Mario met dat geklaag steeds hij zou hem negerenquote:
Er klagen en schelden er wel meer hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario met dat geklaag steeds hij zou hem negeren
ik negeer hem maar hij markiert altijd mijn naamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je mij beloven dat als jou ooit een hartinfarct treft, dat je dan je username zult wijzigen in Dotterke?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er klagen en schelden er wel meer hier.
Teringlul, moest lachenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je mij beloven dat als jou ooit een hartinfarct treft, dat je dan je username zult wijzigen in Dotterke?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je mij beloven dat als jou ooit een hartinfarct treft, dat je dan je username zult wijzigen in Dotterke?
En als ze ooit opgenomen wordt op de PAAZ in "Zotteke"?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als ze ooit opgenomen wordt op de PAAZ in "Zotteke"?
Als ik ruzie met Dot heb noem ik haar altijd "Motteke".quote:
de tr tegen me ?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen als ze daar krijgt een eigen Kotteke.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als ze ooit opgenomen wordt op de PAAZ in "Zotteke"?
Nimmer, maar flauwe woordgrappen vind ik gewoon heel erg jottem.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik nu de gebeten hond naast Mario
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nimmer, maar flauwe woordgrappen vind ik gewoon heel erg jottem.
Doe nou niet alsof je me niet gemist hebt de afgelopen pagina's.quote:
Bolkpanterquote:
Nou nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je me niet gemist hebt de afgelopen pagina's.
[..]
Bolkpanter
Wat bedoel je Marioquote:
Rode paard?quote:
Die ken ik niet.quote:
Je doet me woest maken zoquote:
Ik ook nietquote:
Niemand hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Zijn denk allemaal van die Duitse liedjes. Heb ik niets mee
Oeps dat is niet mijn soort muziek marioquote:
Dank jequote:
O, wist niet eens dat die uit Oostenrijk kwam.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand hier.
De enige Oostenrijkse artiest die het waard is om genoemd te worden is Falco
dacht je dat rote pferd is en liebeslied?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Zijn denk allemaal van die Duitse liedjes. Heb ik niets mee
Wist je wel dat hij zichzelf van een klif gereden heeft?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet eens dat die uit Oostenrijk kwam.
Ik dacht eigenlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
dacht je dat rote pferd is en liebeslied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |