Dan maar in Rabbits woonplaats bij Kobus Kuch gaan eten voortaanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Catering is waardeloos: alleen maar Chinees voer
![]()
Hopelijk tot morgenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
Koffie Sagan nog steeds in de OP![]()
Ik hier ga hier richting mijn nest nog even serie kijken en tukken.
Slaap lekker alvast!
O sorryquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
Koffie Sagan nog steeds in de OP![]()
Ik hier ga hier richting mijn nest nog even serie kijken en tukken.
Slaap lekker alvast!
Voor het lekkere?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit hier al met een temperatuurmeter in mijn arie.
Tot mijn stadje op lock down gaat omdat ze erachter komen dat er een Limburger woontquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:49 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dan maar in Rabbits woonplaats bij Kobus Kuch gaan eten voortaan
Straks weken in lock down daaroquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
Zurück in die Heimat!
Even een nachtje crashen bij moeders.
beetje stevia er op smerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit hier al met een temperatuurmeter in mijn arie.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot mijn stadje op lock down gaat omdat ze erachter komen dat er een Limburger woont
Voor deze keer vergeef ik het je wel. Had eerder vanavond al een fapje op hem gelegdquote:
Kan het fimpje zo snel even niet meer vindenquote:
Ik heb alleen maar schulden gelukkigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
Notarissen gaan het druk krijgen in Nederland, iedereen zijn testament nog even op laten maken.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar schulden gelukkig![]()
Tijd voor bed hier, ajuus!
En dat op de laatste dag voor het einde der tijden, ik ben trots op jequote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
Toch mooi dat ik dan nog 1 keer in mijn leven gehaktballen heb gemaakt
Morgen gekookte aardappelen met coronaadjes en jus erbij?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
Goed hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat op de laatste dag voor het einde der tijden, ik ben trots op je
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen gekookte aardappelen met coronaadjes en jus erbij?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan het fimpje zo snel even niet meer vinden
Zul je zien dat je met die ballen in je buik sterftquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja zit nu verstopt door de stressquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien dat je met die ballen in je buik sterft
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier ook tijd om naar bed te gaan!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Nu ik erbij na ga denken lig ik te rochelen in bed
Dat is echt heel erg, dat trek ik ook niet, dus niet geklikt.quote:
Komt wel erg dichtbij nu.quote:Een Duitse man die dinsdag positief testte op het coronavirus, verbleef een week eerder in de provincie Limburg.
Overdrijf niet zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 06:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg, dat trek ik ook niet, dus niet geklikt.
Ik heb echt een schurfthekel aan de muziek van Toto, al zolang die band bestaat.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat LINGO is ook niet meer wat het geweest is, zou kijkwijzer hier rekening mee houden?
hoorde het vanochtend ook op de radio.quote:
Ja, ze weet natuurlijk dat de tijd dringt, ze wordt er niet jonger op...quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde het vanochtend ook op de radio.
Dat mens zat gewoon te azen op een goede beurt leek het
Niet Koen poep onder je schoen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:45 schreef Koen66 het volgende:
is toch een algemene titel 'Koeneloen' lijkt het
Ook @:madam-april en @:derrabbit noemen me zo
Ik heb nog een ochtendhumeurtje hoor. Duurt even en dan ben ik weer blij denk ik:+quote:
ik ben alweer een dikke 2 uur wakkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog een ochtendhumeurtje hoor. Duurt even en dan ben ik weer blij denk ik:+
Ik ben niet echt een ochtendmensquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben alweer een dikke 2 uur wakker
Nicequote:Op woensdag 26 februari 2020 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, beetje te vroeg, na 12:00 mag het
Koeneloenquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:45 schreef Koen66 het volgende:
is toch een algemene titel 'Koeneloen' lijkt het
Ook @:madam-april en @:derrabbit noemen me zo
RIPquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Net even staan praten met een collega uit Sittard over carnaval, daar gaan we dan
Dat hele geval hier s niet eens waarquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Net even staan praten met een collega uit Sittard over carnaval, daar gaan we dan
ik zit nu weer eens op m'n laptop, mobiel vallen UIs toch minder opquote:
Niet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hele geval hier s niet eens waar
inderdaad, behalve dat vage twitter bericht verder nergens gemeldtquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hele geval hier s niet eens waar
Had ik gisteravond. Maar is nu weer weg.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik gisteravond. Maar is nu weer weg.
I SURVIVED CORONA 2020!
Waar kan ik het t-shirt bestellen?
Ik heb wel nog een corona petje liggen voor je. Hij is alleen wel rozequote:Op woensdag 26 februari 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I SURVIVED CORONA 2020!
quote:
Ik vraag me wel serieus af wat dit virus betekent voor het biermerk. Niet zo goed als jouw merknaam ineens een dodelijke ziekte isquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een corona petje liggen voor je. Hij is alleen wel roze
Ik ben imuum voor „griepachtige“ virussenquote:
Volgens mij hadden ze al gemeld dat ze er last van haddenquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me wel serieus af wat dit virus betekent voor het biermerk. Niet zo goed als jouw merknaam ineens een dodelijke ziekte is
en het is niet eens de echte naam van de ziekte... "Corona virus" is een groep visussenquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me wel serieus af wat dit virus betekent voor het biermerk. Niet zo goed als jouw merknaam ineens een dodelijke ziekte is
quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I SURVIVED CORONA 2020!
Dat heb ik me ook zitten afvragen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben zoveel schimmel op die kazen dat ik vermoed dat Fransen immuun zijn voor allesquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben imuum voor „griepachtige“ virussen![]()
Mooi, afvoeren dat merk. Is toch verder niet bijzonder.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze al gemeld dat ze er last van hadden
Is nog noet krachtig genoeg, wordt tijd datvde wereldbevolking wat uitgedunt wordtquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen kon je een t-shirt bestellen met 'I survived Nicole again'?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een t-shirt besteld met I survived Nicole. kwam ik haar dus tegen
Wat haatdragendquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, afvoeren dat merk. Is toch verder niet bijzonder.
Ik vreet geen schimmelkaasquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben zoveel schimmel op die kazen dat ik vermoed dat Fransen immuun zijn voor alles
in ieder geval niet "ineens"quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen kon je een t-shirt bestellen met 'I survived Nicole again'?
Ja is hetzelfde als zeggen, help ik ben gebeten door een slang, JA WAT VOOR EEN DAN!!?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en het is niet eens de echte naam van de ziekte... "Corona virus" is een groep visussen
Een bruinequote:Op woensdag 26 februari 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is hetzelfde als zeggen, help ik ben gebeten door een slang, JA WAT VOOR EEN DAN!!?
I fucked Nicole again.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen kon je een t-shirt bestellen met 'I survived Nicole again'?
Waarom niet, zou het alleen niet zo snel naar mijn werk dragenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je dat op een shirt zetten ja?
There’s no such thing as bad publicityquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kloptquote:
Makkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kaneelbroodjes zijn zo lekker
Een slimme marketingafdeling zou er misschien een goeie twist aan kunnen gevenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
There’s no such thing as bad publicity
Jum!quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kaneelbroodjes zijn zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:09 schreef crv het volgende:
Winter is eindelijk begonnen hierHier is de winter net geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurde een uurtje.
Je was de diepvries aan het ontdooien ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is de winter net geweest.Duurde een uurtje.
He getver, dat moet ik nog een keer doen. Geen zin in.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was de diepvries aan het ontdooien ?
Ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He getver, dat moet ik nog een keer doen. Geen zin in.
Nee. Oranje pas.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Hmmm met reisadvies niveau geel kan ik zeker niet aanspraak maken op een annuleringsverzekering he
Lekker Man.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Thuis en 'werk' tussen aanhalingstekens
Nee. Had je Thailand al geboekt dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Hmmm met reisadvies niveau geel kan ik zeker niet aanspraak maken op een annuleringsverzekering he
Maar kan ik nu een afsluiten en op het moment van oranje claimen. Of zeggen ze dan van ja je boekte al met geel?quote:
Nog niet maar kijk nu naar annuleringsverzekeringen en weet niet hoe ik moet interpetereren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Had je Thailand al geboekt dan?
Nog even wachten, straks is alles buiten je eigen voordeur dieprood
ik heb voor Augustus al een reis richting Italie staanquote:
Nee dat lijkt mij niet dat ze dat doen.. Maar ben geen kennerquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar kan ik nu een afsluiten en op het moment van oranje claimen. Of zeggen ze dan van ja je boekte al met geel?
ja nou ja ook logisch als ze dat niet doen natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niet dat ze dat doen.. Maar ben geen kenner
Je wilt in augustus toch niet in Italië zijn. Ik zou liever naar IJsland gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb voor Augustus al een reis richting Italie staan
Maar verwacht dat het dan wel uitgewoekerd is
Geen flauw idee hoe verzekeringen hier nu mee omgaan. Normaal gesproken kun je alleen annuleren voor plotse, onvoorziene omstandigheden die niet je eigen schuld zijn. Maar je kunt nu inderdaad wel voorzien dat dit nog een poosje gaat duren en ook wel erger gaat wordenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet maar kijk nu naar annuleringsverzekeringen en weet niet hoe ik moet interpetereren.
Je kan met geel toch niet de onschuld gaan spelen en zeggen dat je totaal overrompeld de reis moet annuleren en graag je geld terug wilt
Tegen die tijd zijn alle Italianen wel dood.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb voor Augustus al een reis richting Italie staan
Maar verwacht dat het dan wel uitgewoekerd is
Op de site van Centraal beheer staat : Annuleren naar landen met oranje en rood is verzekerd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe verzekeringen hier nu mee omgaan. Normaal gesproken kun je alleen annuleren voor plotse, onvoorziene omstandigheden die niet je eigen schuld zijn. Maar je kunt nu inderdaad wel voorzien dat dit nog een poosje gaat duren en ook wel erger gaat worden
Ik zou er voor alle zekerheid een telefoontje aan wagen. Want er gelden ook weer uitsluitingen voor natuurrampen en andere gekkigheid. Kleine lettertjes jeweetz.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op de site van Centraal beheer staat : Annuleren naar landen met oranje en rood is verzekerd.
https://www.centraalbehee(...)nuleringsverzekering
lekker relaxen, lakker zwemmen. Ook nog een week op cruise vanuit Venetie..... Tsja nog geen sprake van Corona toen we boektenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt in augustus toch niet in Italië zijn. Ik zou liever naar IJsland gaan.
Zwemmenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker relaxen, lakker zwemmen. Ook nog een week op cruise vanuit Venetie..... Tsja nog geen sprake van Corona toen we boekten
Haha maar dat ben je nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Niet verzekerd
U heeft ernstige schuld aan de schade of u pleegt een misdrijf.
U maakt de reis voor een medische behandeling.
U wist dat er grote kans was dat u de reis moest annuleren.
Schade als gevolg van zelf samengestelde reizen. Bijvoorbeeld als u een aansluiting mist.
Deelreizen en excursies als u deze op de plaats van bestemming boekt.
Vliegtickets en treintickets als de terugreisdatum niet van te voren bekend is.
Kosten van een vaste standplaats, ligplaats of seizoensplaats.
Wat nou als ik superdom ben?
Ja in principe betaal ik alleen een ticket natuurlijk dus als ik dat kwijt ben kom ik ook wel overheen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er voor alle zekerheid een telefoontje aan wagen. Want er gelden ook weer uitsluitingen voor natuurrampen en andere gekkigheid. Kleine lettertjes jeweetz.
Dat weten zij toch niet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha maar dat ben je niet
Alleen je hoofd in beeld?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb om half tien een videocall.
Die ga ik even 'vergeten'. Zit nog in mijn ochtendgewaad op de bank.
Alleen je gezicht dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn haar kammen. Ik zie er ontploft uit,
Sneeuw opgehouden maar is nog witquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is de winter net geweest.Duurde een uurtje.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Niet verzekerd
[..]Wat nou als ik superdom ben?
Helaas, daar trappen ze niet inquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Dat ik gewoon niet in de gaten heb hoe de situatie is
Voorbeeld 1quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas, daar trappen ze niet in
Je zult ze de kost moeten gevenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Dat ik gewoon niet in de gaten heb hoe de situatie is
En nu geldt er code geel? Snel boeken dan, voordat het stoplicht op oranje springtquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorbeeld 1
Momenteel geldt er een ‘code oranje’ reisadvies voor Tunesië. Na het boeken van een reis verslechtert de situatie naar ‘code rood’. Of je vindt ‘code oranje’ toch onverantwoord. Dit is voor jou de reden voor annulering. Heb je dan dekking met een Allrisk verzekering?
‘Code oranje’ betekent dat wordt aangeraden alleen noodzakelijke reizen te maken naar deze gebieden. Een vakantie naar dit gebied is niet noodzakelijk. Wanneer de situatie verergert in deze omgeving en dus ‘code rood’ wordt, is dat niet onvoorzien. Want er was al een onveilige situatie. Er is geen dekking op de Allrisk Annuleringsverzekering.
Voorbeeld 2
Momenteel geldt er een ‘code geel’ reisadvies voor de regio in Turkije waar je op vakantie wilt. Na de boeking verslechtert de situatie naar ‘code oranje’. Dit is voor jou de reden voor annulering. Heb je dan dekking met je Allrisk Annuleringsverzekering?
‘Code geel’ betekent dat een vakantie naar dit gebied verantwoord is, zolang er wordt opgelet. Wanneer na het boeken de situatie verslechtert en het op die bestemming code oranje wordt, is dat onvoorzien. De locatie was goed begaanbaar maar is nu onveilig. Er is dekking op de Allrisk Annuleringsverzekering, tenzij het calamiteitenfonds dekking biedt.
Samenvattend
Bij een Allrisk Annuleringsverzekering geldt alleen dekking als de reden van annulering onvoorzien is. Reizen naar een gebied met ‘code oranje’ brengt risico’s met zich mee die niet onvoorzien zijn. Dan geldt er dus geen dekking, ook al heb je een Allrisk Annuleringsverzekering. Check dus voor het boeken of het land veilig is. Wij raden het, net als het ministerie van Buitenlandse Zaken, af om naar gebieden met ‘Code Oranje’ of ‘Code Rood’ te reizen. Verder wensen wij je natuurlijk een veilige vakantie toe!
Narf
Ja maar Thailand heeft al jaren geel. Nu vanwege de corona, daarvoor in het zuiden door de moslim seperatisten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu geldt er code geel? Snel boeken dan, voordat het stoplicht op oranje springt
Heb alleen een beetje natte gezien, was de moeite niet.quote:
Waarom willen mensen er nog naartoequote:Op woensdag 26 februari 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar Thailand heeft al jaren geel. Nu vanwege de corona, daarvoor in het zuiden door de moslim seperatisten.
Ja das helemaal beneden. Sommige stukken zoals een national park kom je zonder gids en toestemming niet in maar anders merk je er niets van.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom willen mensen er nog naartoe
bepaalde operatiesquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom willen mensen er nog naartoe
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar Thailand heeft al jaren geel. Nu vanwege de corona, daarvoor in het zuiden door de moslim seperatisten.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]vriend van mij komt uit dat gebied. Zijn vader is moslim, maar hij heeft voor Buddhisme gekozen. Wat ook wel beter is als je homo bent
quote:
Ik ben 1 keer helemaal beneden geweest op een eiland koh lipe en daar liepen sommige in burga's rond. Wat moet dat heen zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zijn vader 'accepteert' het zolang hij geen vriendje mee naar huis neemt. Maar hij woont zelf in BKK en komt zelden in het zuiden.
Misschien hebben ze airco onder die burka?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer helemaal beneden geweest op een eiland koh lipe en daar liepen sommige in burga's rond. Wat moet dat heen zijn
Hoop het voor zequote:Op woensdag 26 februari 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze airco onder die burka?
Meeste vrouwen vinden ijsklontjes "daar" wel wat hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze airco onder die burka?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat eiland. OMG
[ afbeelding ]
Maar is het mooier dan waar je normaal zit?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat eiland. OMG
[ afbeelding ]
Pwetty.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat eiland. OMG
[ afbeelding ]
Mja, je kunt moeilijk de hele dag met een ijslollie in je flamoes rondlopenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden ijsklontjes "daar" wel wat hebben.
Ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar denk dat ik het niet lang trek.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kant trekt me überhaupt niet zo, het klimaat is niet zo erg mijn ding.
Ja vele malen mooier. Maar ook vele malen kleiner. je kan alles lopen en veel duurder en geen backpackersbestemming.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Maar is het mooier dan waar je normaal zit?
Naja, dat dus. En om dan tig uur in een vliegtuig te zitten om mijn vermoedens bevestigd te krijgen...quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar denk dat ik het niet lang trek.
40 graden. Dat was het hier ook afgelopen zomerquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vele malen mooier. Maar ook vele malen kleiner. je kan alles lopen en veel duurder en geen backpackersbestemming.
Was eerste keer Thailand dus had budget. Voor 25 euro sliep ik een hut van bamboe. Het ging daar richting de 40 dus trok het niet
Uiteindelijk toch maar geupgrade naar iets met airco. Was 50 euro per nacht![]()
Had ook geen mensen ontmoet want alleen maar honeymoonstelletjes
Toch nog 9 dagen gered.![]()
Maar super mooi.
Oh ja. Dat aspect was ik alweer vergeten. Dat wordt de burka met ijsklontjes/ingebouwde airco, anders ben ik net een Brit op vakantie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben ook nog nooit zo bruin geweest.
In mijn jonge jaren ben ik op Kreta geweest. Toen had ik het strand na 2 dagen wel gezien. En na 4 dagen lag ik kotsend op bed met een zonnesteekquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat dus. En om dan tig uur in een vliegtuig te zitten om mijn vermoedens bevestigd te krijgen...![]()
En ik blijk meer een type voor actieve vakanties, na een paar uurtjes stilzitten/lezen vind ik het zonde dat ik alleen maar stilzit.Ik en actief doen.
Zeevissen toch.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
40 graden. Dat was het hier ook afgelopen zomer
Ik wil niet naar Thailand omdat iedereen denkt dat je daar als single man maar voor één ding komt.
De horror.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren ben ik op Kreta geweest. Toen had ik het strand na 2 dagen wel gezien. En na 4 dagen lag ik kotsend op bed met een zonnesteek
Dus liever naar noordelijke landen
Ik ben afgelopen jaren naar Mallorca, de Algarve en Malta geweest en in mei ga ik naar Rhodos. Maar ik denk dat ik daarna de Med wel weer even gezien heb.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren ben ik op Kreta geweest. Toen had ik het strand na 2 dagen wel gezien. En na 4 dagen lag ik kotsend op bed met een zonnesteek
Dus liever naar noordelijke landen
Rijden in Engelandquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror.Gelukkig nooit "erger" geweest dan door de hitte bevangen, maar daar werd ik al naar genoeg van. Echt top, een auto zonder airco en ineens blafhete zomers.
Wel jammer, want ik had wel willen rijden in Engeland, maar dat was écht niet verantwoord geweest.
Dit was een hel om daar te komen :pquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat dus. En om dan tig uur in een vliegtuig te zitten om mijn vermoedens bevestigd te krijgen...![]()
En ik blijk meer een type voor actieve vakanties, na een paar uurtjes stilzitten/lezen vind ik het zonde dat ik alleen maar stilzit.Ik en actief doen.
Ja mannen hebben het wat lastigerquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
40 graden. Dat was het hier ook afgelopen zomer
Ik wil niet naar Thailand omdat iedereen denkt dat je daar als single man maar voor één ding komt.
Dit is dan wel weer humorquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Ben daarna soms terug gegaan naar dat strand om te kijken hoe mensen aankwamen
Ik ben op Kreta geweest, Fuerteventura en in Antalya. Maar daar laat ik het voorlopig ook wel even bij. Ik zou best eens willen eilandhoppen in Griekenland, maar dan in het voor- of najaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaren naar Mallorca, de Algarve en Malta geweest en in mei ga ik naar Rhodos. Maar ik denk dat ik daarna de Med wel weer even gezien heb.
Nou ja ik word intens gelukkig van dit soort strandenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer humor![]()
Als dat het interessantste is wat er te zien is
Wel goed stilgestaan ook daar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rijden in Engeland
Gelijk weer zin om die kant op te gaan
November is het wel koeler.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooi, maar mijn interne ventilatie kan het allemaal niet aan
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was een hel om daar te komen :p
Dacht slim te zijn door de speedboat te nemen. In 3 uur op dat eiland stond er.
Nah ze hebben er zoveel mensen en kippen op gepropt dat ik niet kon zitten. Ben alle kanten op gegooid op dat kutding:P
Vervolgens kom je bij een soort van drijvend dock. En het is deel van een national parc dus je moet entree betalen en je zelf registreren. Zaten we een uur te wachten op dat drijvende ding van 30 vierkante meter![]()
Ik kijken of ik ergens een pier zag op het eiland. Maar nee je gaat in zon longtail en mag je halverwege tot aan je middel in het water uitstappen met je bagage![]()
Ik had een spijkerbroek aan en sneakers![]()
![]()
Ben daarna soms terug gegaan naar dat strand om te kijken hoe mensen aankwamen
Ramptoeristjequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik had die backpack dus die is niet nat geworden maar veel van dat soort reizigers daar komen met van die hutkoffers. Probeer dat maar boven je hoofd te houden
File?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goed stilgestaan ook daar.
Ja, we moesten een stukje M25 hebben en helaas voor ons was dat midden in de ochtendspits.quote:
Is dat het regenseizoen? Die Thaise vriend is helemaal in extase als de temperatuur in BKK onder de 25 gaat. Dan trekt hij zijn winterjas aanquote:
Nopequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar om 6 uur 's ochtends ga je ook niet even wachten tot de spits voorbij is ofzo.
Nee das hier in de zomer. april,mei zijn de heetste periodes en vaak ook de droogste.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat het regenseizoen? Die Thaise vriend is helemaal in extase als de temperatuur in BKK onder de 25 gaat. Dan trekt hij zijn winterjas aan
Wil ik ook echt nog eens heen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NopeIn Schotland geen files gezien gelukkig.
Schotland
Nou dan hoef ik er niet heen. Dan kan het nog zo mooi zijn, als het zo puffen is geniet je er toch niet van.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat het regenseizoen? Die Thaise vriend is helemaal in extase als de temperatuur in BKK onder de 25 gaat. Dan trekt hij zijn winterjas aan
K ben 1 keer in januari gegaan. Kreeg het serieus gewoon koud als de zon onder was. Zat ik met vestjes aanquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik er niet heen. Dan kan het nog zo mooi zijn, als het zo puffen is geniet je er toch niet van.
Is dat dan niet hetzelfde als in Thailand?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh bah zo'n damp-muur neeHad ik in Beijing ook. Daar wende het trouwens wel vrij vlot eiegnlijk
Ja, jij kunt daar wel tegen met je stukje Egyptische genenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das hier in de zomer. april,mei zijn de heetste periodes en vaak ook de droogste.
Maar in het zuiden is het wel stukken warmer dan bv bangkok.
Kopen of huren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil ik ook echt nog eens heen.![]()
Hoe meer ik er over nadenk, hoe toffer het idee van een campertje wordt. D'n kerel ziet het ook wel zitten geloof ik.
Ja weet niet of dat het is maar wel dat k het hier zovaak koud heb en daar is het zo warm en dat is zeer comfi voor mij danquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij kunt daar wel tegen met je stukje Egyptische genen
Bangkok ruikt naar dode vis,dik oud Duits zaad, uitlaatgassen en vergeten geslachtsziektes.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben 1 keer in januari gegaan. Kreeg het serieus gewoon koud als de zon onder was. Zat ik met vestjes aan![]()
K vind het echt heerlijk als je op bankok vliegveld aankomt en dan naar buiten gaat en die warme deken zich om je heen voudt![]()
Ja moet er toch heenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bangkok ruikt naar dode vis,dik oud Duits zaad, uitlaatgassen en vergeten geslachtsziektes.
ik denk het welquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat dan niet hetzelfde als in Thailand?
Varanen zijn awesome.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
En moet naar dit park
[ afbeelding ]
Ja, daar ga je al, ik vind de andere kant op veel prettiger.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet of dat het is maar wel dat k het hier zovaak koud heb en daar is het zo warm en dat is zeer comfi voor mij dan
Khao Sok moet je heen als je slangen wil zienquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
En moet naar dit park
[ afbeelding ]
Ja heb ik aan gedacht maar zit je zo in de middle of nowhere. En moet je van die tours doen. Geen zinquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Khao Sok moet je heen als je slangen wil zien
Raar is dat hequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Varanen zijn awesome.
[..]
Ja, daar ga je al, ik vind de andere kant op veel prettiger.
Ja, maar dan weet ik dus ook dat ik dat niet prettig vindquote:
Gewoon een bus naartoe pakken en daar hutje scoren, tours zijn voor bejaarden en ANWB mensen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik aan gedacht maar zit je zo in de middle of nowhere. En moet je van die tours doen. Geen zin
Mwah, je kan het jezelf ook aan/ontwennen. Toen het afgelopen zomer zo lang heet was, wende het uiteindelijk wel íets. Zelfde dat ik vroegah gewend was dat de kachel op 21 graden stond (mijn mama is een koukleum), maar nu vind ik 19.5 eigenlijk wel prima. Gewoon, gewenning.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raar is dat he![]()
Je zou denken waar je geboren bent dat ben je gewend.
Geen internetquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een bus naartoe pakken en daar hutje scoren, tours zijn voor bejaarden en ANWB mensen.
Bevrijdend toch juist.quote:
ben ik een beetje zoals jou. Nog reageren als het allang ergens anders over gaatquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook schriftelijk FOK!ken.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
20cm verse sneeuw!
Mijn vakantie is zojuist nog stuk beter geworden.
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ik een beetje zoals jou. Nog reageren als het allang ergens anders over gaat
Hij moest gerepareerd wordenquote:
Mosterd na de bitterbalquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ik een beetje zoals jou. Nog reageren als het allang ergens anders over gaat
Om de hoek welquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij moest gerepareerd worden![]()
In Hongarije
Oh, dus Buda had 'm eigenlijk mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
In Hongarije
Klinkt logischquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
In Hongarije
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat willen we niet he. Neeee dat willen we niet
Had ik graag gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus Buda had 'm eigenlijk mee kunnen nemen.
Boefquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuwbal tegen iemand aangegooid net
Plee hard, kan ik.quote:
Als je Kim Holland hebt gezien komt er niemand meerquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Mijn God, laat Corona aub maar heel snel komen![]()
https://www.ad.nl/video/k(...)ng-op-school~p131548
Breng je dan dobos torta mee?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, had het dan eerder gezegd. Ik zit al een week te bazelen dat ik in Boedapest ben
Alle jongens in de klas spontaan homofielquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je Kim Holland hebt gezien komt er niemand meer
Nou goed, dan worden er geen meisjes meer zwanger dus dat is wel effectiefquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle jongens in de klas spontaan homofiel
Slim wel van het Ministerie van Onderwijs.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou goed, dan worden er geen meisjes meer zwanger dus dat is wel effectief
Ik hou van bakkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ken jij dobos torta?
Die heb ik wel op. Maar ik ben alweer terug
door het slotjequote:Op woensdag 26 februari 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo stuk ben van Hongaarse taarten, maar Dobos is wel lekker. En Eszterhazytaart, maar dan wel met amandelen en niet met walnoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |