Vanaf volgende week even voorzichtig zijn in de omgang met je Hindoestaanse contactenquote:Corona schrikt Holi niet af: feest op Zuid gaat gewoon door
Duizenden bezoekers uit heel Nederland worden zaterdag in Rotterdam-Zuid verwacht voor het Holifeest. Op het Afrikaanderplein vieren ze samen het Hindoestaanse nieuwe jaar door gekleurd poeder naar elkaar te gooien. Het coronavirus lijkt geen roet in het eten te gooien. ,,We hebben geen verbod gekregen. Vooralsnog gaat alles door.’’
https://www.ad.nl/dossier(...)ewoon-door~a140df76/
Wát?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:20 schreef Predator40 het volgende:
MGM Group heeft alle buffetten in las vegas geschrapt
Ben benieuwd wat dit voor de Düsseldorf marathon betekent.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:24 schreef Rewimo het volgende:
NRW verbiedt bijeenkomsten met meer dan 1000 personen.
Daar gaat ons geocaching-event
Kan me niet voorstellen dat dat doorgaat eigenlijk, juist omdat het ervoor zorgt dat flinke groepen supporters zich door Europa gaan verplaatsen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:42 schreef ShevaJB het volgende:
Laten ze alles maar afgelasten behalve het EK voetbal please.
Het duurt natuurlijk nog even voordat het zover is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat doorgaat eigenlijk, juist omdat het ervoor zorgt dat flinke groepen supporters zich door Europa gaan verplaatsen.
En alles zonder publiek spelen is financieel niet haalbaar.
Laten we hopen dat het dan voorbij is, en niet alleen voor het EKquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk nog even voordat het zover is.
Dat sowieso!quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dan voorbij is, en niet alleen voor het EK
Werd ieder jaar toch al minder en veel gelekt tussentijds.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
E3 is er ook aan.twitter:devolverdigital twitterde op woensdag 11-03-2020 om 02:03:30Cancel your E3 flights and hotels, y’all. reageer retweet
gelukkig, dat is me toch een sletten partyquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef Nielsch het volgende:
Coachella in de VS uitgesteld tot oktober.
https://www.tilburguniver(...)-nieuws/corona-virusquote:Tilburg University volgt de ontwikkelingen rond het coronavirus op de voet en zal hier eventuele updates geven. Zij staat in contact met de GGD en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Een medewerker in Utrecht van Tilburg University is besmet geraakt met het coronavirus. Volgens de GGD in Utrecht is er geen risico voor verdere verspreiding van het virus voor medewerkers en studenten. Tilburg University is open, het Tilburg University Sports Center is gesloten tot en met 16 maart.
Utrecht dan zou het om tias kunnen gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:18 schreef SunZomer het volgende:
[..]
https://www.tilburguniver(...)-nieuws/corona-virus
Volleybal ook, dat had ik eigenlijk vorige week al verwacht want we mochten geen handen meer geven maar raken wel allemaal dezelfde bal aan met onze handen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat alle teamsporten op amateurniveau er uit gaan voor deze week (voetbal en hockey hebben dit al besloten).
Alleen in NB. De rest waarschijnlijk pas als het uit de hand loopt danwel te laat is. Zo hobbelen RIVM en de sportbonden erachter aan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat alle teamsporten op amateurniveau er uit gaan voor deze week (voetbal en hockey hebben dit al besloten).
Onbegrijpelijk inderdaad..quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen in NB. De rest waarschijnlijk pas als het uit de hand loopt danwel te laat is. Zo hobbelen RIVM en de sportbonden erachter aan.
Dat vraag ik me ook af inderdaad.. mensen komen van heinde en verre naar Vondel CS - niet iets wat je zou moeten willen nu.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:19 schreef F1gamer het volgende:
Waarom is de live finale van wie is de mol in het Vondelpark nog niet afgelast?
Wachten zo lang mogelijk ivm financiële gevolgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Over een maand is Paaspop in Brabant. Drie dagen lang tienduizenden mensen hutjemutje in allerlei tenten.
Organisatie: 'er is geen reden om aan te nemen dat Paaspop niet doorgaat'
Dat vond ik wel een goede grap. Er zijn genoeg redenen te verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |