snap ik wel, maar het komt wel een beetje zo over:quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wachten zo lang mogelijk ivm financiële gevolgen.
Wat is de achtergrond van dit plaatje? Context.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
snap ik wel, maar het komt wel een beetje zo over:
[ afbeelding ]
Wordt nog wel afgelast. Maar zoiets kost mega veel geld dus gaat niet over een dag ijs.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Over een maand is Paaspop in Brabant. Drie dagen lang tienduizenden mensen hutjemutje in allerlei tenten.
Organisatie: 'er is geen reden om aan te nemen dat Paaspop niet doorgaat'
Dat vond ik wel een goede grap. Er zijn genoeg redenen te verzinnen.
Organisatie Rebirth zegt hetzelfde (ook in Brabant over een maand).quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Over een maand is Paaspop in Brabant. Drie dagen lang tienduizenden mensen hutjemutje in allerlei tenten.
Organisatie: 'er is geen reden om aan te nemen dat Paaspop niet doorgaat'
Dat vond ik wel een goede grap. Er zijn genoeg redenen te verzinnen.
Gewoon gaan. Niet zo angstig manquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb kaartjes voor Bill Bailey in Tivoli volgende week woensdag en Monika Kruse in de Marktkantine volgende week vrijdag. Ergens zou ik het fijn vinden als de organisatie of de artiesten zelf zouden cancellen zodat ik zelf geen keuze hoef te maken en hoef te twijfelen over wel of niet gaan...
EK cancellen zou echt een fiasco zijn ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat doorgaat eigenlijk, juist omdat het ervoor zorgt dat flinke groepen supporters zich door Europa gaan verplaatsen.
En alles zonder publiek spelen is financieel niet haalbaar.
Zeker als de organisatie het aflast in plaats van dat het verboden wordt vanuit de overheid. Dan kunnen ze het gooien op overmacht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wordt nog wel afgelast. Maar zoiets kost mega veel geld dus gaat niet over een dag ijs.
Precies - Juridisch spelletje....quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeker als de organisatie het aflast in plaats van dat het verboden wordt vanuit de overheid. Dan kunnen ze het gooien op overmacht.
Irakese minister van informatie van tijdens de oorlog, die daar riep dat ze aan het winnen waren tegen de Amerikanen, terwijl de Amerikaanse tanks letterlijk enkele honderden meters bij hem vandaan door de stad redenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond van dit plaatje? Context.
Dat die man alles verzinde ofzo
Zelf maak ik me geen zorgen om eventueel besmet te raken, maar ik voel ergens ook een soort van plicht om niet mee te werken aan de verspreiding van dit virus... mijn moeder, schoonouders, collega's zijn allemaal al wat ouder...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Irakese minister van informatie van tijdens de oorlog, die daar riep dat ze aan het winnen waren tegen de Amerikanen, terwijl de Amerikaanse tanks letterlijk enkele honderden meters bij hem vandaan door de stad reden
Dit was de Iraakse Minister van Informatie ten tijde van de laatste Amerikaanse invasie. Terwijl de Amerikaanse tanks al door de straten van Bagdad reden bleef deze man volhouden dat Irak de oorlog aan het winnen was en dat overal in Irak de Amerikanen werden verslagen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Met kans op financiële compensatie vanuit de overheid (vermoedelijk)quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeker als de organisatie het aflast in plaats van dat het verboden wordt vanuit de overheid. Dan kunnen ze het gooien op overmacht.
Minister van Defensie van Irak gedurende de Amerikaanse inval tijdens de tweede Golfoorlog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
twitter:WillemHaak twitterde op woensdag 11-03-2020 om 13:33:24AS Roma reist niet naar Spanje af voor het Europa League-duel met Sevilla. De club heeft geen toestemming gekregen om de oversteek te maken. https://t.co/1Fh1jBakvc reageer retweet
Wordt het onderhand niet tijd om de hele CL en EL te onderbreken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:45 schreef zipcon het volgende:
De match Sevilla Roma valt in het water:twitter:WillemHaak twitterde op woensdag 11-03-2020 om 13:33:24AS Roma reist niet naar Spanje af voor het Europa League-duel met Sevilla. De club heeft geen toestemming gekregen om de oversteek te maken. https://t.co/1Fh1jBakvc reageer retweet
Geld.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:55 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Wordt het onderhand niet tijd om de hele CL en EL te onderbreken?
Ze zijn nog helemaal in de waan dat het in orde komt mits hier en daar wat publiek afschaffen en verplaatsen. Over twee weken zullen ze ook wel beseffen dat alles in het water valt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:55 schreef ZwangerPetro het volgende:
Wordt het onderhand niet tijd om de hele CL en EL te onderbreken?
Nou, en dat druk maken is hier dan vooral nog in Brabant. In alle andere provincies is het business as usual.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:04 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal in de waan dat het in orde komt mits hier en daar wat publiek afschaffen en verplaatsen. Over twee weken zullen ze ook wel beseffen dat alles in het water valt.
Het valt ook op bij andere (sport)evenementen "Maak u absoluut geen zorgen, het gaat 100% door" om dan luttele uren of dagen later abrupt te annuleren. Alsof ze het altijd zo hadden gepland.
Wat met de uitslag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:45 schreef zipcon het volgende:
De match Sevilla Roma valt in het water:twitter:WillemHaak twitterde op woensdag 11-03-2020 om 13:33:24AS Roma reist niet naar Spanje af voor het Europa League-duel met Sevilla. De club heeft geen toestemming gekregen om de oversteek te maken. https://t.co/1Fh1jBakvc reageer retweet
Ik denk (grotendeels) van niet.. de meeste sportclubs hebben het niet zo breed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zijn sportclubs en evenementen hier eigenlijk voor verzekerd?
Als volleybalclub hebben wij ene verzekering maar ik vraag mij af of we de zaalhuur terug gaan krijgen nu alles afgelast is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |