Mario met dat geklaag steeds hij zou hem negerenquote:
Er klagen en schelden er wel meer hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario met dat geklaag steeds hij zou hem negeren
ik negeer hem maar hij markiert altijd mijn naamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je mij beloven dat als jou ooit een hartinfarct treft, dat je dan je username zult wijzigen in Dotterke?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er klagen en schelden er wel meer hier.
Teringlul, moest lachenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je mij beloven dat als jou ooit een hartinfarct treft, dat je dan je username zult wijzigen in Dotterke?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je mij beloven dat als jou ooit een hartinfarct treft, dat je dan je username zult wijzigen in Dotterke?
En als ze ooit opgenomen wordt op de PAAZ in "Zotteke"?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als ze ooit opgenomen wordt op de PAAZ in "Zotteke"?
Als ik ruzie met Dot heb noem ik haar altijd "Motteke".quote:
de tr tegen me ?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen als ze daar krijgt een eigen Kotteke.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als ze ooit opgenomen wordt op de PAAZ in "Zotteke"?
Nimmer, maar flauwe woordgrappen vind ik gewoon heel erg jottem.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik nu de gebeten hond naast Mario
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nimmer, maar flauwe woordgrappen vind ik gewoon heel erg jottem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |