Ja ach dat is wel nieuws ofzo dan ofzo dus topic in NWS ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat dit de echte reeks is. VBL topic in NWS is ook gek.
Sorry ik kon het niet laten:quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:41 schreef DonDruiper het volgende:
De dokter in het RTL nieuws filmpje zegt dat je komt te overlijden als je hart stopt door te weinig zuurstof.
Ik denk dat NL alles op alles moet zetten om dit goed te regelen.
Oudere mensen of zieke mensen die besmet zijn en een grotere kans hebben om te overlijden aan de zuurstoflessen en beademing?
Of denk ik te simpel
Ja goed gedacht, alleen heb je de materialen/capaciteit daar niet voor als er teveel gevallen komen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:41 schreef DonDruiper het volgende:
De dokter in het RTL nieuws filmpje zegt dat je komt te overlijden als je hart stopt door te weinig zuurstof.
Oudere mensen of zieke mensen die besmet zijn en een grotere kans hebben om te overlijden aan de zuurstoflessen en beademing?
Of denk ik te simpel
In de NRC stond dat Nederland 250 ziekenhuisbedden klaar heeft voor slachtoffers. En dat je ook thuis verzorgt kunt worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:41 schreef DonDruiper het volgende:
Of denk ik te simpel
Oh wouw.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:35 schreef NLinDE het volgende:
Ben sinds 3 weken terug uit China 🇨🇳 voel me doodziek en was in Groningen, Eindhoven, Utrecht en Breda.
Het spijt me.
Ja. Dus niet zozeer het minimaliseren van het aantal doden is het probleem, maar de capaciteit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:44 schreef capricia het volgende:
[..]
In de NRC stond dat Nederland 250 ziekenhuisbedden klaar heeft voor slachtoffers. En dat je ook thuis verzorgt kunt worden.
Als het hier los gaat, is 250 bedden veel te weinig.
Nog niet in Barcelona gelukkig😷quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:COVID_19NEWS twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 23:11:48BREAKING: Madrid reports first case of coronavirus, 5th case in Spain in 24 hours reageer retweet
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:48 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Nog niet in Barcelona gelukkig😷
twitter:elmundoes twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 15:30:47#ÚltimaHora 🔴 Confirmado un caso de coronavirus en Barcelona https://t.co/1F6BTQpWB0 reageer retweet
Oh shitquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
twitter:elmundoes twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 15:30:47#ÚltimaHora 🔴 Confirmado un caso de coronavirus en Barcelona https://t.co/1F6BTQpWB0 reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 00:51:26NEW: Brazil's Health Ministry says a man has tested positive for coronavirus in an initial test, but they're waiting for results from a 2nd test. If confirmed. it would be South America's first case reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 00:54:15The patient is a 61-year-old man in Săo Paulo. He was in northern Italy from February 9 until February 21. https://t.co/msjeqDKhxA reageer retweet
Ja. Het is heel dichtbij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:53 schreef Lyzio_NL het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rige-week-in-limburg
Serieus??quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wouw.
Is dit echt? Heb je al gebeld naar je huisarts?
Ik ga voorlopig de deur niet meer uit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het is heel dichtbij.
Grote kans dat het hier al is.
Ik vind zijn pohi serieus overkomen. Jij?quote:
Oh kan gebeuren johquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:35 schreef NLinDE het volgende:
Ben sinds 3 weken terug uit China 🇨🇳 voel me doodziek en was in Groningen, Eindhoven, Utrecht en Breda.
Het spijt me.
Over Italië en Conte:quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:02 schreef Maver24 het volgende:
Al het goede komt uit italie, daar ben ik het niet mee eens, hebben ze daar met hun kop in de pasta gehangen. Alles over het hoofd gezien. Elk geval komt uit Noord Italie.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ook-in-spanje-ooste/quote:Die geeft toe dat de verspreiding deels te wijten is aan een bepaald ziekenhuis waar de voorschriften nogal laks gevolgd zijn.
Jezus, dat is wel heel kwalijk dan. Zou ze aanklagen voor crimineelquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Over Italië en Conte:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ook-in-spanje-ooste/
En over de rode zones (quarantaine gebieden) lees ik ook dat mensen er zo in en uit kunnen.
https://www.theguardian.c(...)-jones-economy-fallsquote:Travellers returning to the UK from northern Italy may need to self-isolate as part of measures to stop the spread of coronavirus. Official government advice has been changed to say that those who have been to northern Italy, north of Pisa, should self-isolate if they develop flu-like symptoms on their return to the UK.
Britons who have been in lockdown regions of Italy, including those in the Lombardy and Veneto region, should self-isolate at home for 14 days even if they have no symptoms.
Dat wordt de diamond princess 2.0. Die mensen komen voorlopig hun hotel niet uit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
2 nieuwe Italiaanse gevallen op Tenerife
In dat hotel? BVDquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:16 schreef Houtenbeen het volgende:
2 nieuwe Italiaanse gevallen op Tenerife
quote:
twitter:lookner twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:22:20Four Italians who were diagnosed with the coronavirus in Tenerife (Canary Islands) were all staying at the hotel where around 1,000 guests are now locked downhttps://t.co/GQnhLBsnVE reageer retweet
Thanks, dit moet toch in een aparte thread.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:lookner twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:22:20Four Italians who were diagnosed with the coronavirus in Tenerife (Canary Islands) were all staying at the hotel where around 1,000 guests are now locked downhttps://t.co/GQnhLBsnVE reageer retweet
Dit moet nederland ook doen maar ik snap het niet waarom wij dat niet doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:19 schreef crystal_meth het volgende:
UK advies:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-jones-economy-falls
twitter:globaltimesnews twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:25:44#Beijing govt said they will pay close attention to the risk of overseas epidemic and strictly manage health condition of inbound people and provide services of epidemic prevention for foreigners in Beijing. #COIVID19 https://t.co/KbSLMKoBKs reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:28:15NEW: At least 50 people with coronavirus in Japan are seriously ill, including 36 people from the cruise ship - NHK reageer retweet
Als de ziekenhuizen overvol raken (dus echt over capaciteit) dan moeten gewone patienten plaats gaan maken. Zelfs als je een auto ongeluk hebt is er misschien geen plek. Het personeel moet ook gesplitst worden want die kunnen niet aan corona patienten werken EN andere patienten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Dit klinkt hard wat ik nu ga zeggen en moet zeker niet verkeerd opgevat worden.
Maar als het alleen zwakken "wegveegt" dan kan dit virus economisch gezien zelfs een goede uitwerking hebben. Of niet?
Let op: ik zeg niet dat ik het algemene plaatje goed nieuws vind.
Niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Maar als het alleen zwakken "wegveegt" dan kan dit virus economisch gezien zelfs een goede uitwerking hebben. Of niet?
Op zich vind ik het wel vrij Nederlands om er zo'n ijskoude berekening op los te laten. Jammer voor oma en de buurman, maar het is beter voor de 'ekkenomie'.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Tja. In China lijkt het nu toch allemaal wel iets anders in elkaar te steken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Zwangere vrouwen moeten ook naar het ziekenhuis, denk daar maar eens over na. In China waren ook baby's direct na geboorte besmet... Het probleem is dat alles gescheiden moet blijven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel vrij Nederlands om er zo'n ijskoude berekening op los te laten. Jammer voor oma en de buurman, maar het is beter voor de 'ekkenomie'.
Europa zou zijn kracht eens moeten bewijzen door als er een brandhaard is ook patiënten van andere landen over te nemen.Laten we zeggen in Nederland is er een brandhaard en onze Ziekenhuizen liggen vol, terwijl het in Duitsland en België rustig is, dan moet het gewoon mogelijk zijn om patiënten daarheen te vervoeren in speciale bussen zodat we genoeg capaciteit houden in Europa.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen overvol raken (dus echt over capaciteit) dan moeten gewone patienten plaats gaan maken. Zelfs als je een auto ongeluk hebt is er misschien geen plek. Het personeel moet ook gesplitst worden want die kunnen niet aan corona patienten werken EN andere patienten.
'fysiek' zwakken kunnen op basis van intellect / management skills / ... ook heel belangrijk zijn voor de economie...quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Jep. goede vriend van mij heeft MS, maar is wetenschapper doe onderzoek doet naar belangrijke nieuwe velden. Maar MS heb je volgens mij al een verhoogd risico..quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:39 schreef MMunkun het volgende:
[..]
'fysiek' zwakken kunnen op basis van intellect / management skills / ... ook heel belangrijk zijn voor de economie...
Maar fysiek sterken ook... Nog vaker zelfs.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:39 schreef MMunkun het volgende:
[..]
'fysiek' zwakken kunnen op basis van intellect / management skills / ... ook heel belangrijk zijn voor de economie...
Lijkt me onzin. Diabetes geeft dacht ik ook hoger risico voor Corona problemen. Daar hebben we er vrij veel van in Nederland, maar veel mensen zitten op belangrijke posts. Het probleem is dat we nog helemaal niet zeker weten wat het virus als zwak ziet. Veel zaken zijn gewoon mee te leven normaal.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar fysiek sterken ook... Nog vaker zelfs.
Ik heb het over statistiek.
Het immense verdriet wat dat mensen geeft, acht ik van een hoger belang dan die zogenaamde 'goede uitwerking op de economie'.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Een economie die bij een grote uitbraak ook nog eens door het putje gaat. Alleen al de reisbranche gaat een gigantische recessie tegemoet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Het immense verdriet wat dat mensen geeft, acht ik van een hoger belang dan die zogenaamde 'goede uitwerking op de economie'.
Maar hey, het kan misschien wel een goede uitwerking hebben als de kwetsbaren opgeruimd worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een economie die bij een grote uitbraak ook nog eens door het putje gaat. Alleen al de reisbranche gaat een gigantische recessie tegemoet.
2020 : Het jaar dat de vergrijzing werd opgelostquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Alleen pensioenfondsen zijn daar blij mee denk ik. Zelfs de zorg gaat zoveel extra kosten krijgen de komende tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar hey, het kan misschien wel een goede uitwerking hebben als de kwetsbare opgeruimd worden.
Gaan we weer...twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:50:51NEW: Cayman Islands government says it is denying entry to the Meraviglia cruise ship because 2 of its crew members aren't well. Jamaica also denied entry. https://t.co/YABjOLCju7 reageer retweet
Mooi! Voor een prikkie op vakantie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alleen al de reisbranche gaat een gigantische recessie tegemoet.
Plaatje van Joker in batman is hier van toepassingquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaan we weer...twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:50:51NEW: Cayman Islands government says it is denying entry to the Meraviglia cruise ship because 2 of its crew members aren't well. Jamaica also denied entry. https://t.co/YABjOLCju7 reageer retweet
Hopelijk niet deze... capaciteit 4500 man. https://en.wikipedia.org/wiki/MSC_Meraviglia
Misschien dat zoiets wel gebeurt bij letterlijke "brandhaarden", maw rampen waar slachtoffers zware brandwonden oplopen. De Nederlandse brandwondencentra hebben een capaciteit van 55 bedden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:39 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Europa zou zijn kracht eens moeten bewijzen door als er een brandhaard is ook patiënten van andere landen over te nemen.Laten we zeggen in Nederland is er een brandhaard en onze Ziekenhuizen liggen vol, terwijl het in Duitsland en België rustig is, dan moet het gewoon mogelijk zijn om patiënten daarheen te vervoeren in speciale bussen zodat we genoeg capaciteit houden in Europa.
Maar goed, zal vast wel niet dus..
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:57:34BREAKING: South Korea reports 169 new cases of coronavirus, raising total to 1,146 https://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 01:57:34BREAKING: South Korea reports 169 new cases of coronavirus, raising total to 1,146 https://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
Ik zeg alleen dat er een mogelijk pluspunt aan deze ramp zit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Het immense verdriet wat dat mensen geeft, acht ik van een hoger belang dan die zogenaamde 'goede uitwerking op de economie'.
Wat voor mens met wat voor waarden ben je dan?
Omdat het niet klopt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er een mogelijk pluspunt aan deze ramp zit.
Maar dit benoemen mag niet?
Zeker wel. Op de langere termijn heb je misschien ook wel gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vogels MarineTraffic was dit schip 2 uur geleden onderweg van Jamaica naar Georgetown op de Kaaimaneilanden...quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hopelijk niet deze... capaciteit 4500 man. https://en.wikipedia.org/wiki/MSC_Meraviglia
Dat zal zeker meespelen. Hoe beter de zorg hoe beter het voor je is. Absoluutquote:Op woensdag 26 februari 2020 02:03 schreef DonDruiper het volgende:
Zeggen deze statistieken iets over de gezondheid(zorg) in het algemeen van een land?
Dodental percentage:
Iran 16.84%
China 3.43%
In S-Korea 1.13%
In Japan 0.62 %
Singapore 0.0%
USA 0.0%
Singapore en USA hebben te weinig cases denk ik om er iets over te zeggen. Italie zou je er wel bij kunnen doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:03 schreef DonDruiper het volgende:
Zeggen deze statistieken iets over de gezondheid(zorg) in het algemeen van een land?
Dodental percentage:
Iran 16.84%
China 3.43%
In S-Korea 1.13%
In Japan 0.62 %
Singapore 0.0%
USA 0.0%
Sowieso maar zodra het door de lijn heen breekt van je capaciteit (bedden, personeel, maskers, beademing, etc) gaat het rap achteruit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zal zeker meespelen. Hoe beter de zorg hoe beter het voor je is. Absoluut
Je had het over een economisch pluspunt inzake een geval wat een economische ramp gaat zijn, wereldwijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:59 schreef Ixnay het volgende:
3.41%quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Singapore en USA hebben te weinig cases denk ik om er iets over te zeggen. Italie zou je er wel bij kunnen doen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Rover829 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 02:08:04KCDC: 134 of the new cases are in Daegu. 4 in Seoul, 8 in Busan, 1 in Incheon, 19 in North Gyeongsang Province. https://t.co/RoX6YoMN3r reageer retweet
Deels,quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:03 schreef DonDruiper het volgende:
Dodental percentage:
Iran 16.84%
China 3.43%
In S-Korea 1.13%
In Japan 0.62 %
Singapore 0.0%
USA 0.0%
Niet echt want van die 3 maanden kan je zo een maand afhalen. Misschien wel meer. Want het gaat eerst van 1 naar misschien 4 in de eerste week, en dan van 4 naar 12 in de tweede week, pas ergens in de 5e week beginnen de nummers significant te worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:13 schreef Remco het volgende:
En toch blijft het bijzonder die cijfers. Tuurlijk zijn het er veel maar 3 maand na het eerste geval zijn er nu rond de 80.000 mensen besmet geraakt, dit is net het FC Barcelona stadion vol in een gebied met alleen in de provincie Hubei al 60 miljoen mensen. Zegt dit niet dat het virus juist niet extreem besmettelijk is?
Kijk qua besmettelijkheid naar de case van de Diamond Princess svp.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:13 schreef Remco het volgende:
En toch blijft het bijzonder die cijfers. Tuurlijk zijn het er veel maar 3 maand na het eerste geval zijn er nu rond de 80.000 mensen besmet geraakt, dit is net het FC Barcelona stadion vol in een gebied met alleen in de provincie Hubei al 60 miljoen mensen. Zegt dit niet dat het virus juist niet extreem besmettelijk is?
Of over hoe goed ze milde gevallen detecteren. Of over de gemiddelde tijdsduur sinds ze besmet werden (bij recente besmettingen zal het % lager zijn, omdat de meesten die gaan sterven dan nog in leven zijn)quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:03 schreef DonDruiper het volgende:
Dodental percentage:
Iran 16.84%
China 3.43%
In S-Korea 1.13%
In Japan 0.62 %
Singapore 0.0%
USA 0.0%
Nee, de grote moeite tot containment wijst eerder op een hoge besmettelijkheid.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:13 schreef Remco het volgende:
Ja de ideale omstandigheden 4000 senioren op een cruise schip is natuurlijk in geen enkel geval te vergelijken met het normale leven in een gemiddelde stad/dorp.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:19 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk qua besmettelijkheid naar de case van de Diamond Princess svp.
twitter:BBCLBicker twitterde op woensdag 26-02-2020 om 02:12:24There has been a confirmed case of coronavirus in a Daegu city hall official. People who’d been working with that official were in the meeting with the South Korean President yesterday. https://t.co/MINC3cDA7B reageer retweet
Dat niet, maar qua niet extreem besmettelijk is het een interessant voorbeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:21 schreef Remco het volgende:
Ja de ideale omstandigheden 4000 senioren op een cruise schip is natuurlijk in geen enkel geval te vergelijken met het normale leven in een gemiddelde stad/dorp.
Gelukkig niet...quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:26 schreef Remco het volgende:
Dit soort plaatjes werden in januari gepost dat is natuurlijk bij lange na niet uitgekomen.
[ afbeelding ]
Omdat er honderden miljoenen mensen in Lockdown zijn gezet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:26 schreef Remco het volgende:
Dit soort plaatjes werden in januari gepost dat is natuurlijk bij lange na niet uitgekomen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:26 schreef Remco het volgende:
Dit soort plaatjes werden in januari gepost dat is natuurlijk gelukkig bij lange na niet uitgekomen.
[ afbeelding ]
Ja omdat dat een grappig plaatje was gemaakt door een FOK!er. Drugshond volgens mij. Zonder enige echte gedachte achter het virus. Was gewoon een simpele exponentiële formule.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:26 schreef Remco het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:YonhapNews twitterde op woensdag 26-02-2020 om 02:33:29S. Korea curbs exports of facial masks amid soaring virus cases https://t.co/TRhHameuds reageer retweet
In die tabel staat een reeks die vertienvoudigt elke 6 dagen. Dat zou misschien het geval zijn geweest bij nul maatregelen, maar we zitten nog steeds makkelijk op een verdubbeling elke week. Dat is weliswaar iets langzamer maar nog steeds exponentiële groei.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:26 schreef Remco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een supergoede infograph! Moet eigenlijk om de 50 Posts weer even gedeeld wordenquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:10 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.worldometers.(...)ge-sex-demographics/
Vooral die case fatality ratio boven de 70quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:38 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Dit is een supergoede infograph! Moet eigenlijk om de 50 Posts weer even gedeeld worden
Dat is dan ook de reden voor de hoge gemiddelde death rate.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vooral die case fatality ratio boven de 70
Staat gewoon in de OP nu.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:38 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Dit is een supergoede infograph! Moet eigenlijk om de 50 Posts weer even gedeeld worden
Als er geen eten in de appie ligt omdat alles op z'n gat ligt door quarantaines en zieke mensen dan kan dat bestquote:Op woensdag 26 februari 2020 02:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden voor de hoge gemiddelde death rate.
80% van de bevolking hoeft zich nauwelijks zorgen te maken. Maar het VOELT alsof we allemaal dood gaan ofzo.
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 02:43:08BREAKING: China's National Health Commission reports 406 new cases of coronavirus and 52 new deaths, nearly all in Hubei province https://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
Maar 5 erbij buiten Hubei. Geloof je het zelfquote:Op woensdag 26 februari 2020 02:44 schreef joyvke het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 02:43:08BREAKING: China's National Health Commission reports 406 new cases of coronavirus and 52 new deaths, nearly all in Hubei province https://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
Als die cijfers wel kloppen hč. Dan lijkt het allemaal erg mee te vallen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:44 schreef joyvke het volgende:
Weet niet, ben nog steeds 50/50, ze zitten natuurlijk al een maand in quarantaine. Ze waren redelijk snel met het melden van alles, maar goed, of dat de ware nummers zijn dat blijft altijd de vraag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar 5 erbij buiten Hubei. Geloof je het zelf
Dat heeft de CCP toch echt aan hunzelf te dankenquote:Op woensdag 26 februari 2020 02:46 schreef joyvke het volgende:
[..]
Weet niet, ben nog steeds 50/50, ze zitten natuurlijk al een maand in quarantaine. Ze waren redelijk snel met het melden van alles, maar goed, of dat de ware nummers zijn dat blijft altijd de vraag.
Geven ze de echte nummers: Niemand gelooft China
Geven ze andere nummers: Niemand gelooft China
In alle gevallen zullen ze niet geloofd worden.
I know, maar toch.quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:48 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat heeft de CCP toch echt aan hunzelf te danken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |