quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef mij maar alleen Maria, de tia is me niet echt bevallen
Leuk!quote:
Okeequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
Belachelijk slechte stem van de zanger, iets met ietsjes teveel drugssss.
Maar was gezellig, lekker nostalgisch en heel goed voorprogramma![]()
DZ Deathrays, aanrader
Hoe laat was je thuis of heb je de eerste trein naar huis moeten pakken?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
Belachelijk slechte stem van de zanger, iets met ietsjes teveel drugssss.
Maar was gezellig, lekker nostalgisch en heel goed voorprogramma![]()
DZ Deathrays, aanrader
Ook wat voor jou denk ikquote:
Mijn zussen brachten me thuis. Mopperend en al want moesten omrijdenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis of heb je de eerste trein naar huis moeten pakken?
Ja lekker is datquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije doen ze brood geweekt in melk door de ballen. Die ballen worden gekruid met peper, zout en karwij en gaan vervolgens door de paneer. En dan worden ze gebakken in de zonnebloemolie. Best lekker
Lichte erectie gekregenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije doen ze brood geweekt in melk door de ballen. Die ballen worden gekruid met peper, zout en karwij en gaan vervolgens door de paneer. En dan worden ze gebakken in de zonnebloemolie. Best lekker
Gewoon laten mopperen joh, word er alleen maar leuker van!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zussen brachten me thuis. Mopperend en al want moesten omrijden![]()
Rond 1 uur thuis ofzo
Was wel gezellig maar volgende keer liever ander gezelschapquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon laten mopperen joh, word er alleen maar leuker van!
Nee, het lijkt erg op de Duitse frikandelle. Peterselie gaat er geloof ik ook nog door.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja lekker is dat![]()
Soort van knoedels toch?
Ok dit wil ik nu ook makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:59 schreef Karzai het volgende:
ik zag laatst ballen met blauwe kaas in het midden, en met paneer, bij binnenstebuiten
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:59 schreef Karzai het volgende:
ik zag laatst ballen met blauwe kaas in het midden, en met paneer, bij binnenstebuiten
Zou etenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, ui moet er ook doorheen.
http://www.receptengalerie.nl/fasirt.html
Dit recept, alleen de paprika en knoflook kloppen niet.
Ja precies, lollige dingen, omdat het kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |