Vlgs mij welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
doet mario uberhaupt ooit aan nieuw topic openen, kan me herinneren dat er al vaker paar minuten is gewacht en dat er dan toch maar gekaapt werd
Daarom nu maar meteen..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
doet mario uberhaupt ooit aan nieuw topic openen, kan me herinneren dat er al vaker paar minuten is gewacht en dat er dan toch maar gekaapt werd
Ik hoop dat je lang wakker blijftquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik nog klaar wakker, kan nog niet slapen
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lang wakker blijft
Bollukuh
Serie, vrouw die geesten ziet enzo..quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er staat mij vaag iets van bij, maar of het een serie is of een film?
Was een leuke serie dacht ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
Serie, vrouw die geesten ziet enzo..
Minder slecht dan gisteren en koorts is onder de 40 gebleven. Wel even laten kijken bij de arts maar die zegt uitzieken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Hoi Wildchild!
Je zoontje weer wat opgeknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |