Dank jequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja las het ineens in de toneel-appgroep![]()
Gefeliciteerd Tim!![]()
![]()
Wie geeft onze held even een naamtopic?
Alleen het jaarquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij had hij zijn geboortedatum hier wel eens genoemdDus om te kijken of we het nog herinneren ofzo
Of hij heeft geen zin om zijn verjaardag met ons te vieren, kan ook!
Dan was het gewoon zijn eigen schuld geweest door het niet te meldenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als jij je telefoon niet had gevonden had die arme Tim nooit een FOK!verjaardag gehad!![]()
Huh, ik las het toch gewoon?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
Ik wacht nog even met de felicitatims tot het zeker is.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, ik las het toch gewoon?Of heb je zo weinig vertrouwen in mijn lees-skills?
Volgens mij de datum ook wel eens hoorquote:
AH. Er staat dan in kleine letters op welke smaak het is. Ik ben kippig. Ik wil gewoon groen = hazelnoot, geel = wit, rood = puur, etcetera.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welk merk/welke winkel is met dat achterlijke idee gekomen?
Vind ik heel unlike Tim.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij de datum ook wel eens hoor
quote:
Zitten er ook wiet-eitjes tussen die je korte termijngeheugen aantasten?quote:
Waarom reageer je niet meer op mijn appjes? Ik heb je ook al SMS'jes gestuurd? Ben je boos? Aoibhin? REAGEER DAN!!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan was het gewoon zijn eigen schuld geweest door het niet te melden
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
Telefoon gevonden!![]()
@:Hawaii_Tim lees ik nu dat je jarig bent?
Ah (quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
[..]
AH. Er staat dan in kleine letters op welke smaak het is. Ik ben kippig. Ik wil gewoon groen = hazelnoot, geel = wit, rood = puur, etcetera.
Nee, ik was me ergens over aan het opwinden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Zitten er ook wiet-eitjes tussen die je korte termijngeheugen aantasten?![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Zitten er ook wiet-eitjes tussen die je korte termijngeheugen aantasten?![]()
Vindt ie vast een leuk cadeauquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik heel unlike Tim.
(ik doe vandaag alsof ik hem door en door ken)
Volgens mij niet, maar als dat zo is... waarom denk je er nu dan pas weer aan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij de datum ook wel eens hoor
Hopelijk niet iets dat hier gebeurd is/wij hebben gezegd?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef Dave het volgende:
En aangezien m'n irritatiegrens voorlopig weer even bereikt is, ben ik er vandoor!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet meer op mijn appjes? Ik heb je ook al SMS'jes gestuurd? Ben je boos? Aoibhin? REAGEER DAN!!!
* HYSTERISCH *
Oh... je telefoon kwijt.
Vervelend meid.
* knikt begripvolquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja je wilt niet weten wat voor boze appjes ik allemaal heb moeten doorstaan net
Ik denk wel vaker aan iets op het moment dat het eigenlijk net te laat is/al gebeurtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar als dat zo is... waarom denk je er nu dan pas weer aan?![]()
![]()
* Hawaii_Tim weet niet wanneer Aoibhin jarig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |