quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou van bakken![]()
En mijn Hongaarse collega had een verzoekje ingediend
Esterhazy moet ik nog een keertje proberen... Dat ziet er namelijk heerlijk uitquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo stuk ben van Hongaarse taarten, maar Dobos is wel lekker. En Eszterhazytaart, maar dan wel met amandelen en niet met walnoot
Maar het scheelt wel of ik in Italië een winkel wel of niet binnen mag.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Esterhazy moet ik nog een keertje proberen... Dat ziet er namelijk heerlijk uit
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
Eerste was staat aan.. nog many more te gaan.
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik ook bij de rechtbank komen werken?
Bah bahquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Liggen nog dingen in de mand van begin januari geloof ik.
En ik dacht dat we hier in huis langzaam waren met wassenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond ook nog maar een was draaien, dan heb ik hopelijk m'n achterstand eens weggewerkt. Liggen nog dingen in de mand van begin januari geloof ik.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond ook nog maar een was draaien, dan heb ik hopelijk m'n achterstand eens weggewerkt. Liggen nog dingen in de mand van begin januari geloof ik.
Teveel blijkbaarquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel kleren hebben jullie wel niet?
Volgens mij moet ik met creatieve combinaties wel een week of 3 doorkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel kleren hebben jullie wel niet?
Valt mee, zo ranzig wordt m'n kleding nooit. Dit blijft gewoon steeds liggen omdat er hogere prioriteiten (sportkleding, ondergoed, broek/trui die ik snel weer aan wil) tussendoor komen. Een blouse die ik toch amper draag blijft dan wat langer liggen.quote:
Ik was een keer door m'n schone ondergoed heen en toen durfde ik de wasmand al niet eens meer open te maken.quote:
Nja ik doe de laatste 2 weken aan boord geen was meer omdat de wasmachines er 3.5u over doen :’)quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een keer door m'n schone ondergoed heen en toen durfde ik de wasmand al niet eens meer open te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |