Ja vind het ook erg voor haar. Waarom jou lach smile?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:16 schreef svann het volgende:
Lekker vooruitzicht, Alzheimer al op je vijftigste!
Vreselijk!
Misschien misgeklikt op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja vind het ook erg voor haar. Waarom jou lach smile?
Oke is goedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:57 schreef svann het volgende:
Misschien misgeklikt op de een of andere manier.
Vreemde PI inderdaad.
Halsema doet weer heeel serieus!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:49 schreef Oostblokkert het volgende:
Ze hebben Corona, dAar kaN geeN diScuSsie oVer Zijn
@monkyyyquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:49 schreef tralalala het volgende:
Waarom zijn Amsterdam en Tilburg nog niet platgebombardeerd?
Waarom heft hij nou een andere mic dan de anderen?quote:
Gratis in de ziektewet en je hoeft geen verklaring af te geven anders dan dat je lijdt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Ik voel mij ook ziek!
Ik ga mooi 2 weken nix doen!
Zitten vast bij Jinekquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Geen @:blacknero en @:zipportal vanavond?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Misschien werken de afslankpillen van Kees Flodder wel tegen deze ziekte.
Nope.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Misschien werken de afslankpillen van Kees Flodder wel tegen deze ziekte.
Niet bij @monkyyy in de sauna zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik ben er te vroeg uitgestapt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Niet bij @:Monkyyy in de sauna zitten.
Is Monk eigenlijk een lekker wijf? (Nu ze er toch nog niet is kunnen we wel ff roddelen!)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Niet bij @:Monkyyy in de sauna zitten.
Onderwerpen van niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Ze is drie keer gementioned. Succes maandag!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is Monk eigenlijk een lekker wijf? (Nu ze er toch nog niet is kunnen we wel ff roddelen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |