Kan echt al primaquote:Op maandag 15 februari 2021 09:25 schreef Bleie het volgende:
Ha Rotterdammerts,
Is het erg glad? Ik moet rond 11.00 van CS naar 110-morgen. Is dat op de fiets te doen?
Ja hè? Vond het zo’n leuk wijkjequote:Op maandag 15 februari 2021 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nieuwbouw aan de Wielewaal in Charlois komt dit jaar in de verkoop. Minimale prijs is 345.000 euro en daar krijg je een middenwoning voor met 2 slaapkamers. Koekoek. Oude woningen slopen, bewoners kunnen onmogelijk de hypotheek bekostigen. Die zullen weer ergens ondergebracht worden in Hoogvliet of Rozenburg... Schande is het.
Liep er laatst langs.. vertelde het hele verhaal aan lief.. onze conclusie was dat er enkel oorspronkelijke bewoners kunnen wonen als het gesubsidieerd word.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nieuwbouw aan de Wielewaal in Charlois komt dit jaar in de verkoop. Minimale prijs is 345.000 euro en daar krijg je een middenwoning voor met 2 slaapkamers. Koekoek. Oude woningen slopen, bewoners kunnen onmogelijk de hypotheek bekostigen. Die zullen weer ergens ondergebracht worden in Hoogvliet of Rozenburg... Schande is het.
Zijn alle oude woningen gesloopt?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Liep er laatst langs.. vertelde het hele verhaal aan lief.. onze conclusie was dat er enkel oorspronkelijke bewoners kunnen wonen als het gesubsidieerd word.
Toen hadden we dus nog geen prijs gezien.
Overigens als je er langs loopt.. lijkt het me sterk dat mensen van de oude wielewaal.. dit een goede vervanging vinden.
Nee niet allemaal..quote:Op maandag 15 februari 2021 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn alle oude woningen gesloopt?
Kijk eens naar Troost occasions. Hij zit in Spijkenisse en Hellevoetsluis. Collega heeft een auto in Spijkenisse gekocht, mijn zus in Hellevoetsluis. Hoor over allebei goede verhalen.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:13 schreef Keroppi het volgende:
Ik weet niet of ik het beter hier of in PTA kan vragen, maar laten we hier beginnen.
We hebben op relatief korte termijn (zeg een maand) een auto nodig. Tot nu toe hebben we altijd zonder gekund omdat we op fietsafstand van werk én in het centrum dicht bij al het OV wonen.
Maar we gaan binnen Rotterdam verhuizen en hebben nu echt een auto nodig.
Gezien de aankomende verhuizing hebben we geen tijd om stad en land af te rijden naar allerhande dealers, ook omdat we dan elke keer een Greenwheels oid moeten regelen.
Dus ik vroeg me af: zit er in (de directe omgeving van) Rotterdam ergens een grote en betrouwbare occasion dealer met veel aanbod?
Leek mij ergens wel het makkelijkst omdat we nog geen concreet idee hebben wat we willen en helaas ook een beetje noobs zijn op dit gebied. Als je precies weet wat je wil kun je natuurlijk gericht zoeken. Maar door omstandigheden, waaronder ook al het geregel voor de verhuizing, willen we er vooral geen weekenden aan spenderen
Ben je weer zwanger?quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand bekend met de buurt in IJsselmonde waar de straatnamen eindigen op 'hagen'? We hebben gemaild dat we daar een koopwoning willen bezichtigen, maar we kennen de buurt niet![]()
En nee, we zijn momenteel niet zo kieskeurig. We grijpen een hoop aan aangezien we echt naar een groter huis willen
God nee. De woning waar we nu in zitten is te klein voor vier personen. We hebben wel allemaal een eigen slaapkamer, maar geen bergruimte meer.quote:
Le souq is een leuk libanees restaurantje in delfshaven, cafe de oude sluis heeft een leuk overdekt terras aan het water.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:00 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zit dit weekend een paar dagen in Delfshaven met de dame. Weet iemand wat leuke café's, restaurtantjes, musea[ afbeelding ] en andere leuke dingen
Andere goede speciaalbiertjesplekken:quote:Op woensdag 8 september 2021 @ 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Voor een groot aanbod speciaalbiertjes kun je o.a. goed bij boudewijn terecht.
Wat is AP, linkje?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:25 schreef Aure het volgende:
Als je van Indisch eten houdt: Ap halenmaar er is nauwelijks plek om te zitten
Cafe Marseille is ook echt de moeite. Op zondagen oesters voor een euro. Maar ze hebben ook heel goed ontbijt en lekkere koffie met zelfgemaakt lekkers erbij
Takumi zou ik zelf overslaanals je echt zin hebt in ramen zou ik naar Hinoki in het centrum gaan of nog beter, naar Schiedam fietsen voor Yokohama (maar daar staat wel zo ongeveer altijd een rij).
Floating farm is ook leuk om naar toe te fietsen.
Ap halen is een Indonesische afhaaltoko in Delfshaven. Ze hebben ook twee kleine tafels om binnen te kunnen zitten. Zit vlakbij de molen daar (heb even de straat niet paraat)quote:
Ik had het al gevonden, dank :-)quote:Op donderdag 9 september 2021 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ap halen is een Indonesische afhaaltoko in Delfshaven. Ze hebben ook twee kleine tafels om binnen te kunnen zitten. Zit vlakbij de molen daar (heb even de straat niet paraat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |