Goed om te horen dat hij iets is opgeknaptquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Minder slecht dan gisteren en koorts is onder de 40 gebleven. Wel even laten kijken bij de arts maar die zegt uitzieken.
Morgen nog even keuvelen binnenArm kind.
En hoe is het hier?
Klinkt beiden even leuk 😏😏😏quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat hij iets is opgeknapt
Hier is het meer van hetzelfde
Bolken of gebolkt worden, dat is de vraag
Trustequote:Op woensdag 26 februari 2020 00:14 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, welterusten allemaal!
Good night!quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:14 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, welterusten allemaal!
Jij bent ook wel zeker van je plek nu. Jammer dat je net ff te ver staat voor een aanval. Voor mij nog spannend plek 3 vasthouden. Met dev weet je het maar nooit en dud0r.quote:
succesquote:
Kleine 400 punten moet te doen zijn..quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij bent ook wel zeker van je plek nu. Jammer dat je net ff te ver staat voor een aanval. Voor mij nog spannend plek 3 vasthouden. Met dev weet je het maar nooit en dud0r.
Nee joh, vanochtend ook ruzie hier. Had de wekker op 3u staan, wilde niet meer uit. Vrouw wakker en boos.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:24 schreef aKboR het volgende:
Keep up the good Bolk..
And bolk all the one's I would![]()
[..]
Kleine 400 punten moet te doen zijn..
Nee hoor, ze heeft gelijk hoor. Vergt teveel tijd, blijven dingen liggen. En bang bestaat niet voor mij. Kutwekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |