abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 17:02:52 #151
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191715923
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:52 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nee, jij maakt er een spin van, omdat jij je er aan stoort. :)

Goeie weer, goeie hotels, goeie wegen, goeie infra-str-structuur. Renners zitten hier niet met tegenzin in tegenstelling tot veel andere denkbare locaties.
Ben je zelf toevallig recentelijk ook nog in de Emiraten geweest? Je post alsof je last hebt van een zonnesteek.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 27 februari 2020 @ 17:07:25 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191715980
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ben je zelf toevallig recentelijk ook nog in de Emiraten geweest? Je post alsof je last hebt van een zonnesteek.
Je haat deze koersen omdat ze gehouden worden in landen waar jij het politiek grondig mee oneens bent. Dat is het. Waarom moeten we allemaal zo moeilijk doen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 27 februari 2020 @ 17:08:34 #153
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191715988
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je haat deze koersen omdat ze gehouden worden in landen waar jij het politiek grondig mee oneens bent. Dat is het. Waarom moeten we allemaal zo moeilijk doen?
Net als de ronde van Saudi-Arabië een zeer welkome toevoeging aan de wielerkalender.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 17:23:58 #154
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191716156
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je haat deze koersen omdat ze gehouden worden in landen waar jij het politiek grondig mee oneens bent. Dat is het. Waarom moeten we allemaal zo moeilijk doen?
Het is zonde van iedereens tijd om een koers te organiseren in een land waar verder niemand daadwerkelijk interesse heeft in die koers.

Een voetbalwedstrijd in een leeg stadion stelt ook gelijk een stuk minder voor. Al is voetbal sowieso geen sport, maar toch.

Overigens is het bestaan van die koers niet eens het probleem. Mag best een anonieme 2.2-koers zijn ofzo, moeten hunnie weten. Ik snap alleen niet op basis waarvan dit WT zou moeten zijn. Het is echt geen reclame voor je sport.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191716530
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Net als de ronde van Saudi-Arabië een zeer welkome toevoeging aan de wielerkalender.
Dat weet ik niet. ASO doet dat allemaal zo half gebakken, niet eens een live bij Oman en zo. Ik sta lijnrecht tegenover R_R. Als je het doet, doe het dan goed en ga in de hoogst mogelijke schaal van de wedstrijdkalender zitten. Tijdens bijvoorbeeld Catalonië wordt er ook geen aandacht besteedt aan het feit dat er anderhalve man en een paardenkop langs de route staan.
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 18:10:06 #156
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191716910
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:49 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. ASO doet dat allemaal zo half gebakken, niet eens een live bij Oman en zo. Ik sta lijnrecht tegenover R_R. Als je het doet, doe het dan goed en ga in de hoogst mogelijke schaal van de wedstrijdkalender zitten. Tijdens bijvoorbeeld Catalonië wordt er ook geen aandacht besteedt aan het feit dat er anderhalve man en een paardenkop langs de route staan.
Buiten het feit dat er in Catalonië beduidend meer volk langs de kant van de weg staat is het ook nog eens een van de oudste wedstrijden ter wereld, je bent vandaag echt niet goed bij je hoofd blijkbaar.

Als het aan jou ligt in de toekomst in ieder dubieus land waar ze nog wat geld hebben liggen een WT-wedstrijd. _O_

Ik ga niet op je stemmen als je ooit president van de UCI wil worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 27 februari 2020 @ 18:24:57 #157
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191717191
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als het aan jou ligt in de toekomst in ieder dubieus land waar ze nog wat geld hebben liggen een WT-wedstrijd. _O_
Welkom in de echte wereld.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191717504
Mijn stem gaat naar showtimer!
pi_191718135
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Buiten het feit dat er in Catalonië beduidend meer volk langs de kant van de weg staat is het ook nog eens een van de oudste wedstrijden ter wereld, je bent vandaag echt niet goed bij je hoofd blijkbaar.

Als het aan jou ligt in de toekomst in ieder dubieus land waar ze nog wat geld hebben liggen een WT-wedstrijd. _O_

Ik ga niet op je stemmen als je ooit president van de UCI wil worden.
Je bent aan het ridiculiseren. UCI heeft Catalonië toch van de ondergang gered? Jij hebt het over reclame voor de sport. Dan is het onderscheid tussen geen en weinig volk langs de weg mijns inziens gering, als je daar al een factor van wil maken.

Nee, want de WT mag best wat minder vol. Ik stel alleen dat het raar is als instappen bij het organiseren niet om prestige zou draaien. Bahrain en UAE bedanken waarschijnlijk om een ploeg van het tweede niveau te naamsponsoren lijkt me.

.
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 20:06:45 #160
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191719493
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 19:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je bent aan het ridiculiseren. UCI heeft Catalonië toch van de ondergang gered? Jij hebt het over reclame voor de sport. Dan is het onderscheid tussen geen en weinig volk langs de weg mijns inziens gering, als je daar al een factor van wil maken.
Ik vind het gewoon raar om UAE en Catalonië te vergelijken. Catalonië is ook niet echt de beste koers van het jaar ofzo, maar het probleem zit hem daar eerder altijd in de matige kwaliteit van de beelden. Verder is Catalonië zoals gezegd een van de oudste koersen ter wereld en wordt de koers ook verreden in een regio met een behoorlijke geschiedenis in het wielrennen. Komen ook goede wielrenners vandaan, om maar wat te noemen. Vind ik wel rullevant eigenlijk, maar blijkbaar is niet iedereen het met mijn eens.

quote:
Nee, want de WT mag best wat minder vol. Ik stel alleen dat het raar is als instappen bij het organiseren niet om prestige zou draaien. Bahrain en UAE bedanken waarschijnlijk om een ploeg van het tweede niveau te naamsponsoren lijkt me.
De WT mag best wat minder vol inderdaad, daarom is het toch juist raar dat koersen als Turkije en UAE een kans hebben gekregen? Vooral Turkije, dat was altijd een waardeloos georganiseerde koers. Nu ook weer afgevoerd na twee jaar omdat ze niet aan de eisen voldeden, goh, je verwacht het niet. Uiteindelijk is het volgens mij slecht voor de sport als je dat soort koersen belangrijk maakt. Het geld is op de korte termijn natuurlijk enorm leuk, maar heb je er op de lange termijn ook iets aan? Als je het wielrennen populair kunt maken in dat soort landen is dat prima, maar in de UAE gaat dat alvast niet lukken. Je zou het een experiment kunnen noemen dat behoorlijk is mislukt. Prima, door naar het volgende land dan maar. Het wielrennen heeft verder geen fatsoenlijk businessmodel en daarom kom je uit bij dit soort constructies, maar dat maakt het mijns inziens niet ineens normaal ofzo. Mag best wat van gezegd worden en dat doe ik graag, hoewel jullie je blijkbaar overal klakkeloos bij neerleggen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191722497
ViniZabuKTM twitterde op donderdag 27-02-2020 om 21:27:40 BreakingL' #UAETour è stato annullato. Maggiori informazioni a seguireThe UAE Tour has been cancelled. More infos to follow#ForZabù reageer retweet
Er is schijnbaar een geval van corona vastgesteld daar.
pi_191722516
UAE Tour zou afgelast zijn vanwege corona. :') :') :')
pi_191722529
Dat Corona zorgt wel echt voor enorme paniek overal..
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 21:32:56 #164
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191722542
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:32 schreef Pistolero het volgende:
UAE Tour zou afgelast zijn vanwege corona. :') :') :')
Wen er maar vast aan ;(
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 21:33:16 #165
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 21:33:39 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191722579
Misschien hebben ze de discussie vandaag gevolgd en waren ze er wel klaar mee. Kan ik begrip voor opbrengen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 27 februari 2020 @ 21:34:13 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191722591
J
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:32 schreef Pistolero het volgende:
UAE Tour zou afgelast zijn vanwege corona. :') :') :')
Jaaaaa _O_ 0-0 in de FPCL lijkt me.
pi_191722614
AstanaTeam twitterde op donderdag 27-02-2020 om 21:32:49 It is reported that @uae_tour is cancelled due to the situation with #coronavirus However, we are waiting for the official communication from the organization of the race. #UAETour reageer retweet
  donderdag 27 februari 2020 @ 21:34:53 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191722615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien hebben ze de discussie vandaag gevolgd en waren ze er wel klaar mee. Kan ik begrip voor opbrengen.
Lees je dat echt allemaal? Zelfs ik heb daar ondanks al mijn tijd hier op fok geen zin in.
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 21:35:39 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191722649
Denk dat misschien het openingsweekend paar van de weinige wedstrijden voorlopig gaat zijn
pi_191722669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien hebben ze de discussie vandaag gevolgd en waren ze er wel klaar mee. Kan ik begrip voor opbrengen.
Ze willen de gezondheid van al het publiek niet in gevaar brengen!
pi_191722690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon raar om UAE en Catalonië te vergelijken. Catalonië is ook niet echt de beste koers van het jaar ofzo, maar het probleem zit hem daar eerder altijd in de matige kwaliteit van de beelden. Verder is Catalonië zoals gezegd een van de oudste koersen ter wereld en wordt de koers ook verreden in een regio met een behoorlijke geschiedenis in het wielrennen. Komen ook goede wielrenners vandaan, om maar wat te noemen. Vind ik wel rullevant eigenlijk, maar blijkbaar is niet iedereen het met mijn eens.
Catalonië was een willekeurig voorbeeld, ligt Romandië minder gevoelig? Valide argumenten natuurlijk, maar rechtvaardigen die het verschil tussen een wereldkalender en een Europese kalender? Zonder de Franse inmenging was een wedstrijd op het hoogste niveau voor die regio gewoon amper levensvatbaar.
quote:
De WT mag best wat minder vol inderdaad, daarom is het toch juist raar dat koersen als Turkije en UAE een kans hebben gekregen? Vooral Turkije, dat was altijd een waardeloos georganiseerde koers. Nu ook weer afgevoerd na twee jaar omdat ze niet aan de eisen voldeden, goh, je verwacht het niet. Uiteindelijk is het volgens mij slecht voor de sport als je dat soort koersen belangrijk maakt. Het geld is op de korte termijn natuurlijk enorm leuk, maar heb je er op de lange termijn ook iets aan? Als je het wielrennen populair kunt maken in dat soort landen is dat prima, maar in de UAE gaat dat alvast niet lukken. Je zou het een experiment kunnen noemen dat behoorlijk is mislukt. Prima, door naar het volgende land dan maar. Het wielrennen heeft verder geen fatsoenlijk businessmodel en daarom kom je uit bij dit soort constructies, maar dat maakt het mijns inziens niet ineens normaal ofzo. Mag best wat van gezegd worden en dat doe ik graag, hoewel jullie je blijkbaar overal klakkeloos bij neerleggen.
Die kans was meer het zoveelste amateuristisch compromis. Ben je nu conservatief of vooral principieel? Turkije is afgeschoten door het wegblijven van de ploegen uit de bijbehorende categorie. UAE heeft gewoon draagvlak als voorbereidingskoers, ook zonder een lading smeergeld staat er volgens mij een kwalitatief peloton aan de start. Je kan die nieuwe, ordinaire, partijen toch ook niet verwijten dat er geen fatsoenlijk businessmodel bestaat? Plouay was bijna failliet, Californië valt uit het relatieve niets weg. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je er als sport per definitie beter uit komt als je die zogenoemde experimenten afhoudt.
pi_191722721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:35 schreef Momo het volgende:
Denk dat misschien het openingsweekend paar van de weinige wedstrijden voorlopig gaat zijn
Totdat morgen een geval in België wordt ontdekt ;)
pi_191722725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien hebben ze de discussie vandaag gevolgd en waren ze er wel klaar mee. Kan ik begrip voor opbrengen.
Nog lang niet klaar. >:O
pi_191722726
Hebben we lijstje met renners die de afgelopen maand op de Teide zijn geweest en nu de UAE rijden?

Ik verdenk De Plus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')