quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello Ello!
[..]
Zal ik eens opzoeken dat middel!
[..]
Verslaving is ook wel echt een moeilijk iets en niet iedereen is hetzelfde daarnaast.
Dank voor je lieve woorden.
Ja. Ze zijn er maar druk mee on die zooi te zoekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Af en toe ijkt het hier wel een surrogaat voor Facebook
Ik heb niet gezegd dat het een makkelijk iets is, maar als je overtuigd wil stoppen maakt het een stuk makkelijker en zekerder.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:44 schreef moemoe het volgende:
[
Verslaving is ook wel echt een moeilijk iets en niet iedereen is hetzelfde daarnaast.
Maybe.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een makkelijk iets is, maar als je overtuigd wil stoppen maakt het een stuk makkelijker en zekerder.
Ik ben 10 jaar geleden zonder middelen gestopt. Nooit geen zin meer in een peuk gehadquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een makkelijk iets is, maar als je overtuigd wil stoppen maakt het een stuk makkelijker en zekerder.
Dat us geweldig maar helaas werkt het niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar geleden zonder middelen gestopt. Nooit geen zin meer in een peuk gehad
Ik weet het. Het is zeker niet makkelijk. Maar zoal AK zegt je moet er echt zelf goed achter staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat us geweldig maar helaas werkt het niet voor iedereen zo.
Wel top dat je nog steeds gestopt bent
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:51 schreef PlymouthFury het volgende:
Zo, nu eerst tied veur een pafke.
Het zou je maar gebeurenquote:
Zullen we het anders verbieden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn er maar druk mee on die zooi te zoeken
Enorme sukkelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had nicotine pleisters, werkte niet eerst. Maar nu wel, ik plak ze op mijn bek nu
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had nicotine pleisters, werkte niet eerst. Maar nu wel, ik plak ze op mijn bek nu
Meer mensen over gehoord.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daarvoor van die pillen, en gelijk hartritme stoornis. Was ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |