dat was in de laatste 3 jaren niet daar hebben wel in erste maand vrouwen naar huis moeten maar deze jaar is girlpower nu 9 girls vs 6 mannenquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een goeie voor een RLS.
Ik zal iedereen die te dicht bij jou in de buurt komt Bolkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Ja, zo de tuin in dus bijna of geen dts vandaag.
Haha thanks, sta voorlopig op een eiland met riante voorsprong. Maar die nachten zijn link.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal iedereen die te dicht bij jou in de buurt komt Bolken
Ja in de nacht kan je veel punten halen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha thanks, sta voorlopig op een eiland met riante voorsprong. Maar die nachten zijn link.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal iedereen die te dicht bij jou in de buurt komt Bolken
Toen was het veel stiller denk ik, of de server lag 2 dagen platquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de nacht kan je veel punten halen.
Maar ik las dat Haag het gepresteerd heeft in 2 dagen tijd 1000 punten te halen
Ik vraag me dan wel af hoe want ik zit hier toch best heel veel uurtjes
Ja, deze had ik vanmorgen hier ook al ingegooidquote:
Doe niet zo raar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:53 schreef noodgang het volgende:
[..]ik ben vandaag nog in limburg geweest
RIP in vrede mij
ik heb tot nu vandaag 50 punten, zoveel heb ik geloof ik in 2 weken deze maand niet en keer gehadquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de nacht kan je veel punten halen.
Maar ik las dat Haag het gepresteerd heeft in 2 dagen tijd 1000 punten te halen
Ik vraag me dan wel af hoe want ik zit hier toch best heel veel uurtjes
oquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb tot nu vandaag 50 punten, zoveel heb ik geloof ik in 2 weken deze maand niet en keer gehad
waren er niet veelquote:
Vorige maand was een uitzondering.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan me dat niet meer herinneren van de vorige maand.
Werd geloof ik halverwege de maand hier naar toe gelokt
quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:25 schreef noodgang het volgende:
Daar moet je voor in de buurt van andere mensen zijn geweest, dus t zal wel loslopen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:38 schreef skysherrif het volgende:
ahjoh maar 2 procent va nde mensen gaa dood aan corona, als je gewoon gezond bent en jong ga je niet dood.
Ik hoop voor die vetkleppen van een haags en dud0r dat ze geen corona krijgen want dan kan ik een overlijdensspeech voorbereiden.
Ben ik toch ietsquote:
Dottime.quote:
quote:
quote:
Goh sommige zijn mij al zat omdat ik er veel ben. En ik gun andere regelmatig puntenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En zo rustig was het niet toen Haags 1000 punten in een weekend pakte maar hij zat er echt elke seconde bovenop.
16 uur per dag ofzo
Truequote:Op woensdag 26 februari 2020 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En zo rustig was het niet toen Haags 1000 punten in een weekend pakte maar hij zat er echt elke seconde bovenop.
16 uur per dag ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |