Jaren 70, zal wel Nixon zijn geweest ten tijde van Watergate. Dit mopje is inderdaad een klassieker die bij elke internationaal omstreden politicus wel weer terug komt.quote:
Snap ik maar ik wil graag de jaren 70 versie horen die SeLang zich herinnert.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:58 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jaren 70, zal wel Nixon zijn geweest ten tijde van Watergate. Dit mopje is inderdaad een klassieker die bij elke internationaal omstreden politicus wel weer terug komt.
wat is hier de grap?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef coronaaitmij het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dit leuke grapjes vindt neem dan een kijkje op de insta
Ik vind t namelijk leuk om mensen te vermaken!
herkenbare dingen onder jongeren die 'genaait' worden door corona met een lichtelijk sarcastisch tintje.quote:
'Coronaait' klinkt alleen voor geen meter, maar oke.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:20 schreef coronaaitmij het volgende:
[..]
herkenbare dingen onder jongeren die 'genaait' worden door corona met een lichtelijk sarcastisch tintje.
Maar smaken verschillen qua humor natuurlijk
quote:
Het is ook totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
'Coronaait' klinkt alleen voor geen meter, maar oke.
Pas op! Dan behoor je tot de risicogroep!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar toen werd ik opeens oud genoemd
Don´t quit your day jobquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef coronaaitmij het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dit leuke grapjes vindt neem dan een kijkje op de insta
Ik vind t namelijk leuk om mensen te vermaken!
quote:Op maandag 11 mei 2020 01:18 schreef Salina het volgende:
Ow, en dit:![]()
Welterusten en hello,new work week.
quote:
Ik snap hem niet.quote:
Hmm, als je hem moet uitleggen is ie al niet zo leuk meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg een deja-vu trouwens (zie 8 mei in ditzelfde topic).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmm, als je hem moet uitleggen is ie al niet zo leuk meer.
Klopt, maar ben wel blij dat ik hem nu eindelijk snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg een deja-vu trouwens (zie 8 mei in ditzelfde topic).
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |