Ik weet zeker van niet.quote:
Niet fijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als het maar zonder onweer is. Er waren net een paar klappen hier.. Schrok me de zenuwen.
Daar slaap je niet doorheen
Afkeer van...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:24 schreef engine het volgende:
Wel een rare verslaving trouwens rabarberstengels
Waarom stop je zelf dan niet als het alleen aan een woordkeuze ligt?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet.
Als je er niet van overtuigd bent dat je, wat dan ook wilt doen of gaat doen, dat je dat ook wilt doen, kan je er beter niet aan beginnen.
quote:
Het is het waard en als je het moeilijk vind bestaan er ook medicatie zoals bupropion bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nog een keer proberen![]()
.
[..]
Daardoor ben je wel bewuster bezig met je stopproces in ieder geval.
[..]
Ello winnares van deze maand!
Hoewel... Wees een beetje lief voor haags.
Oh nee, hij doet dan de hele maand niet mee volgens mij.
Wat hij bedoelt is dat als je er zelf niet in geloofd, het ook niet gaat lukken. Je moet het dóen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom stop je zelf dan niet als het alleen aan een woordkeuze ligt?
En de vergelijking met een rabarberstengel vind ik ook raar.
[..]
Geen idee eigenlijk.
Omdat ik niet wil stoppen. Dan begin ik er ook niet aanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Is iets waarvoor ik een straatje omloopquote:En de vergelijking met een rabarberstengel vind ik ook raar.
En hij vreet geen rabarber, omdat hij het goor vind. De vergelijking is dat als hij zegt, "ik ga het doen" dan kan hij het.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Geen idee eigenlijk.
Het gaat toch niet om die rabarber stengel..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil stoppen. Dan begin ik er ook niet aan
Is iets waarvoor ik een straatje omloop
Was het maar zo... Boh zin in.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En hij vreet geen rabarber, omdat hij het goor vind. De vergelijking is dat als hij zegt, "ik ga het doen" dan kan hij het.
Heb je geblowd ofzo
mooi plaatje.quote:
Wil je lenen?quote:
Schijt beestenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kut beest weg ermee.. genoeg puntjes nu..
Ello Ello!quote:
Zal ik eens opzoeken dat middel!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het is het waard en als je het moeilijk vind bestaan er ook medicatie zoals bupropion bijvoorbeeld
Succes!
Verslaving is ook wel echt een moeilijk iets en niet iedereen is hetzelfde daarnaast.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die rabarber stengel..
maar je kunt wel iets heel graag willen terwijl het toch niet lukt.
Ik vind het dapper en te prijzen dat ze het probeert en nu het niet gelukt is dat ook toegeeft. Daar heb ik meer respect voor dan rokers die zeggen ik ga het niet proberen want dat lukt toch niet.
Ik ben zelf ook rookverslaafd maar ik rook niet meer, maar in een zwak moment zou ik er wel weer voor kunnen bezwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |