Ik mis wat dat betreft nog een COR topic: de positieve kanten van Corona,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het klimaat gedijt er goed bij inderdaad
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mis wat dat betreft nog een COR topic: de positieve kanten van Corona,
maar daar zal wel weinig animo voor zijn bij al die azijnpissers hier.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Onder andere die Harvard professor Lipstich idd. Nu het virus niet meer in te dammen is, wordt het lastig het te ontwijken de komende maanden of zelfs jaren. Besmetting voorkomen wordt echt lastig als het zich blijft verspreiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
50 procent kans op besmetting? Hoe kom je daar dan weer bij?
Aangezien vooral de warmere landen er het best vanaf lijken te komen en dus de meeste overlevenden in Afrika zitten waar niet zo heel veel Tesla's worden geproduceerd denk ik dat je die plannen voor een Tesla maar beter even in de ijskast kan zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en iedereen een Tesla en vrijstaand huis
Vreemd dat Jetten en Klaver zich nog niet positief hebben uitgelaten over het virus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:39 schreef Toefjes het volgende:
Dus eigenlijk moeten we het virus omarmen als een vriend.
Ohja het is niet alsof het 't einde van de mensheid is. Maar 'gewoon een griepje' is het zeker niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus zo'n beetje 6.920.000.000 overlevenden?
Valt eigenlijk best mee dan.
Azijnpissers?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vreemd dat Jetten en Klaver zich nog niet positief hebben uitgelaten over het virus.
Zeker waarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het milieu er alleen maar op vooruit kan gaan, als de helft of zo uitsterft.
Mooi hoe iedereen er steeds vanuit gaat die ie zelf niet tot de verlorenen behoort.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker waar![]()
Alleen het verliezen van familieleden, collega's, bekenden en/of vrienden, vind ik wel enigszins lastig
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 21:42:25NEW: Spain reports another case of coronavirus, the country's 4th case in less than 24 hours https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat kan iedereen overkomen. Maar als je een goed imuumsysteem hebt is de kans groot dat je het overleefd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi hoe iedereen er steeds vanuit gaat die ie zelf niet tot de verlorenen behoort.
Dat is niet eerlijk, wat krijgen de mensen dan die dit al hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Idd, ik zag op dat wereldkaartje dat Afrika niet is getroffen, maar Europa op Nederland (nog) na wel. Ik verwacht wat dat betreft weer een volksverhuizing van al die dobbernegers de andere kant op. Wel sneu voor Frans Timmermans als al die moeite voor niks wasquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien vooral de warmere landen er het best vanaf lijken te komen en dus de meeste overlevenden in Afrika zitten waar niet zo heel veel Tesla's worden geproduceerd denk ik dat je die plannen voor een Tesla maar beter even in de ijskast kan zetten.
Of ja, dat kan ook niet natuurlijk, stroom en ijskasten zijn dan ook niet te krijgen.
Het gaat maar door en door..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 21:42:25NEW: Spain reports another case of coronavirus, the country's 4th case in less than 24 hours https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Het is daar anders niet veel beter dan hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:48 schreef hjansen82 het volgende:
Ik vind het wel een mooi weer virus. Blijft voornamelijk in Zuid Europa plakken.
Iedereen genoeg carboncredits voor een machtige v8 (als je dan van je megajacht afkomt) zul je bedoelen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |