Als dat zo is ga je schadeclaim aan mijn zusje betalenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Is Corona seksueel overdraagbaar?
En dus ook aan mijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat zo is ga je schadeclaim aan mijn zusje betalen
Zat al inbegrepen in de prijs die ik afgelopen nacht betaaldequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat zo is ga je schadeclaim aan mijn zusje betalen
Kan nooit veel geweest zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zat al inbegrepen in de prijs die ik afgelopen nacht betaalde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Waarom is er een COR forum?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe geopend in COR
Andere mensen en een andere sfeer..quote:
Ja klopt en de meeste liggen me nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bepaalde kliekjes moeten je ook maar liggen
Ben daar niet echt vaak geweest. Dat is zo kliekje waar ik me niet thuis voelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij komt orgineel toch uit 40+ SC?
Ja geen idee.... het is niet dat er nu een of ander virus heerst ofzo met 2000+ doden...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom is er een COR forum?
[..]
Andere mensen en een andere sfeer..
[..]
Ja klopt en de meeste liggen me niet
Dat ligt aan hun dan!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
..
[..]
Ik heb er tegenwoordig maar 2 waar ik echt geregeld kom. buiten DTS danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom is er een COR forum?
[..]
Andere mensen en een andere sfeer..
[..]
40+ is ook wel een apart kliekje ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar niet echt vaak geweest. Dat is zo kliekje waar ik me niet thuis voel
Ja ok true lol..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee.... het is niet dat er nu een of ander virus heerst ofzo met 2000+ doden...
Haha neuh ligt vast aan mijquote:
Ik kom eigenlijk alleen in dts nog..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er tegenwoordig maar 2 waar ik echt geregeld kom. buiten DTS dan
is er al. Alleen wij zijn wat nuchter hier in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Kwestie van tijd dat Corona hier komt
oh?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is er al. Alleen wij zijn wat nuchter hier in Nederland.
Ik zag het net in de pohi inderaadquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ok true lol..
[..]
Haha neuh ligt vast aan mij
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in dts nog..
Ga jij naar de dokter met een hoestje en verkoudheidje? Veel mensen lopen gewoon door nu of zitten ziek thuis en denken fuck it.quote:
Haha stalkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag het net in de pohi inderaad
#lurk modus
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag het net in de pohi inderaad
#lurk modus
Ik zat gewoon even te kijken uit interesse waar jij zoal postequote:
Ja, maar hwt vurus verspreid zich dusdanig snel dat er dan vanzelf een zeikerd ziek wordt en zich meldtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij naar de dokter met een hoestje en verkoudheidje? Veel mensen lopen gewoon door nu of zitten ziek thuis en denken fuck it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |