Eej dud0rquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je in haar broekje ofzo?
[..]
Hallo mevrouw liefbaar
Klopt, waar was je?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:30 schreef skysherrif het volgende:
ik heb jippie eecht lang niet gesproken
Er man toch. Iemand verantwoordelijk zijn als er een ziekenfonds je stad komt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:41 schreef Jippie68 het volgende:
Lees ik hier afschuiven van verantwoordelijkheid?
Frank Klaassen, directeur van GGD Zuid-Limburg, zegt dat de besmette Duitser niet in het zuidelijke deel van Limburg is geweest. "Wat ik begrepen heb, is dat hij in het gebied van GGD Noord- en Midden-Limburg is geweest", citeert regionale omroep 1Limburg.
Valt hier wel meequote:Op woensdag 26 februari 2020 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Nou der komt weer een landing nattigheid aan
Het ritme van dequote:Op woensdag 26 februari 2020 09:48 schreef aKboR het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam
Dat is lastig, woont in een cirkel van 100m hier vandaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Ja het was zo mooi weer om iets te doen zei Plym net
Hopelijk blijft het dan bij hem wel mooi weer.
Hier is het net weg maar zal straks ook wel weer losbarstenquote:
Kan wel, het heeft hier eens aan de voorkant geregend en aan de achter kant scheen de zon.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is lastig, woont in een cirkel van 100m hier vandaan
Dat is wel eng dichtbijquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is lastig, woont in een cirkel van 100m hier vandaan
Met 100meter afstand? Woont ze op een boerderij ofzoquote:
Geen idee, ze woont wel ruim heb ik hier eens gelezenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met 100meter afstand? Woont ze op een boerderij ofzo
1tje maar hoorquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoeveel favoriete forumposteressen heb jij
Maar het gaat wel goed hier.
Zon en hagel tegelijk dus probeer de regenboog te ontdekken
Nee joh, je kent me tochquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je in haar broekje ofzo?
[..]
Hallo mevrouw liefbaar
Goed zoekenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoeveel favoriete forumposteressen heb jij
Maar het gaat wel goed hier.
Zon en hagel tegelijk dus probeer de regenboog te ontdekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |