abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 maart 2020 @ 14:47:27 #126
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_191922491
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 04:41 schreef IxCalypso het volgende:
Wat een zielig topic weer, echt des FOKs
Ga weg.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 9 maart 2020 @ 21:56:18 #127
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191930629
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:29 schreef Puntenjager het volgende:
Afgelopen maandag in een supermarkt met twee Sjineze touristen en een redelijk aantal Italianen rondgelopen. Vooral bij de kassa's was het hutje mutje.
Supermarkt in Zürich, Zwitserland by the way. De Lidl in hartje centrum.

Donderdag ofzo voelde ik heel lichtjes mijn longen.
Gisteren voelde ik mijn longen duidelijker. En nee, normaal gesproken voel ik mijn longen absoluut niet.
Vanochtend in bed deden mijn longen zelfs een tikkeltje pijn. Ook heb ik beetje slijmopbouw in mijn keel/slokdarm.

Tot zover niks aan het handje. Echter bij een normale verkoudheid of griep heb ik nooit last van mijn longen.

Stay tuned. Als ik aan de zuurstof moet geef ik wel even een update :7
Update mbt mijn hypochondrie longontsteking

Het is nu precies twee weken geleden en sinds gisteren beginnen mijn longen nu wel enigszins pijn te doen. Als het zo blijft, hoor je mijn niet klagen, maar voor mijn gemoedsrust zou ik het wel fijn vinden als het niet erger is morgen.

Overigens heb ik nog steeds geen koorts en hoef ik ook niet te hoesten. Wel wat slijmopbouw laag in mijn luchtwegsysteem. Vind het een beetje vreemd, maar de ziekte kans zich op verschillende manieren manifesteren als ik het goed begrijp.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191930822
quote:
3s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Update mbt mijn hypochondrie longontsteking

Het is nu precies twee weken geleden en sinds gisteren beginnen mijn longen nu wel enigszins pijn te doen. Als het zo blijft, hoor je mijn niet klagen, maar voor mijn gemoedsrust zou ik het wel fijn vinden als het niet erger is morgen.

Overigens heb ik nog steeds geen koorts en hoef ik ook niet te hoesten. Wel wat slijmopbouw laag in mijn luchtwegsysteem. Vind het een beetje vreemd, maar de ziekte kans zich op verschillende manieren manifesteren als ik het goed begrijp.
Heeft de dokter naar je longen geluisterd?
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2020 @ 22:07:49 #129
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191930843
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zit in Parijs maar begin nu een beetje grieperig te worden. Wat zal ik doen
Ga en banlieu in en hoest iedereen de moeder.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_191930849
Al een weekje droge hoest en neus en een beetje verstopt :o
pi_191931733
Ik zou wel een bericht willen lezen van iemand die besmet was en weer genezen is.
pi_191932320
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef woxxel het volgende:
Ik zou wel een bericht willen lezen van iemand die besmet was en weer genezen is.
https://www.volkskrant.nl(...)jker-virus~be176a36/
pi_191932990
Txs. Dat is dan ook wel weer fijn om te lezen :)
pi_191937440
Mm.. storend topic..
Het starten van dit topic snap ik wel
Denk dat veel mensen benieuwd zijn, hoe een corona patient zixh echt voelt. Van de mensen met beginnende klachten, tot de mensen die er echt goed ziek van zijn

Wat me wel stoort is dat als mensen hun klachten hier opschrijven, en meeste zijn dan echt een soort ongerust
Dat er dan weer andere zijn die beoordelen, of veroordelen, en zelf "dokter" aan het spelen zijn door te zeggen je hebt het niet ,je bent gewoon verkouden
Aan diegene kan ik alleen maar zeggen shut up...
Tuurlijk willen we geen massa paniek, maar laat het dokteren en het beoordelen of iemand ziek is aan de ECHTE artsen en experts over!!!
pi_191945296
ik ga bijna nooit de deur uit.. maar mn moeder is wel de 26e teruggekomen uit gran canaria.. goed, toen was het daar wss nog niet? maar.. haar vriend is nogal actief, komt op veel plekken enzo. en ik heb nu wel.. keelpijn, en dan niet hoesten maar meer steken wat dieper (doet me beetje denken aan keelontsteking, dat heb ik in t verleden al eerder gehad), ook wat minder longcapaciteit lijkt het, merk ik vooral als ik zing. beetje last van mn rug nu ook, merkte ik onder de douche vanochtend (ter hoogte van mn longen toch wel geloof ik). verder ook diarree gehad vanochtend, beetje misselijk, en een beetje een rillerig gevoel. maar geen koorts geloof ik.

alles is natuurlijk op zich te verklaren verder, kan allemaal gewoon de stress zijn, en dat ik de laatste dagen meer water ben gaan drinken en de blokkage die er zit eruitkwam als diarree.. maarja.

voel me echt heel erg gestresst moet ik zeggen. ik zit er aan te denken om op twitter en reddit de term corona te muten gewoon, want ik trek t allemaal enorm slecht tbh.
  Moderator dinsdag 10 maart 2020 @ 19:22:20 #136
236264 crew  capricia
pi_191946113
@TheGentleman
Take it easy. Stress verminderen. Zorg dat je goed slaapt.
Geen probleem als je berichten hierover vermijdt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191946455
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef woxxel het volgende:
Het bericht onder jouw post is een mooi positief bericht, maar wat ik zo vreemd vind is dat je nergens wat terug ziet in de statistieken over het aantal genezen patiënten. Vrouw uit loon op zand was inmiddels ook weer genezen verklaard, toch staat de teller nog steeds op nul. Waarom doen ze daar niks mee ?
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:10:43 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191947293
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:24 schreef b_engeltje het volgende:
Mm.. storend topic..
Het starten van dit topic snap ik wel
Denk dat veel mensen benieuwd zijn, hoe een corona patient zixh echt voelt. Van de mensen met beginnende klachten, tot de mensen die er echt goed ziek van zijn

Wat me wel stoort is dat als mensen hun klachten hier opschrijven, en meeste zijn dan echt een soort ongerust
Dat er dan weer andere zijn die beoordelen, of veroordelen, en zelf "dokter" aan het spelen zijn door te zeggen je hebt het niet ,je bent gewoon verkouden
Aan diegene kan ik alleen maar zeggen shut up...
Tuurlijk willen we geen massa paniek, maar laat het dokteren en het beoordelen of iemand ziek is aan de ECHTE artsen en experts over!!!
De Gelderlander had een interview met een vrouw uit Nijmegen. Na wintersport in Italie paar dagen een hoestje, en positief getest. Zij voelt er niet meer van dan een (lichte) verkoudheid, zegt ze zelf. Zou als er geen heisa was geweest er gewoon mee zijn gaan werken.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:13:03 #139
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191947366
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Het bericht onder jouw post is een mooi positief bericht, maar wat ik zo vreemd vind is dat je nergens wat terug ziet in de statistieken over het aantal genezen patiënten. Vrouw uit loon op zand was inmiddels ook weer genezen verklaard, toch staat de teller nog steeds op nul. Waarom doen ze daar niks mee ?
Er was toch ook een kind van 5 dat alweer zo goed als genezen was?

Idd vreemd dat je daar weinig tot niks over leest. Net als over de 65.000 gevallen wereldwijd die alweer genezen zijn. Of dat er in China nog maar heel weinig gevallen bijkomen.
pi_191948304
Ze willen geen paniek. De verhalen van de mensen die weer opgeknapt zijn hebben we nodig!
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:00:59 #141
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191948335
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:59 schreef woxxel het volgende:
Ze willen geen paniek. De verhalen van de mensen die weer opgeknapt zijn hebben we nodig!
Leveren kranten en sites te weinig clicks op.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:48:01 #142
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_191949260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 04:44 schreef IxCalypso het volgende:
Wat doen jullie als echt iemand zich meldt, iemand die het echt heeft? Die er slecht aan toe is?
Nou denk ik niet dat die zich hier gaan melden, maar wat als.
Hem uitlachen en hem verplicht een punt hoedje laten dragen met heel groot CORONA daarop.

Op een krukje in de ermee met zo'n corona ezel !!!

:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 10 maart 2020 @ 22:10:43 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_191949763
Heb anderhalve dag koorts en spierpijn (vreemd genoeg nauwelijks hoesten), maar zolang het niet erger wordt zal het niet getest worden. Schijnen ook nog steeds griepvirussen rond te waren.

Kan iedereen die ongerust is wel een oximeter aanraden. Coole gadget en je ziet gelijk of je echt kortademig bent of loopt te hypochonderen. Je bloedzuurstofsaturatie moet 95% over hoger zijn, daaronder heb je wat meer reden de dokter te bellen.

https://www.lidl-shop.nl/(...)zEAQYAiABEgKFS_D_BwE
(Hier is ie het goedkoopst, maar bij bijvoorbeeld bol.com heb je hem sneller)
Bij mij ziet het er overigens verder prima uit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 22:12:21 #144
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191949788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef speknek het volgende:
Heb anderhalve dag koorts en spierpijn..
Sterkte spekkie. Werken aan de kudde-immuniteit!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191949903
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef speknek het volgende:
Heb anderhalve dag koorts en spierpijn (vreemd genoeg nauwelijks hoesten), maar zolang het niet erger wordt zal het niet getest worden. Schijnen ook nog steeds griepvirussen rond te waren.

Kan iedereen die ongerust is wel een oximeter aanraden. Coole gadget en je ziet gelijk of je echt kortademig bent of loopt te hypochonderen. Je bloedzuurstofsaturatie moet 95% over hoger zijn, daaronder heb je wat meer reden de dokter te bellen.
[ afbeelding ]
https://www.lidl-shop.nl/(...)zEAQYAiABEgKFS_D_BwE
(Hier is ie het goedkoopst, maar bij bijvoorbeeld bol.com heb je hem sneller)
Bij mij ziet het er overigens verder prima uit.
Doet hij ook bloeddruk?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 10 maart 2020 @ 22:22:17 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191949986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 22:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Doet hij ook bloeddruk?
Nee, die staat er onder in de shop. ;)
  dinsdag 10 maart 2020 @ 22:23:01 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_191950003
Nee helaas. Ik heb ook wel eens geprobeerd bloeddruk met mijn smartphone of smartwatch te meten, maar dan willen ze altijd nog calibratie met een echte bloeddrukmeter, ik denk dat dat nog niet goed geminiaturiseerd is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191951180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De Gelderlander had een interview met een vrouw uit Nijmegen. Na wintersport in Italie paar dagen een hoestje, en positief getest. Zij voelt er niet meer van dan een (lichte) verkoudheid, zegt ze zelf. Zou als er geen heisa was geweest er gewoon mee zijn gaan werken.
Dat zijn de verhalen die men wil weten..
Ik heb vorige week ook met "griep" thuis gelopen... ben met niemand zo ver ik weet in aanraking gekomen, maar ben cassierre het zou wel kunnen
1 nacht had ik het benauwd, flink benauwd, moest mezelf flink concentreren op me ademhaling om daarbij ook niet te gaan hyperventileren..
Ok dacht ik , ik heb het, wachten op koorts , die kwam niet.. dus vandaag maar weer aan het werk gegaan..
Ademhaling is weer ok enige wat ik nog heb is pijn in me onderrug ..
Kan ook allemaal een gewone griep zijn.... dus je weet het gewoon niet...
Er kunnen denk ik veel meer geinfecteerde zijn dan de geteste cijfers aangeven
pi_191951391
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:28 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Er kunnen denk ik veel meer geinfecteerde zijn dan de geteste cijfers aangeven
Sowieso zijn die er.

Lopen waarschijnlijk al duizenden mensen rond die één dag wat hebben gehad of alleen een een keer een koude rilling of een hoestje voor een dag.
pi_191953820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Link?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')