quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou van bakken![]()
En mijn Hongaarse collega had een verzoekje ingediend
Esterhazy moet ik nog een keertje proberen... Dat ziet er namelijk heerlijk uitquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo stuk ben van Hongaarse taarten, maar Dobos is wel lekker. En Eszterhazytaart, maar dan wel met amandelen en niet met walnoot
Maar het scheelt wel of ik in Italië een winkel wel of niet binnen mag.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Esterhazy moet ik nog een keertje proberen... Dat ziet er namelijk heerlijk uit
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
Eerste was staat aan.. nog many more te gaan.
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik ook bij de rechtbank komen werken?
Bah bahquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Liggen nog dingen in de mand van begin januari geloof ik.
En ik dacht dat we hier in huis langzaam waren met wassenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond ook nog maar een was draaien, dan heb ik hopelijk m'n achterstand eens weggewerkt. Liggen nog dingen in de mand van begin januari geloof ik.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond ook nog maar een was draaien, dan heb ik hopelijk m'n achterstand eens weggewerkt. Liggen nog dingen in de mand van begin januari geloof ik.
Teveel blijkbaarquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel kleren hebben jullie wel niet?
Volgens mij moet ik met creatieve combinaties wel een week of 3 doorkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel kleren hebben jullie wel niet?
Valt mee, zo ranzig wordt m'n kleding nooit. Dit blijft gewoon steeds liggen omdat er hogere prioriteiten (sportkleding, ondergoed, broek/trui die ik snel weer aan wil) tussendoor komen. Een blouse die ik toch amper draag blijft dan wat langer liggen.quote:
Ik was een keer door m'n schone ondergoed heen en toen durfde ik de wasmand al niet eens meer open te maken.quote:
Nja ik doe de laatste 2 weken aan boord geen was meer omdat de wasmachines er 3.5u over doen :’)quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een keer door m'n schone ondergoed heen en toen durfde ik de wasmand al niet eens meer open te maken.
Knisperboekjes voor kinderen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
MI van rondrennend meurend plakkerig ondergoed.
Niet aardig om je Filippijnse collega’s wasmachines te noemenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik doe de laatste 2 weken aan boord geen was meer omdat de wasmachines er 3.5u over doen :’)
Dikke meevaller:gemeentelijke / waterschap s belastingen zijn maar 10 euro per jaar omhoog.
een dagje?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre jongens, wat dķen jullie met kleding als dat na een dagje dragen zo ranzig is dat het eenverdient?
Die in je enkels probeert te bijten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knisperboekjes voor kinderen.
Als je de wasmand ondersteboven houdt, valt er zo'n harde bonk uit.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een dagje?Een spijkerbroek draag ik weken achter elkaar voordat ie in de was gaat hoor.
Apart wassen? Eerder wat schoons aan trekken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre jongens, wat dķen jullie met kleding als dat na een dagje dragen zo ranzig is dat het eenverdient?
Als die een vinger op mn kleren leggen worden ze al gekielhaald.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet aardig om je Filippijnse collega’s wasmachines te noemen
Lekker vol met bil en bal zweetquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een dagje?Een spijkerbroek draag ik weken achter elkaar voordat ie in de was gaat hoor.
Bitterbalzweet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker vol met bil en bal zweet
Ben jij bekend met het concept "onderbroek"?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker vol met bil en bal zweet
Snot doekjes?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het concept kabbelend kontwaterquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het concept "onderbroek"?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het concept kabbelend kontwater?
Mijn werk spijkerbroeken gaan echt wel na 2-3 dagen in de was
Fysiek wellicht nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
En ik werk niet zo hard als jij kennelijk
Wassen of weggooien. Ligt eraan hoe ranzig het is en waardoor het ranzig is gewordenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |