Nou, net zoals voor alcoholisme en drugsgebruik: een steungroep voor stoppen met rokenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij groepstrainingen?
Ow oké. Nooit bij stil gestaan dat je die ook voor stoppen met roken hebtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, net zoals voor alcoholisme en drugsgebruik: een steungroep voor stoppen met roken.
Inclusief informatievoorziening etc etc.
Ik ga het gewoon nog een keer proberenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:05 schreef aKboR het volgende:
Als je wilt stoppen kan je stoppen als je niet wilt stoppen mislukt het stoppen.
Daardoor ben je wel bewuster bezig met je stopproces in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow oké. Nooit bij stil gestaan dat je die ook voor stoppen met roken hebt
Ello winnares van deze maand!quote:
Dat geloof ik wel, al was ik toen ik stopte daardoor waarschijnlijk nog teveel bezig geweest met roken in mijn hoofd. Ik had toen vooral behoefte aan afleiding als ik zin kreeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nog een keer proberen![]()
.
[..]
Daardoor ben je wel bewuster bezig met je stopproces in ieder geval.
[..]
Ello winnares van deze maand!
Hoewel... Wees een beetje lief voor haags.
Oh nee, hij doet dan de hele maand niet mee volgens mij.
Ja komt dichtbij hè.quote:
Nee je probeert niet te stoppen..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:09 schreef moemoe het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer proberen![]()
.
Awhhhquote:
En zo is hetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee je probeert niet te stoppen..
Gewoon stoppen is stoppen.
Als ik zeg dat ik ga proberen die Rabarberstengel (bah, vies, eng) op te eten hou ik er al rekening mee dat het me misschien niet gaat lukken.
Als ik zeg dat ik hem opeet, zonder dralen, dan eet ik hem op.
Nog flink gezopen? Of nog steeds nachtdienst?quote:
En dit dus!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ga proberen die Rabarberstengel (bah, vies, eng) op te eten hou ik er al rekening mee dat het me misschien niet gaat lukken.
Al een paar dagen geen bier gezien. Is best een prestatie voor mequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nog flink gezopen? Of nog steeds nachtdienst?
Meer een beestenboelquote:
Als het maar zonder onweer is. Er waren net een paar klappen hier.. Schrok me de zenuwen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt nog een flinke lading hemelwater aan
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef aKboR het volgende:
[..]
Waar zit je ongeveer?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als het maar zonder onweer is. Er waren net een paar klappen hier.. Schrok me de zenuwen.
Daar slaap je niet doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |