anitbiotica?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:55 schreef -marz- het volgende:
Ik heb ook last van longtyfus met benauwd en koorts. Maak me wel een klein beetje zorgen. Maar als je de dokter belt kunnen ze toch niets voor je doenik zit al thuis. En ik was niet op vakantie geweest.
dat is toch niet gezegd, maar als je dit hebt zonder het COVID-19 pandemie ga je toch ook al naar je huisartsquote:
Mensen zonder symptonen zijn al 3 a 4 weken andere mensen aan het besmetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:04 schreef -marz- het volgende:
Lastig zeg. Ik had woensdag een halve dag contact met iemand die vorige week in noord Italië is geweest. Maar die had nergens last van. En ik was toen zelf al wel licht verkouden. De dag erna kreeg ik dan de hoesteritis erbij en koorts, maar dat kan niet van die persoon zijn want die was niet ziek.
Maar of mensen alleen besmettelijk zijn als ze zelf symptomen hebben is toch nog dubieus schijnbaar. Dus nou had ik dan toch maar ff gebeld met de huisarts, voordat ik weer allemaal andere mensen ga lopen te besmetten.
Maar de assistente had volgens mij uberhaupt niet van corona virus gehoorddus ik ben nog niets wijzer geworden. Heb geen koorts meer dus zelf ga ik waarschijnlijk niet dood hiervan, dat is wel fijn. /afkloppen
Waarom zou je niet thuis blijven?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:51 schreef June. het volgende:
Oke, ik had al een loopneus maar in de tussentijd dus direct contact gehad met een bewezen besmet iemand.
Ik moet thuisblijven als ik symptomen krijg. Maarja, ik was dus al verkouden. Even aankijken dan maar.
Houd ons niet langer in spanning!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:45 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Afhankelijk van het lab in mijn ziekenhuis, waarschijnlijk morgen. Vrij dagje nu.
Status update: ik leef nogquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef flipsen het volgende:
Schoonmoeder was hier 3 weken terug voor een weekje, knap ziek met flink hoesten, Toen ze weg ging kreeg vrouwlief hoestbuien en heeft nog steeds wat verhoging. Intussen loop ik ook al een week met verkoudheids-/griepklachten. Maar om nou hiervoor naar een dokter te gaan en dan als "possible" gebrandmerkt te worden, neuh...
Daarnaast woon ik in Zuid Amerika en daar is het nog niet
ik heb precies hetzelfde nu en mijn vrouw ook, dat is op zeker geen corona....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Status update: ik leef nogMaar nog steeds enigszins verkouden. Veel keelschrapen, 1 a 2x per dag een hoestbui, zo´n fijne die maar lastig te stoppen is. Maar geen koorts en voel me verder prima
Missen we al iemand?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 04:45 schreef IxCalypso het volgende:
Nou dan melden de posters van nu zich hier niet meer.
KreeTactiekenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 06:16 schreef kree het volgende:
Ik ga nu heel vaak met het ov, maarja je hoort iedereen proesten en kuchen om je heen.
Nu maak ik me sowieso niet onwijs zorgen. Maargoed ff paar keer kuchen zorgt wel dat je ff kunt zitten zonder opgepropt in de spits. Hahaha
En?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nu in afwachting van de test..
Het is nog niet zeker dat je na genezing het niet opnieuw kunt krijgen...quote:Op maandag 9 maart 2020 13:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
En?
Ik ben weer beter, weet niet wat ik had maar er komt nu dikke gore troep uit mijn longen, oddly satisfying.
Vandaar dat ik zo ziek en benauwd was.
Nu maar hopen dat ik de nieuwe corona had, zodat ik het niet meer kan krijgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |