Ja, die Chinezen houden gewoon tientallen miljoenen mensen in lockdown omdat ze een wereldrecord simultaan piemelsjorren willen vestigen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef hjansen82 het volgende:
Wat een flauwekul verhaal. De chinezen zullen wel tegen elkaar zeggen. Is het al bekend wanneer het virus viral gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Als het sterftecijfer 2% of hoger is en er raakt echt tussen de 40 en 70% van de mensen besmet zoals Harvard professor Marc Lipsitch beweert. Dan hebben we het over 80.000.000 of meer doden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooralsnog wereldwijd 2700 sinds de eerste case begin december in China. Tempo moet wat opgevoerd worden om die miljoenen doden te halen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, die Chinezen houden gewoon tientallen miljoenen mensen in lockdown omdat ze een wereldrecord simultaan piemelsjorren willen vestigen.Dit ging over dat het virus in een laboratorium is gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check it out
Als het een geheim plan was ,dan was het niet zo een heel erg goed geheim planquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die kunnen bewijzen dat de chinezen een amper dodelijk griep virus de wereld in heeft gebracht? WTF
Ja dat is een geheim en plan!! We gaan de hele wereld besmetten met een amper dodelijk virus!!
Zelfs de leiding van China geeft een groen licht, Amper dodelijk virus tegen de hele wereld!
Met 2% sterftekans en 50% kans op besmetting de komende maanden (geen vergezochte cijfers) kom je op tientallen miljoenen doden. Het blijft glazenbol-kijken, maar 'gewoon een griepje' is echt gevaarlijk bagatelliseren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Wereldwijd waarschijnlijk miljoenen doden" is ook nog wel een beetje voorbarig en, vooralsnog, overdreven. Net zoals het vrij dom is om te zeggen dat het slechts een griepje is.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het sterftecijfer 2% of hoger is en er raakt echt tussen de 40 en 70% van de mensen besmet zoals Harvard professor Marc Lipsitch beweert. Dan hebben we het over 80.000.000 of meer doden.
Ik hoop dat dit jou voor nu een beetje geruststelt
Ah, ik dacht dat je een van de vele "het is maar een griepje"-roepers was.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dit ging over dat het virus in een laboratorium is gemaakt.
Dat dit geen is griepje is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je een van de vele "het is maar een griepje"-roepers was.
Die doen me trouwens heel erg aan die Monty Python sketch denken.
Daarom in mijn ogen de BSquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het een geheim plan was ,dan was het niet zo een heel erg goed geheim plan
Want je merkt het best goed.
Het schijnt ook dat een aspirientje niet zou helpen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat dit geen is griepje is inmiddels wel duidelijk.
50 procent kans op besmetting? Hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met 2% sterftekans en 50% kans op besmetting de komende maanden (geen vergezochte cijfers) kom je op tientallen miljoenen doden. Het blijft glazenbol-kijken, maar 'gewoon een griepje' is echt gevaarlijk bagatelliseren.
Dus zo'n beetje 6.920.000.000 overlevenden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het sterftecijfer 2% of hoger is en er raakt echt tussen de 40 en 70% van de mensen besmet zoals Harvard professor Marc Lipsitch beweert. Dan hebben we het over 80.000.000 of meer doden.
Ik hoop dat dit jou voor nu een beetje geruststelt
Ik denk dat het milieu er alleen maar op vooruit kan gaan, als de helft of zo uitsterft.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus zo'n beetje 6.920.000.000 overlevenden?
Valt eigenlijk best mee dan.
We zitten al tegen de 7,7 miljard aardbewoners aan. En in China komt in november een geboortegolf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het milieu er alleen maar op vooruit kan gaan, als de helft of zo uitsterft.
Het klimaat gedijt er goed bij inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het milieu er alleen maar op vooruit kan gaan, als de helft of zo uitsterft.
en iedereen een Tesla en vrijstaand huisquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het klimaat gedijt er goed bij inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |