abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 maart 2020 @ 00:03:08 #181
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192133530
Weer een dag dichter bij het einde van de Corona-crisis *O*
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 00:05:38 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192133564
Hier ook nog een aantal feel good memes met o.a. pinguïns die door een museum lopen en potjes boter, kaas en eieren met katten en schildpadden: https://www.esquireme.com(...)ough-self-quarantine
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 19 maart 2020 @ 00:06:41 #183
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192133580
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
De kans dat we het klimaatakkoord alsnog gaan halen neemt significant toe
Dat is mooi.
pi_192138250
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:29 schreef babylon het volgende:
Nog altijd ruim 17 miljoen Nederlanders niet besmet.
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:12:08 #185
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_192141314
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_192143608
Slechts 76 doden ten gevolge van het corona-virus.

9400 doden veroorzaakt door griepgolf 2017/2018
Influenza->Cijfers & Context->Sterfte
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:10:44 #189
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_192155276
https://www.ukrant.nl/mag(...)estaat-misschien-al/

quote:
Heel misschien ligt een medicijn tegen het coronavirus al op een labtafel van de RUG. Onderzoeker Paul Hagedoorn werkt als een paard om het geschikt te maken voor een test op proefpersonen. Mogelijk al over vier weken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_192156508
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:29 schreef babylon het volgende:
Nog altijd ruim 17 miljoen Nederlanders niet besmet.
pi_192156849
Voor de mensen die nu om werk verlegen zitten ga in de landbouwsector werken want er is een tekort aan arbeidsmigranten.. :s)
pi_192158826
Ik kom hier ook.

Ik zie dat er langzaam weer blaadjes aan de bomen komen
pi_192158937
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 07:29 schreef quirina het volgende:
Voor de mensen die nu om werk verlegen zitten ga in de landbouwsector werken want er is een tekort aan arbeidsmigranten.. :s)
Yep, vooral aspergestekers want wat een drama als die asperges niet geoogst worden :'(
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 09:43:01 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192158978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Momo het volgende:
thomasacda twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:07:09 Oké dat gaat snel! Verplegend personeel dat woont of werkt in de buurt van de jumbo op de Westerstraat in amsterdam kan zijn boodschappenlijst daar opgeven. Wij pakken je spullen in zodra ze uit de vrachtwagen komen. Hoef je alleen maar op te halen ( en te betalen uiteraard ). reageer retweet
Mooi initiatief
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 09:47:52 #195
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192159060
quote:
Dat zou heel mooi zijn
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192159124
Zie ook wel in onze vriendengroep dat het contact nu heel anders is. Normaal gesproken is iedereen bezig in zijn sleur en drukke werkleven. Nu komen er allemaal initiatieven om bijvoorbeeld vandaag om 4 uur via skype een borrel te gaan houden.

Hopelijk kijken we hier toch over een tijdje lachend op terug.
pi_192159190
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Yep, vooral aspergestekers want wat een drama als die asperges niet geoogst worden :'(
Zonder boer geen voer!
pi_192162720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Yep, vooral aspergestekers want wat een drama als die asperges niet geoogst worden :'(
Bananen zijn de nieuwe asperges. :P
quote:
Meer schepen met gezonde voeding in Haven van Antwerpen
In de haven van Antwerpen komen meer schepen met gezonde voedingsmiddelen aan. Het gaat dan voornamelijk over fruit en groenten. Voorlopig merkt de haven geen verschil in toevoer. Ze verwacht de komende weken wel minder containerschepen uit China.


Ine Van Bortel
11:22




Er komen meer schepen toe in de haven van Antwerpen met gezonde voeding zoals groenten en fruit. “Vooral bananen zijn in trek. De vraag stijgt en dus stijgt de import mee. De transportsector reageert dus goed op de vraag”, zegt Lennart Verstappen van het Havenbedrijf.

De haven draait op volle toeren

CORONAVIRUS/COVID-19
Haven van Antwerpen blijft operationeel om bevoorrading te garanderen
wo 18 mrt 17:21

Ondanks het coronavirus blijft het druk in de Antwerpse haven. Er komen bijna evenveel schepen binnen als anders. “Momenteel blijft de haven 100% operationeel”, vertelt Verstappen. “Er is voldoende mankracht aanwezig om de ladingen te behandelen en de chauffeurs rijden zonder al te veel vertraging af en aan.”

De haven verwacht de volgende weken dat er minder schepen zullen aanleggen omwille van de coronacrisis. “Vanuit China zullen er vijftien grote containerschepen minder aanmeren, wat ongeveer overeen komt met één maand minder trafiek op China”, zegt Verstappen.

Of die tekorten kunnen goedgemaakt worden door import vanuit Europese landen is nog onduidelijk.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)haven-van-antwerpen/
pi_192165736
quote:
David Hockney: ‘De lente kunnen ze niet annuleren’
Beeldende kunst De musea zijn dicht, maar online openen ze hun collecties. Kunstenaars delen nieuwe werk en boodschappen via Instagram.
Arjen Ribbens
20 maart 2020 om 14:32
Leestijd 2 minuten
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-annuleren-a3994416
pi_192166789
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:19 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Dit sociaal experiment toont wel de zwakte van de meesten aan. Zelfs een supermacht als China. Ik zie dit als positief. Dan weet ik waar ik op moet letten.

Waarschijnlijk was deze excercitie om te zien hoe China en de rest van de wereld reageert. En hoe mensen reageren. De volgende epidemie die ze loslaten dan gaan ze waarschijnlijk meer ouderen en zwakken vermoorden. Dat is namelijk het doel. Daarna een deel van de gezonde mensen. Ze praten namelijk al eeuwen over hun vrees voor overpopulatie.
Ga eens terug naar BNW.
pi_192166807
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:19 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Dit sociaal experiment toont wel de zwakte van de meesten aan. Zelfs een supermacht als China. Ik zie dit als positief. Dan weet ik waar ik op moet letten.

Waarschijnlijk was deze excercitie om te zien hoe China en de rest van de wereld reageert. En hoe mensen reageren. De volgende epidemie die ze loslaten dan gaan ze waarschijnlijk meer ouderen en zwakken vermoorden. Dat is namelijk het doel. Daarna een deel van de gezonde mensen. Ze praten namelijk al eeuwen over hun vrees voor overpopulatie.
Je andere topic is net gesloten en naar BNW verwezen. Ga dan niet hier verder :N
pi_192166819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:22 schreef FYazz het volgende:

[..]

Je andere topic is net gesloten en naar BNW verwezen. Ga dan niet hier verder :N
Ga je me nu zitten stalken omdat ik daarnet aan je veilige wereldbeeld kwam :N
No matter what your name is.
pi_192166836
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde net een soortgelijk topic openen! Kijk nou hiernaar: https://www.esquireme.com(...)xx4W7sDmXzMc4CaeKvoc

Dolfijnen en zwanen terug in de kanalen van Venetië O+
Ja mooi O+
pi_192168752
Positief nieuws:

BrabantZorg: 'Ook kwetsbare ouderen herstellen van coronavirus'


https://www.omroepbrabant(...)llen-van-coronavirus
pi_192169032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:05 schreef Toefjes het volgende:
Door het virus wordt de olieprijs goedkoper *O*
Maar andere dingen kosten dan weer duurder. :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_192169083
Verder is het wel een goed idee, een positiviteit's topique. Het lijkt wel alsof we in een verhaal van Stephen King leven these days waar alles mis gaat en waar je de uitkomst van verre ziet aankomen. Als Benno Bruins straks zelfmoord pleegt komt het helemaal goed met ons verhaal. :{

Of misschien laat ik me teveel meeslepen en is het allemaal niet zo dramatisch... Dat wat wij meemaken is i.i.g. groter dan alles wat we tot nu toe hebben meegemaakt bij leven.

En: Rutte als Redder... Terwijl hij gewoon schuldig is aan alle gebrek aan alles (voorraad voor slechte tijden levert niets op voor aandeelhouders) wegens zijn neoliberale doctrine en onderwaardering voor werkers die echt iets presteren.

En nu graag positieve berichten. :Y

[ Bericht 18% gewijzigd door Bart2002 op 20-03-2020 18:40:27 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_192170211
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Bart2002 het volgende:
Verder is het wel een goed idee, een positiviteit's topique. Het lijkt wel alsof we in een verhaal van Stephen King leven these days waar alles mis gaat en waar je de uitkomst van verre ziet aankomen. Als Benno Bruins straks zelfmoord pleegt komt het helemaal goed met ons verhaal. :{

Of misschien laat ik me teveel meeslepen en is het allemaal niet zo dramatisch... Dat wat wij meemaken is i.i.g. groter dan alles wat we tot nu toe hebben meegemaakt bij leven.

En: Rutte als Redder... Terwijl hij gewoon schuldig is aan alle gebrek aan alles (voorraad voor slechte tijden levert niets op voor aandeelhouders) wegens zijn neoliberale doctrine en onderwaardering voor werkers die echt iets presteren.

En nu graag positieve berichten. :Y
Kunnen we het topic opschonen van dit soort reacties aub. Het paniektopic is verderop.

Als je in 1900 geboren was had je 50 jaar later meegemaakt:

1ste wereldoorlog
Spaanse griep
2de wereldoorlog
Marshall plan en economische groei.

Deze crisis is heftig maar niks vergeleken met vroeger. Wat een gejank hier, dat helpt dus helemaal niks
Alpha kenny one
pi_192170301
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef falling_away het volgende:
Deze crisis is heftig maar niks vergeleken met vroeger.
Waarom zou je het vergelijken met vroeger? Verder zullen hier niet echt veel krasse deelnemers zijn die rond 1900 zijn geboren. Ik snap het bezwaar niet hoor. Men dient bepaalde kaders en standpunten te scheppen om te bepalen of het positief is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_192170685
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:16 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waarom zou je het vergelijken met vroeger? Verder zullen hier niet echt veel krasse deelnemers zijn die rond 1900 zijn geboren. Ik snap het bezwaar niet hoor. Men dient bepaalde kaders en standpunten te scheppen om te bepalen of het positief is.
Omdat jij met onzin gejank komt alsof we in een Stephen King boek zijn beland etc. Je weet niet waar je het over hebt.

De andere topics worden al gevuld met met dit soort onzin, bevuil aub niet ook deze
Alpha kenny one
pi_192170802
Ouders weten eindelijk weer eens hoe het is om fulltime ouder te zijn, kinderen worden niet meer (soms tegen hun zin) vele dagen per week gedumpt bij die massa-instantie die kinderopvang heet en kunnen eindelijk weer eens quality time spenderen met hun papa en mama.

Files lijken voorlopig voorbij, CO2 en stikstofuitstoot neemt ook af, wat het milieu ten goede komt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')