Ga weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 04:41 schreef IxCalypso het volgende:
Wat een zielig topic weer, echt des FOKs
Update mbt mijn hypochondrie longontstekingquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:29 schreef Puntenjager het volgende:
Afgelopen maandag in een supermarkt met twee Sjineze touristen en een redelijk aantal Italianen rondgelopen. Vooral bij de kassa's was het hutje mutje.
Supermarkt in Zürich, Zwitserland by the way. De Lidl in hartje centrum.
Donderdag ofzo voelde ik heel lichtjes mijn longen.
Gisteren voelde ik mijn longen duidelijker. En nee, normaal gesproken voel ik mijn longen absoluut niet.
Vanochtend in bed deden mijn longen zelfs een tikkeltje pijn. Ook heb ik beetje slijmopbouw in mijn keel/slokdarm.
Tot zover niks aan het handje. Echter bij een normale verkoudheid of griep heb ik nooit last van mijn longen.
Stay tuned. Als ik aan de zuurstof moet geef ik wel even een update
Heeft de dokter naar je longen geluisterd?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Update mbt mijn hypochondrie longontsteking
Het is nu precies twee weken geleden en sinds gisteren beginnen mijn longen nu wel enigszins pijn te doen. Als het zo blijft, hoor je mijn niet klagen, maar voor mijn gemoedsrust zou ik het wel fijn vinden als het niet erger is morgen.
Overigens heb ik nog steeds geen koorts en hoef ik ook niet te hoesten. Wel wat slijmopbouw laag in mijn luchtwegsysteem. Vind het een beetje vreemd, maar de ziekte kans zich op verschillende manieren manifesteren als ik het goed begrijp.
Ga en banlieu in en hoest iedereen de moeder.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zit in Parijs maar begin nu een beetje grieperig te worden. Wat zal ik doen
https://www.volkskrant.nl(...)jker-virus~be176a36/quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef woxxel het volgende:
Ik zou wel een bericht willen lezen van iemand die besmet was en weer genezen is.
Het bericht onder jouw post is een mooi positief bericht, maar wat ik zo vreemd vind is dat je nergens wat terug ziet in de statistieken over het aantal genezen patiënten. Vrouw uit loon op zand was inmiddels ook weer genezen verklaard, toch staat de teller nog steeds op nul. Waarom doen ze daar niks mee ?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef woxxel het volgende:
Ik zou wel een bericht willen lezen van iemand die besmet was en weer genezen is.
De Gelderlander had een interview met een vrouw uit Nijmegen. Na wintersport in Italie paar dagen een hoestje, en positief getest. Zij voelt er niet meer van dan een (lichte) verkoudheid, zegt ze zelf. Zou als er geen heisa was geweest er gewoon mee zijn gaan werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:24 schreef b_engeltje het volgende:
Mm.. storend topic..
Het starten van dit topic snap ik wel
Denk dat veel mensen benieuwd zijn, hoe een corona patient zixh echt voelt. Van de mensen met beginnende klachten, tot de mensen die er echt goed ziek van zijn
Wat me wel stoort is dat als mensen hun klachten hier opschrijven, en meeste zijn dan echt een soort ongerust
Dat er dan weer andere zijn die beoordelen, of veroordelen, en zelf "dokter" aan het spelen zijn door te zeggen je hebt het niet ,je bent gewoon verkouden
Aan diegene kan ik alleen maar zeggen shut up...
Tuurlijk willen we geen massa paniek, maar laat het dokteren en het beoordelen of iemand ziek is aan de ECHTE artsen en experts over!!!
Er was toch ook een kind van 5 dat alweer zo goed als genezen was?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Het bericht onder jouw post is een mooi positief bericht, maar wat ik zo vreemd vind is dat je nergens wat terug ziet in de statistieken over het aantal genezen patiënten. Vrouw uit loon op zand was inmiddels ook weer genezen verklaard, toch staat de teller nog steeds op nul. Waarom doen ze daar niks mee ?
Leveren kranten en sites te weinig clicks op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:59 schreef woxxel het volgende:
Ze willen geen paniek. De verhalen van de mensen die weer opgeknapt zijn hebben we nodig!
Hem uitlachen en hem verplicht een punt hoedje laten dragen met heel groot CORONA daarop.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 04:44 schreef IxCalypso het volgende:
Wat doen jullie als echt iemand zich meldt, iemand die het echt heeft? Die er slecht aan toe is?
Nou denk ik niet dat die zich hier gaan melden, maar wat als.
Sterkte spekkie. Werken aan de kudde-immuniteit!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef speknek het volgende:
Heb anderhalve dag koorts en spierpijn..
Doet hij ook bloeddruk?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef speknek het volgende:
Heb anderhalve dag koorts en spierpijn (vreemd genoeg nauwelijks hoesten), maar zolang het niet erger wordt zal het niet getest worden. Schijnen ook nog steeds griepvirussen rond te waren.
Kan iedereen die ongerust is wel een oximeter aanraden. Coole gadget en je ziet gelijk of je echt kortademig bent of loopt te hypochonderen. Je bloedzuurstofsaturatie moet 95% over hoger zijn, daaronder heb je wat meer reden de dokter te bellen.
[ afbeelding ]
https://www.lidl-shop.nl/(...)zEAQYAiABEgKFS_D_BwE
(Hier is ie het goedkoopst, maar bij bijvoorbeeld bol.com heb je hem sneller)
Bij mij ziet het er overigens verder prima uit.
Dat zijn de verhalen die men wil weten..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Gelderlander had een interview met een vrouw uit Nijmegen. Na wintersport in Italie paar dagen een hoestje, en positief getest. Zij voelt er niet meer van dan een (lichte) verkoudheid, zegt ze zelf. Zou als er geen heisa was geweest er gewoon mee zijn gaan werken.
Sowieso zijn die er.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er kunnen denk ik veel meer geinfecteerde zijn dan de geteste cijfers aangeven
Link?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Gelderlander had een interview met een vrouw uit Nijmegen. Na wintersport in Italie paar dagen een hoestje, en positief getest. Zij voelt er niet meer van dan een (lichte) verkoudheid, zegt ze zelf. Zou als er geen heisa was geweest er gewoon mee zijn gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |