Bloedverdunners wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef Charmian het volgende:
maar niemand aan de vitamine B injecties dus
Oe irritant. Meer bier drinken dusquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Oe irritant. Meer bier drinken dus
Ze willen char gewoon even te grazen nemenquote:
Nog meer bier drinken danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
dat helpt niet als je lichaam het niet goed opneemt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wou net een pot gaan kopen morgen
Ze willen gewoon aan d'r kond zitten....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze willen char gewoon even te grazen nemen
Toegestane ongewenste intimiteiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze willen gewoon aan d'r kond zitten....
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Spaardoel gehaald![]()
Nooit meer werken, hoeren neuken
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Spaardoel gehaald![]()
Nooit meer werken, hoeren neuken
dat moet ik ook, morgen bij de apotheek halen en dan naar de ha. Voel je dat dan als ze koud zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder moest er iedere maand 1. Die had de ampullen thuis en nam er dan 1 mee naar de dokter. Zorg dat ze op kamertemperatuur zijn.
Ja dat is pijnlijkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat moet ik ook, morgen bij de apotheek halen en dan naar de ha. Voel je dat dan als ze koud zijn?
Even bij de apotheek vragen hoe te bewaren. De meeste kan je op kamertemperatuur bewaren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat moet ik ook, morgen bij de apotheek halen en dan naar de ha. Voel je dat dan als ze koud zijn?
en het liefst in mijn bilquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze willen char gewoon even te grazen nemen
staat gewoon op het etiket...vit D moet ook altijd in de koelkastquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even bij de apotheek vragen hoe te bewaren. De meeste kan je op kamertemperatuur bewaren.
oh echt ?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
staat gewoon op het etiket...vit D moet ook altijd in de koelkast
nou ja dat spul wat ik kreeg/krijg welquote:
Even gecheckt, hier staat :beneden 30gr bewarenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja dat spul wat ik kreeg/krijg wel
Altijd goed en lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:44 schreef Charmian het volgende:
van deweek maar eens chili maken met muchos peulvruchten
ik kreeg het toen mee in spuiten en die moesten in de koelkast worden bewaardquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Even gecheckt, hier staat :beneden 30gr bewaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
hm misschien nog wat voor vanavond zelfs...ff snel gehakt ontdooienquote:
Stukje pure chocola erdoor heenquote:
door de chili?quote:
Ja dat is super lekker. 2 of 3 van die blokjesquote:
ik heb dat gehad. Paar jaar geleden alweer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef Charmian het volgende:
maar niemand aan de vitamine B injecties dus
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kreeg het toen mee in spuiten en die moesten in de koelkast worden bewaardIk heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2020 16:54:49 ]![]()
Het gaat om een dikke spier. Bil of been.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja dat spul wat ik kreeg/krijg wel
Mijn moeder kreeg hem in been.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb deze:dat is b12 die van mij waren de vit D spuitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler][[ afbeelding ]/spoiler]maar ik ga het van de week zien wat ik weer allemaal meekrijg
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha die Dcura heb ik ook. 1x per week twee ampullen. Helpt enorm moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
ik injecteer zelf in mijn bovenbeenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het gaat om een dikke spier. Bil of been.
Mijn moeder kreeg hem in been.
#medischspreekuurtje![]()
![]()
Waarvoor ?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha die Dcura heb ik ook. 1x per week twee ampullen. Helpt enorm moet ik zeggen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
beide honeyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is b12 die van mij waren de vit D spuitjesmaar ik ga het van de week zien wat ik weer allemaal meekrijg
![]()
ik heb nog pure paaseitjes van vorig jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is super lekker. 2 of 3 van die blokjes
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha die Dcura heb ik ook. 1x per week twee ampullen. Helpt enorm moet ik zeggen.![]()
![]()
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb nog pure paaseitjes van vorig jaar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
vit D. tekort.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
ow ik zag alleen de b12quote:maar volgens mij krijg ik voor D nu ook ampullen
Ik in mijn bovenbil. Dan kon ik gewoon blijven zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik injecteer zelf in mijn bovenbeen
#medischspreekuurtje
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
dus dat, of het is zo gloeiend heet dat je de schaduw opzoektquote:The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: