SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Alles puur op de gokquote:
Ik had Vodafone gegokt, als ik jou was.quote:
Als je me even zegt wat ik nu moet gokken?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had Vodafone gegokt, als ik jou was.
Deze is al geraden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je me even zegt wat ik nu moet gokken?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Dit doet me nou niet direct naar de winkel rennen, eigenlijk.
Zo zou ik op het fietsenmerk Sparta gokken....quote:
remmenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
Hint: onderdeel van de auto die MadMaster rijdt.
Ventieldopjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
Achteruitrijcamera (2 keer woordwaarde)...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
Deels.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achteruitrijcamera (2 keer woordwaarde)...
Dat zijn er verschillende...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Deels.
Infotainmentsysteem van het merk auto dat jij rijdt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik krijg dit soort reclames niet voorgeschoteld bij YT. Kennelijk val ik in een andere doelgroep dan Melting.
Heb jij daar ooit reclame voor gezien op tv?quote:
ik gebruik alleen bonenquote:
Fijnkauwen en dan gorgelen met heet water?quote:
Ik nog gewoon een ouderwets koffiezetautomaat met snelfiltermaling.quote:
ik ga eens even proevenquote:
Ik senseo, maar dat zit nit in cupjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik nog gewoon een ouderwets koffiezetautomaat met snelfiltermaling.
Ik heb die van mij op een gegeven moment in de kliko gegooid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
En ook alleen maar omdat ik alleen ben. Dan is het wel zo makkelijk. Is niet echt het je van het op koffie gebied qua smaak
Niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
En ook alleen maar omdat ik alleen ben. Dan is het wel zo makkelijk. Is niet echt het je van het op koffie gebied qua smaak
Ik doelde niet op jouw zwarte lijst.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De Vries (huisarts hier in de buurt)
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De Vries (huisarts hier in de buurt)
Was een hint voor het radio station waar de zwarte lijst op uitgezonden wordt.quote:
Vers gemalen is gewoon veel lekkerder. Maar ik heb geen molen etc. En dan zet je toch snel een hele kan, wat wel wat veel is voor 1 persoon.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb dat zaterdag just me en Symph gegeven.
Ik heb geen andere koffie in huis omdat ik daar toch maar mee blijf zitten.
Uncle Ben zelf is niet witquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
Reclame voor de serie The Blacklist?
Echt nog nooit van gehoord. Ik gok op Veronica dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Was een hint voor het radio station waar de zwarte lijst op uitgezonden wordt.
de koffie smaakte primaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb dat zaterdag just me en Symph gegeven.
Ik heb geen andere koffie in huis omdat ik daar toch maar mee blijf zitten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/NPO_Radio_6quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
Ik wist niet eens dat Radio 6 bestond. Ik dacht dat het stopte na 5
in Chrome kan ik niet meer luisteren, dus nu maar via Internet Explorerquote:
Mmm, maar even een herstart doen dan.quote:
Coolblue is de prijzen aan het verhogen en links aan het vervangen, vanwege leveringsproblemen i.v.m. het Corona virus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
Ook stom, ik typte net Coolblue in plaats van Coolcat en de url van Coolblue was een 404.
Daar gaat Danny niet rijk van worden.
Zo, dat is wel radicaal om je hele site uit de lucht te gooien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Coolblue is de prijzen aan het verhogen en links aan het vervangen, vanwege leveringsproblemen i.v.m. het Corona virus.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Blof gebruiken voor je reclame; dan heb je het toch niet goed begrepen hoor
Juist wel. De meest irritante reclames blijven hangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Is reclame voor doven en slechthorenden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Wrijf het nog maar even in....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
3 seconden te laat voor 0 punten.
Brother is nou eenmaal een reclamemannetje. Zelfs zijn username is al reclamequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
3 seconden te laat voor 0 punten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Brother is nou eenmaal een reclamemannetje. Zelfs zijn username is al reclame
Dit was de eerste die ik echt wist. Alle andere heb ik op de hints geraden. Had de halve show op mute kunnen staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Brother is nou eenmaal een reclamemannetje. Zelfs zijn username is al reclame
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Iets met GGZ hoog in het vaandel?
Daar kom je hiermee wel terecht.
quote:
Ik vind dit niet zo ergquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
Als jullie deze raden, zal ik hem uitzetten.
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees ondertussen even de handleiding van het Ford Infotainment systeem.
Waar zit het koffie apparaat in de auto, kan het niet vinden...
Er hoeft ook niet veel op je brood.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe niet zoveel op mijn brood.
De pikante groente versie vooral, maar die is haast niet meer te krijgenquote:
Zeker.quote:
Is hij ook al telecomprovider geworden?quote:
Een ouwehoer is het in ieder geval...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Is hij ook al telecomprovider geworden?
Kaas moet prikkelen op je tong en een goede nasmaak hebbenquote:
Precies, het liefst rechtstreeks van de boer...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Kaas moet prikkelen op je tong en een goede nasmaak hebben
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, het liefst rechtstreeks van de boer...
Oude kaas ja, heb nu 2 soorten kruidenkaas die prikkelen niet, maar zijn wel lekker. (geen brandnetel dus). Kaasboer hier op het winkelcentrum heeft vaak wel leuke kaas. En de stolpkaas in de aanbieding is goedkoper en lekkerder dan "Goudse" uit de supermarkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Kaas moet prikkelen op je tong en een goede nasmaak hebben
Brandnetel proef je niet als prikkel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oude kaas ja, heb nu 2 soorten kruidenkaas die prikkelen niet, maar zijn wel lekker. (geen brandnetel dus). Kaasboer hier op het winkelcentrum heeft vaak wel leuke kaas. En de stolpkaas in de aanbieding is goedkoper en lekkerder dan "Goudse" uit de supermarkt.
Voorverpakte kaas koop ik nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oude kaas ja, heb nu 2 soorten kruidenkaas die prikkelen niet, maar zijn wel lekker. (geen brandnetel dus). Kaasboer hier op het winkelcentrum heeft vaak wel leuke kaas. En de stolpkaas in de aanbieding is goedkoper en lekkerder dan "Goudse" uit de supermarkt.
Ik hield niet van jonge kaas, maar dankzij onze kaasboer in IJmuiden had ik er een jaar geleden toch 1 gevonden die wel smaak had.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hield niet van jonge kaas, maar dankzij onze kaasboer in IJmuiden had ik er een jaar geleden toch 1 gevonden die wel smaak had.
Wordt de boer ziek en moet 'ie z'n bedrijf noodgedwongen staken...
eigenlijk moet ik kaas met minder zout en minder vetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Bij de AH heb je geloof ik ook 1000 dagen kaas. Die is nog best lekker. En wel voorverpakt.
Misschien beter, maar niet echt lekker...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik kaas met minder zout en minder vet
Je houdt niet van Surinaams eten?quote:
Ik ook, maar 30+ of 20+ is vaak echt niet te vreten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik kaas met minder zout en minder vet
Roti van Knorr.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Je houdt niet van Surinaams eten?
Ik volgde gewoon de hint van Melting. En ik weet dat het bestaat.quote:
Ik verdring verzekeringsmaatschappijen. Achmea dan maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:56 schreef Melting het volgende:
Hint: verzekeringsmaatschappij om mee af te sluiten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verdring verzekeringsmaatschappijen. Achmea dan maar.
Hier op de markt hebben ze 30+ minder zout en die is prima te eten maar het is wel de hoofdprijs die je moet betalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook, maar 30+ of 20+ is vaak echt niet te vreten.
De sambal van Conimex is wel lekker mild, daar hap je zo een lepel van weg, die van de chinees/surinamer zijn toch wel wat heftigerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roti van Knorr.
Da's net zoiets als rijstkruiden van Conimex...
Ik hoef sowieso geen sambal, maar zeker niet die nep zooi van Conimex...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Do sambal van Conimex is wel lekker mild, daar hap je de een lepel van weg, di van de chinees/surinamer zijn toch wel wat heftiger
Goed geraden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:00 schreef just me het volgende:
dank je wel voor het raden
![]()
Ik raad zomaar dat je gaat slapen
¤10-15 per pond ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hier op de markt hebben ze 30+ minder zout en die is prima te eten maar het is wel de hoofdprijs die je moet betalen.
ja, zoiets maar soms doe ik het gewoon omdat het lekker isquote:
Elfjequote:Op donderdag 20 februari 2020 23:16 schreef DJ11 het volgende: [..] Even gedag zeggen tegen @:moemoe
![]()
Goedemorgen ☕quote:
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:17 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en spijkerbroek
Koningsvogel Surinaamse sambal, da’s de lekkerstequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De sambal van Conimex is wel lekker mild, daar hap je zo een lepel van weg, die van de chinees/surinamer zijn toch wel wat heftiger
Koningsvogel is wel lekker ja, maar vind die knijpfles van conimex wel erg makkelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Koningsvogel Surinaamse sambal, da’s de lekkerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |