kosten ook geld.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik volg gewoon wat er in de cao staat. En domme spellejes zoals dit speel je maar met je moeder
Pak ze!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat straks met deze attitude naar werk
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat staat er in de CAO over vakantie doorgeven dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je weer kleedsels besteld?quote:
Ja hier kom ik niet echt uitquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat er in de CAO over vakantie doorgeven dan?
Nee, dit is een pakje met manicure spullen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weer kleedsels besteld?![]()
Mijn pakje is binnen, EN ik was droog overNu giet het weer
Lekker bezig ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben ook weer thuis met nieuwe schoenen die in de sale waren![]()
Hoef alleen nog de deur uit om te gaan uit eten vanavond.
En terechtquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Karzai het volgende:
Die ouwe van mij is lekker met pensioen, die neemt het er ook van
Grand Prestigequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef Karzai het volgende:
Vader was even op visite, hij nam een grote fles hertog jan grand prestige mee
Die hebben we opgedronken
Straks haal ik roti
Wat dacht je? Plus en plus is min?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok ik weet niet wat voor logica dit is, de zon scheen in mijn gezicht dus ik doe de lamp op het bureau aan ipv de luxaflex dicht.
Goedemorgen Haags.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok ik weet niet wat voor logica dit is, de zon scheen in mijn gezicht dus ik doe de lamp op het bureau aan ipv de luxaflex dicht.
Goedemorgen Haags.
Klinkt als een typische fokker :pquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemorgen Haags.
Ok tijd voor koffie weerquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Karzai het volgende:
ja hij had hem laten rapen in zijn schuurtje
Ja die ligt in de autoquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Karzai het volgende:
ik zou een zonnenbril op zetten Haags
Zou er wel bij passen ook. Dat je door de regen gaat lopen om je zonnebril te gaan halenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die ligt in de auto
Ja of een puppy aanschaft omdat je zin hebt in nassi.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou er wel bij passen ook. Dat je door de regen gaat lopen om je zonnebril te gaan halen
quote:DEN HAAG - Ouderenbond ANBO waarschuwt voor een nieuwe babbeltruc, over het coronavirus. Mensen bellen bij ouderen thuis aan en proberen bij hen binnen te komen door zich voor te doen als medewerker van een ziekenhuis dat onderzoek doet naar het coronavirus. Trap er niet in en laat niemand binnen, waarschuwen de politie en de ANBO.
https://www.omroepwest.nl(...)ekondigd-aan-de-deur
Wat doe jij dan door je nasi?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een puppy aanschaft omdat je zin hebt in nassi.
Ik zou gewoon aanbellen, mensen in hun gezicht hoesten en ze dan een medicijn aansmeren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Er is al sprake van de coronababbeltruc
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe jij dan door je nasi?
Je wist toch dat uitstraling een monster isquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe jij dan door je nasi?
Ja lolquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou er wel bij passen ook. Dat je door de regen gaat lopen om je zonnebril te gaan halen
"Ja mevrouwtje, trek uw luier maar helemaal naar beneden dan checken we even of u Corona onder de leden heeft, stomazakje laat maar gewoon bengelen en lach even naar het vogeltje met je chagrijnige bek, goed zo"quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Er is al sprake van de coronababbeltruc
[..]
Ik heb altijd een bril bij me op de fiets en een doorzichtige voor als het regent zodat ik geen druppels in mijn ogen krijgquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wist toch dat uitstraling een monster is
Uhm geloof niet dat het doel is omdat te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja mevrouwtje, trek uw luier maar helemaal naar beneden dan checken we even of u Corona onder de leden heeft, stomazakje laat maar gewoon bengelen en lach even naar het vogeltje met je chagrijnige bek, goed zo"
Een doorzichtige brilquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bril bij me op de fiets en een doorzichtige voor als het regent zodat ik geen druppels in mijn ogen krijg
Ik bedoelde een blanco bril, zonder verduistering in de glazenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een doorzichtige brilVerrek dat lijkt me handig!
Val ik nu door de mand?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm geloof niet dat het doel is omdat te doen.
kleurloos heet datquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde een blanco bril, zonder verduistering in de glazen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Oh lees hem verkeerd.
Buda is het monster
Ik heb ik de foto's al gemist?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde een blanco bril, zonder verduistering in de glazen
kan geen kwaad, lekkerquote:
Van water moet ik ongelooflijk vaak plassen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan geen kwaad, lekker![]()
Heel de dag water is ook maar niks. Net weer een prio-1 te pakken
Vreemde plek wel weerquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit in de broekzak van mijn spijkerbroek, pak even?
Broodjes bapaoquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
Moet eigenlijk nog wat eten voor werk maar wat?
Lekkerrrrquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit aan tosti te denken....
Ik weet waar jou volgende reis heen gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit net een prachtig filmpje van de Hongaarse VVV te kijken. Zoveel mooie plekken waar ik nog niet ben geweest
Jij weer naar de Verdie?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet waar jou volgende reis heen gaat.
Ik heb nog 4 worstebroodjes over. Moesten eigenlijk gisteren opquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
Moet eigenlijk nog wat eten voor werk maar wat?
Is toch 6 uur ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee 1x was wel genoeg. Pokke eind vliegen ook.
Ga naar Gran Canaria
Valt toch meequote:Op woensdag 26 februari 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, met tussenstop 7.5 uur
Hm, maar ik wil ook nog zoveel andere plekken zienquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet waar jou volgende reis heen gaat.
Zoals?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, maar ik wil ook nog zoveel andere plekken zien
Pff teringeind.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, met tussenstop 7.5 uur
16 uur. Jemig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
Naar thailand doe ik er 16 uur over.
ziet er wel mooi uit
[ afbeelding ]
Ik ga volgende week woensdag pas naar de kapper.quote:
Meer van Schotland, Ierland, Noorwegen, Zweden, de Baltische Staten, Moskou, meer van Italië, meer van Zwitserland, de Hoge Tatra’s, Japan, meer van de VS, etc, etc.quote:
Indonesië is 25 met een tussenstop van 2,5 uur.quote:
Moet er echt niet aan denkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Indonesië is 25 met een tussenstop van 2,5 uur.
Italië is op dit moment wel top jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer van Schotland, Ierland, Noorwegen, Zweden, de Baltische Staten, Moskou, meer van Italië, meer van Zwitserland, de Hoge Tatra’s, Japan, meer van de VS, etc, etc.
+1quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken
Hou er ook niet van hoorquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italië is op dit moment wel top ja
Hoe moet je in godsnaam nog zitten na zoveel tijd. Na 4 uur zit ik al te draaien om lekker te kunnen en willen zitten.quote:
Zeker mee eensquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]waait wel weer over. Maar het is een héérlijk land
Ja daarom vlieg ik altijd met overstap naar bangkokquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe moet je in godsnaam nog zitten na zoveel tijd. Na 4 uur zit ik al te draaien om lekker te kunnen en willen zitten.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom vlieg ik altijd met overstap naar bangkok
Ik ga volgende week.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italië is op dit moment wel top ja
Ik dacht dat je zei vandaag?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga volgende week woensdag pas naar de kapper.
Zelfs bangkok ook niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
nee je mag ook nergens meer roken, ik had nicotine kauwgom mee voor cuba
Ideaalquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
nee je mag ook nergens meer roken, ik had nicotine kauwgom mee voor cuba
Dan heb ik alleen woensdag gezegdquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei vandaag?
Je liegt tegen mij!
In mn hoofd was dat dus vandaag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen woensdag gezegd
Is al platquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
ojee, straks ligt de hele wereld plat
Ik lees op de emirates site niets over dit nieuws.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Flinke kostenpost voor de vliegtuigmaatschappijen. air france-klm schatte al een verlies van 200 miljoen door de corona crisis
Kunnen ze wel hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Flinke kostenpost voor de vliegtuigmaatschappijen. air france-klm schatte al een verlies van 200 miljoen door de corona crisis
Tis watquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
De fabrieken liggen ook stil, straks is de action leeg
Thats the spiritquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
Dus Haags ga lekker naar huis joh, het maakt toch allemaal geen klote meer uit wat je doet
Dood gaan we tochquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
Dus Haags ga lekker naar huis joh, het maakt toch allemaal geen klote meer uit wat je doet
Linkje?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit net een prachtig filmpje van de Hongaarse VVV te kijken. Zoveel mooie plekken waar ik nog niet ben geweest
Nou dan kan ik wel wat meer luxe van kopen dan hoor haha.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:59 schreef Karzai het volgende:
Verkoop alles wat je bezit en ga lekker op gran canaria een nieuw leven beginnen
Doe het dan!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dan kan ik wel wat meer luxe van kopen dan hoor haha.
Emirates heeft pas problemen als de Emir z'n poen op is en dat gebeurt niet zo snelquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lees op de emirates site niets over dit nieuws.
Wat trekt je wel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Canarische eilanden trekken me echt voor geen meter, iets teveel Hollandse hits kroegen en dikke gouden kettingen.
Geen mooie dame, huehuehue.quote:
Je moe...quote:
Oeeeeh zoveel, de Moorse binnenlanden van Spanje, Rome net erbuiten en dan de bergen in, Iraanse regenwoud, de karstgebergten in Zuid-Oost Azië, Japan, Russische kroegen in Moskou, door de sneeuw rennen op IJsland, Schotlandquote:
Dat is je reishistory? Of bucketlist?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeeeeh zoveel, de Moorse binnenlanden van Spanje, Rome net erbuiten en dan de bergen in, Iraanse regenwoud, de karstgebergten in Zuid-Oost Azië, Japan, Russische kroegen in Moskou, door de sneeuw rennen op IJsland, Schotland, Colombiaanse Caribische kuststeden, Cook eilanden, op een schip naar Antarctica langs Patagonië, een verlaten kerk in Oekraïne, aan tafel bij Eleven Madison Park .....verzin het maar, zolang ik maar geen kroket ruik en Nivea zonnebrandcrème.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeeeeh zoveel, de Moorse binnenlanden van Spanje, Rome net erbuiten en dan de bergen in, Iraanse regenwoud, de karstgebergten in Zuid-Oost Azië, Japan, Russische kroegen in Moskou, door de sneeuw rennen op IJsland, Schotland, Colombiaanse Caribische kuststeden, Cook eilanden, op een schip naar Antarctica langs Patagonië, een verlaten kerk in Oekraïne, aan tafel bij Eleven Madison Park .....verzin het maar, zolang ik maar geen kroket ruik en Nivea zonnebrandcrème.
Ik snap je volkomen, wat een romantisch landquote:
En geen krokettenquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen, wat een romantisch land
Pffoee nee zomaar het eerste wat me te binnen schoot, sommige dingen wel geweest, andere weer niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is je reishistory? Of bucketlist?
Waarschijnlijk zijn wensenlijstje voor het geval die ooit van zijn begeleider Almere zuid-oost uit mag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is je reishistory? Of bucketlist?
Hoe is dat een pluspunt?quote:
https://www.maakjeeigenbitterbal.nlquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog zelf maken. Wel gedaan toen ik daar woonde
Heb dat eigenlijk nog nooit gedaan, is wel een hoop werk geloof ik? Ragout maken, dat bevriezen, paneren en dan weer frituren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog zelf maken. Wel gedaan toen ik daar woonde
Nomzzquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
Dan liever een speenvarkentje van het spit
Nah ik hou toch ook wel van een kluifjequote:Op woensdag 26 februari 2020 17:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
KFC-bucketlist? Doe mij maar alleen crispy strips.
Jij at toch alleen maar kaassoufflés.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
KFC-bucketlist? Doe mij maar alleen crispy strips.
Het valt mee. Inderdaad maak je een ragout die je laat opstijven in de koelkast. Kroketjes vormen, paneren en friturenquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk nog nooit gedaan, is wel een hoop werk geloof ik? Ragout maken, dat bevriezen, paneren en dan weer frituren.
Als t op bittergarnituur/de gewone snackbar aankomt wel ja. Met nuggets oid maak je mij ook echt niet blij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij at toch alleen maar kaassoufflés.
KFC is toch ook gewoon een snackbar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als t op bittergarnituur/de gewone snackbar aankomt wel ja. Met nuggets oid maak je mij ook echt niet blij.![]()
quote:
Één die zich toespits op gepaneerde kipstukken, zonder klassieke snacks.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KFC is toch ook gewoon een snackbar.
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Heb er zes weken van gemaakt. Begin april
Ik krijg als ik terugkom van vakantie alleen binnen een dag weer heimwee naar vakantieadresquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Whoa zes weken. Ik zou vette heimwee krijgen
Ja even schijten op je eigen wc en slapen in je eigen bed en dan weer gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg als ik terugkom van vakantie alleen binnen een dag weer heimwee naar vakantieadres
De goede leeftquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja even schijten op je eigen wc en slapen in je eigen bed en dan weer gaan.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
Wow, alweer bijna een topic vol. Het lijkt wel alsof het steeds sneller gaat de laatste tijd met topics vol krijgen hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |