nee is nog geen van betroffen in kärntenquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koorts
Ben je op plaatsen geweest waar het heerst dan Mario
Vertrouw je het niet gewoon naar de dokter gaan
Maar denk dat je gewoon een verkoudheid hebt, die heeft ook
Mss ben je de eerste?quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is nog geen van betroffen in kärnten
Dan zou ik me nog geen zorgen maken. En vertrouw je het niet gewoon naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is nog geen van betroffen in kärnten
Het zit hier ook aan te komen he, een besmet persoon is in Limburg geweestquote:
Leuk met dat carnaval.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit hier ook aan te komen he, een besmet persoon is in Limburg geweest
ja dat gaat losquote:
Ja, dan worden veel mensen besmet, en veel komen over al vandaanquote:
Hoi Skyquote:
Gutemorgen.quote:
Haags blijft gewoon doorposten, let maar op.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:38 schreef skysherrif het volgende:
ahjoh maar 2 procent va nde mensen gaa dood aan corona, als je gewoon gezond bent en jong ga je niet dood.
Ik hoop voor die vetkleppen van een haags en dud0r dat ze geen corona krijgen want dan kan ik een overlijdensspeech voorbereiden.
Die diknek weet ons nog via DTS te infecteren, ik ben weg.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haags blijft gewoon doorposten, let maar op.
Hey Plymquote:
Dat is een goeie voor een RLS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:45 schreef mario390 het volgende:
vannacht moest dat erste meisje in bb brasil dat huis verlaten was natuurliijk en drama vor somige meiden beter was gewezen de jong was gegaan de doet niks in huis nur zuipen en slapen
lekker manquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:46 schreef PlymouthFury het volgende:
Goed weer vandaag, kan hoop doen
Dan hoop ik dat het droog blijft voor jequote:Op woensdag 26 februari 2020 08:46 schreef PlymouthFury het volgende:
Goed weer vandaag, kan hoop doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |