dat kan en is ook gebeurdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:48 schreef engine het volgende:
Kun je eigenlijk meer dan 1x besmet raken?
Nee dat denk ik niet het lichaam maakt antistoffen aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:48 schreef engine het volgende:
Kun je eigenlijk meer dan 1x besmet raken?
Bis morgen guten nachtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ga nog even netflixen. Bis morgen
Doeiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Netlix ze en tot morgen schatje!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moemoequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dudje...
Ik moet je wat vertellen...
[ afbeelding ]
Whut?quote:
quote:
Maar even opgezocht. NOS zegt dat je maar 1x besmet kunt raken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet het lichaam maakt antistoffen aan.
Daar aan kunnen ze ook zien dat je ook daadwerkelijk dit virus hebt en niet iets anders.
Groetenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2,5 maand en toen waren mijn nicotinepleisters op en kreeg ik het heel moeilijkquote:
* moemoe huilt uit op je schouderquote:
Ik dacht echt echt dat ik er dit keer voorgoed af zou zijn. Heb zelfs groepstrainingen gevolgdquote:
Hé aKquote:
Kom maar knuffelenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
2,5 maand en toen waren mijn nicotinepleisters op en kreeg ik het heel moeilijk.
[..]
* moemoe huilt uit op je schouder
[..]
Ik dacht echt echt dat ik er dit keer voorgoed af zou zijn. Heb zelfs groepstrainingen gevolgd.
Wat moet ik me voorstellen bij groepstrainingen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
2,5 maand en toen waren mijn nicotinepleisters op en kreeg ik het heel moeilijk.
[..]
* moemoe huilt uit op je schouder
[..]
Ik dacht echt echt dat ik er dit keer voorgoed af zou zijn. Heb zelfs groepstrainingen gevolgd.
Oke, naja ik heb het ook via de radio gehoord ooit, dus misschien ooit per ongeluk een roddel gepubliceerd?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Maar even opgezocht. NOS zegt dat je maar 1x besmet kunt raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |