quote:
Ja bij Filo lag ook al sneeuwquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef skysherrif het volgende:
Vannacht sneeuwde het trouwens enorm hard
Is hier nu ook alweer weg helaasquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij Filo lag ook al sneeuw
Hier helemaal niets
Eenzaamheid.quote:
Ja echt jammerquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is hier nu ook alweer weg helaas
Oeh, jammer dat we dat hier niet hebben gehadquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef skysherrif het volgende:
Dat het zo knispert onder je voeten ❤️quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer
ik zit te wachten op een dik pak.Hou wel van sneeuw vooral als er nog niemand door heen is gebanjerd
Ja sneeuw is heerlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer
ik zit te wachten op een dik pak.Hou wel van sneeuw vooral als er nog niemand door heen is gebanjerd
Ja dat moeten we maar voor lief nemenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Sneeuw is inderdaad mooi, maar de troep er na is minder
Daarom vraag ik het ookquote:
Ftfyquote:
Niks van gemerkt. Ik sliepquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef skysherrif het volgende:
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef skysherrif het volgende:
Lekker in zeeland van de duinen afsleeen
Nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |