Alles met geitenkaas.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Met geitenkaas was het ook wel lekker geweest denk ik.
Voor mij ook.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zat lang te denken wat is een 'epener', een nieuw soort bier een nieuwe term?
Voordat ik besefte E-pener wat denk ik staat voor electronische penis.
Het was een lange dag.
Ging redelijk pijnloos gelukkig. Had van HK naar Schiphol 3 stoelen voor mezelfquote:
Tering.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging redelijk pijnloos gelukkig. Had van HK naar Schiphol 3 stoelen voor mezelf![]()
Wel 29 uur onderweg geweest in totaal
Pfoe, dat is langquote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging redelijk pijnloos gelukkig. Had van HK naar Schiphol 3 stoelen voor mezelf![]()
Kunnen we de meeting uitstellen tot na je incubatietijd?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
De check op HK ging goedquote:Op maandag 24 februari 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen we de meeting uitstellen tot na je incubatietijd?
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft toch niets te doen alleen zitten en wachten.
Ja had nog een paar ijsklontjes in m'n broekquote:Op maandag 24 februari 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoofd eerst afgekoeld met ijsklontjes voordat je door de check moest.
Dat is vrij vermoeiend.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft toch niets te doen alleen zitten en wachten.
Niet meer naar kantoor mogenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Californium het volgende:
Half Nederland afgesloten binnenkort
Ik zie opeens de goede kantenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer naar kantoor mogen
Gamestate was toch video games?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja had nog een paar ijsklontjes in m'n broek
Ik ben veilig.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:38 schreef Myraela het volgende:
Als we nu gewoon preventief vast met de hele wereld afspreken dat we ons allemaal een maand opsluiten thuis. Dan zijn we van dit gezeur ook weer af.
Dan heb ik geen voeten meer over.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga maar eens 29 uur hardlopen en dan vergelijken.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie opeens de goede kanten
Vooral wel ja. Maar ook flipperkasten, airhockey, muntenschuivers en grijpers enzo.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gamestate was toch video games?
Ah dat lukt wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral wel ja. Maar ook flipperkasten, airhockey, muntenschuivers en grijpers enzo.
Iets meer dan een uur naar eerste vliegveld voor binnenlandse vlucht. Daar uur wachten, dan iets meer dan uur vliegen. Op Ho Chi Minh uur of 6 moeten wachten, 2,5 uur vliegen naar HK, daar 1,5 uur wachten, 11,5 uur vliegen naar Schiphol, daarna nog bagage ophalen en naar huis met de auto 2,5 uur in totaal ofzo.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah dat lukt wel.
Ben van de trap gelazerd en strompel nu. Dingen als DDR lukken me even niet.
je was ok.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net een hotel geboekt voor mijn vakantie; soort Russische roulette of in Barcelona het Corona-virus is over een paar maanden.
Vreesde echt dat ik dingen af had gescheurd.quote:
Dat klinkt wel pijnlijk, ja. Maar nu valt het dus wel mee?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vreesde echt dat ik dingen af had gescheurd.
Wel mazzel gehad. Met mijn hoofd de muur vermeden. De lange scherpe metalen stokken zijn niet door mijn lichaam gegaan.
Maakt niet uit joh, over een maand is het in NL net zo goed.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net een hotel geboekt voor mijn vakantie; soort Russische roulette of in Barcelona het Corona-virus is over een paar maanden.
Ja ga ik doen. Zal morgen update doen ok. Heb een paar misschientjesquote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:
Fax, hak trouwens even een knoop door voor de locatie.
Jezusquote:Op maandag 24 februari 2020 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreesde echt dat ik dingen af had gescheurd.
Wel mazzel gehad. Met mijn hoofd de muur vermeden. De lange scherpe metalen stokken zijn niet door mijn lichaam gegaan.
Okidokie.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:50 schreef Faxie het volgende:
Ja ga ik doen. Zal morgen update doen ok. Heb een paar misschientjes
Ik kan naar de wc strompelen van bed en weer terug. Is al stukken beter dan gisteren.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt wel pijnlijk, ja. Maar nu valt het dus wel mee?
RIPquote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vietnamese frietjes?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:52 schreef Faxie het volgende:
Ik ben maar iets meer dan een kilo aangekomen. Trots op mezelf.
Of gewoon voor die tijd gewoon geneukt hebben zodat je niet met blauwe ballen ten onder gaat aan het coronavirus.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar wachten met het boeken van de zomervakantie in dat geval.
Ja, vandaag. Donderdag EL. CL is volgende week de returns.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spelen die vandaag? En morgen is weer Europees voetbal toch?
Dan kan ik vredig sterven.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon voor die tijd gewoon geneukt hebben zodat je niet met blauwe ballen ten onder gaat aan het coronavirus.
Vlucht van een collega naar Vietnam is paar weken geleden gecanceld. Ze zou eind maart gaan. Nu dacht ze begin april met haar verjaardag maar naar huis te vliegen. Ze komt uit Padua...quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wachten met het boeken van de zomervakantie in dat geval.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon voor die tijd gewoon geneukt hebben zodat je niet met blauwe ballen ten onder gaat aan het coronavirus.
Mijn God! Je wil niet weten hoequote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik vredig sterven.
Ja Italie doet een beetje moeilijk met vluchten naar Hongkong dacht ikquote:Op maandag 24 februari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Vlucht van een collega naar Vietnam is paar weken geleden gecanceld. Ze zou eind maart gaan. Nu dacht ze begin april met haar verjaardag maar naar huis te vliegen. Ze komt uit Padova...![]()
Ik laat het even op z’n beloop voordat ik iets boek
Ja, nu wel.. Eerst was dat nog geen probleem.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja Italie doet een beetje moeilijk met vluchten naar Hongkong dacht ik
Was begin februari al een probleem.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu wel.. Eerst was dat nog geen probleem.
Ze zou gewoon vanaf hier vliegen hoor. Maar een tussenstop in Chinaquote:Op maandag 24 februari 2020 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja Italie doet een beetje moeilijk met vluchten naar Hongkong dacht ik
Ik zal je nog eens wingen bij de mooiboy van deze SC.quote:
Ik vond Japan al ergquote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets meer dan een uur naar eerste vliegveld voor binnenlandse vlucht. Daar uur wachten, dan iets meer dan uur vliegen. Op Ho Chi Minh uur of 6 moeten wachten, 2,5 uur vliegen naar HK, daar 1,5 uur wachten, 11,5 uur vliegen naar Schiphol, daarna nog bagage ophalen en naar huis met de auto 2,5 uur in totaal ofzo.
Vertrok 8 Uur 's ochtends daar (2 uur hier) en kwam 9 uur in de ochtend thuis. 31 dus eigenlijk
Ik kan mezelf wel wingen dudeeeeeequote:Op maandag 24 februari 2020 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens wingen bij de mooiboy van deze SC.
Niet Hongkong nee?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zou gewoon vanaf hier vliegen hoor. Maar een tussenstop in China
Hoe was die reis dan?quote:
Australië is 18 tot 24 uur.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef al niet meer naar Australië of Zuid-Korea als ik dat lees.
Ik dacht China. Maar misschien was het ook wel HongKong. Ze vloog iig met een Chinese airline...quote:Op maandag 24 februari 2020 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet Hongkong nee?
Apart... ik kwam niks tegen met tussenstop in China. Wel Moskou, Kuala Lumpur en Dubai.
Ben in ieder geval blij dat ik er van af ben.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht China. Maar misschien was het ook wel HongKong. Ze vloog iig met een Chinese airline...
Maar goed. Ook haar andere vlucht wordt grote kans gecanceld. Maar hele familie en vrienden daar zitten in quarantaine etc. best wel een gek idee
Snap ik! Jij was net op tijd... Ze krijgt waarschijnlijk wel 100% geld terug, dat scheeltquote:Op maandag 24 februari 2020 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben in ieder geval blij dat ik er van af ben.
Vlucht van 1 feb was gecancelled (ik had 5 feb) , maar daarna weer hervat. Terugvlucht van mij was 1 dag opgeschoven.
Gewoon directe vlucht pakkenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Australië is 18 tot 24 uur.
Ik vond april erg lekker, maar ik was wel te laat voor de kersenbloesemsquote:Op maandag 24 februari 2020 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe was die reis dan?
Wil daar ook nog naartoe. Niet dit jaar denk ik, maar wie weet. Wat is de beste periode denk je?
Ga wel met de boot.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Australië is 18 tot 24 uur.
Eerst Hongkong ja? Lijkt me nogal een omweg...quote:Op maandag 24 februari 2020 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond april erg lekker, maar ik was wel te laat voor de kersenbloesemsDie bloeien nu in februari al.
Maar dat was elf uur naar Hong Kong, zes uur wachten, vier uur naar Fukuoka. Terugweg vier of vijf uur van Tokyo naar Hong Kong, vertraging, rennen alsof je leven ervan afhangt, blijkt dat vliegtuig mankementen te hebben, bidden dat ze de tijd nemen om die te fiksen, maar dus weer wachten en dan weer elf uur naar Amsterdam en dan ben ik met een uurtje thuis
Japan kun je ook zonder tussenstop naar vliegen vanuit Amsterdam.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerst Hongkong ja? Lijkt me nogal een omweg...
Hoop dat er betere verbindingen zijn dan. Misschien iets voor volgend jaar dan.
Misschien eind dit jaar kitesurfen in Madagascar, schijnt daar wel aardig te zijn
Oh ik zie er al tegenop als ik daar aan denk.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon directe vlucht pakken
Heb jij ineens geld over ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien eind dit jaar kitesurfen in Madagascar, schijnt daar wel aardig te zijn
dat laatste uurtje is altijd super anticlimax he :/quote:Op maandag 24 februari 2020 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond april erg lekker, maar ik was wel te laat voor de kersenbloesemsDie bloeien nu in februari al.
Maar dat was elf uur naar Hong Kong, zes uur wachten, vier uur naar Fukuoka. Terugweg vier of vijf uur van Tokyo naar Hong Kong, vertraging, rennen alsof je leven ervan afhangt, blijkt dat vliegtuig mankementen te hebben, bidden dat ze de tijd nemen om die te fiksen, maar dus weer wachten en dan weer elf uur naar Amsterdam en dan ben ik met een uurtje thuis
Ah kijkquote:Op maandag 24 februari 2020 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Japan kun je ook zonder tussenstop naar vliegen vanuit Amsterdam.
Na een uur of 3 heb ik het al gehad in het vliegtuig.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh ik zie er al tegenop als ik daar aan denk.tussendoor even je benen fatsoenlijk strekken en frisse lucht inademen is dan wel fijn hoor...
Daar heerst de pest.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat je "ineens" zoveel op vakantie gaat. Maar kan ook goed zijn dat het mij nu pas opvaltquote:Op maandag 24 februari 2020 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ineens?![]()
Had ik maar snipperdagen over, dat is het grootste probleem
M'n ouders kwamen vandaag terug van Madeira. Meteen weer chagrijnig in die kutfiles met dit kutweerquote:Op maandag 24 februari 2020 21:28 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat laatste uurtje is altijd super anticlimax he :/
Ja preciesquote:Op maandag 24 februari 2020 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een uur of 3 heb ik het al gehad in het vliegtuig.
Ja ik ook, dan word ik onrustig. Slaap ook slecht in vliegtuigen, tenzij ik business class vlieg blijkbaarquote:Op maandag 24 februari 2020 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een uur of 3 heb ik het al gehad in het vliegtuig.
Ja is nu even 2 keer binnen een korte periode. Bevalt me prima eigenlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 21:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat je "ineens" zoveel op vakantie gaat. Maar kan ook goed zijn dat het mij nu pas opvalt
Jankende kinderenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Vakantie: jaaaa! Vliegen![]()
Droge ogen, geen oog dicht doen, na een half uur al pijn hebben in alle gewrichten![]()
.
Ik vlieg niet zo vaak business class als ik eerlijk benquote:Op maandag 24 februari 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, dan word ik onrustig. Slaap ook slecht in vliegtuigen, tenzij ik business class vlieg blijkbaar
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jankende kinderen![]()
Bij de plee zitten dus steeds mensen langs je heen. Droge neus. Niet meer weten hoe je moet zitten. Wat wel apart is, want ik zit echt de hele dag op m'n krent.
Dit was ook eenmalig vrees ik. Op zich best jammer dat ik er niet heel veel van heb meegekregenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vlieg niet zo vaak business class als ik eerlijk ben
Jupquote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jankende kinderen![]()
Bij de plee zitten dus steeds mensen langs je heen. Droge neus. Niet meer weten hoe je moet zitten. Wat wel apart is, want ik zit echt de hele dag op m'n krent.
Kan ik me goed voorstellenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja is nu even 2 keer binnen een korte periode. Bevalt me prima eigenlijk
Ik probeer op langere vluchten wel een iets betere stoel te boeken; het is me best wel iets waard om niet helemaal gesloopt aan te komen.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was ook eenmalig vrees ik. Op zich best jammer dat ik er niet heel veel van heb meegekregen
Economy Plus was ook wel lekker. Meer beenruimte, iets bredere stoelenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:37 schreef Faxie het volgende:
Zo'n business class stoel lijkt me wel wat ja. Zagen er comfy uit
Wie staan er op misschien voor zaterdag?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:37 schreef Faxie het volgende:
Zo'n business class stoel lijkt me wel wat ja. Zagen er comfy uit
Mijn beste investering is een noise cancelling koptelefoon.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Economy Plus was ook wel lekker. Meer beenruimte, iets bredere stoelen
50%quote:Op maandag 24 februari 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet morgen naar Utrecht RvB, is er file kans?
Siquote:Op maandag 24 februari 2020 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste investering is een noise cancelling koptelefoon.
Ja maar dan loop ik daar twee a drie weken mee te zeulen.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste investering is een noise cancelling koptelefoon.
Draag dat ding overalquote:Op maandag 24 februari 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan loop ik daar twee a drie weken mee te zeulen.
ik ben architect en was vorig jaar in Italië op vakantie, toen ik weer terug was dacht ik echt; jezus wat een saaie lelijke grafgebouwen hebben we hier tochquote:Op maandag 24 februari 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders kwamen vandaag terug van Madeira. Meteen weer chagrijnig in die kutfiles met dit kutweer
Elvi, CL en Themeparktommy.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie staan er op misschien voor zaterdag?
Hou op hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me vertrekt over een paar dagen naar Nieuw Zeeland; nog langer vliegen
Hoe gaat het met je broer sinds de scheiding?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Huis van mijn broer staat te koop; eerste keer dat ik het opgeruimd zie
Dat is je eigen broer die van zijn vrouw af was. Die van mij claimt nog gelukkig te zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je broer sinds de scheiding?
Oh ja das waar ook.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is je eigen broer die van zijn vrouw af was. Die van mij claimt nog gelukkig te zijn.
Ik schrok al. Ze hebben net een kleintje toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is je eigen broer die van zijn vrouw af was. Die van mij claimt nog gelukkig te zijn.
Dat zeg je toch niet over z'n broer.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik schrok al. Ze hebben net een kleintje toch?
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over z'n broer.
Bijna een jaar alweer.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik schrok al. Ze hebben net een kleintje toch?
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna een jaar alweer.
Maar nu is het verhuizen + nieuwe baan dus genoeg verandering.
Nee verandering is eng! En kinderen ook.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch mooi Tammie, vooruitgang!
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee verandering is eng! En kinderen ook.
Iedereen heeft kinderen tegenwoordig
Kinderen van anderen zijn ook eng.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja ieder zijn/haar leven.
Je zou mijn broertje moeten ontmoeten, loaded en ook een hekel aan (eigen) kinderen.
Ik doe niet aan kinderen van andere.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja ieder zijn/haar leven.
Je zou mijn broertje moeten ontmoeten, loaded en ook een hekel aan (eigen) kinderen.
Ik bedoel hij vind mijn kinderen wel leuk. Een uurtje en dan gaat hij weer.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kinderen van andere.
Mn tante wilde me ook al koppelen aan een pas gescheidde man met 2kinderen
Mssn moet je duidelijker schrijven.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel hij vind mijn kinderen wel leuk. Een uurtje en dan gaat hij weer.
Nee zelf natuurlijk geen kids ook niet van anderen.
Rare gedachtes jullie ook direct
Ik schrijf toch: een hekel aan (eigen) kinderen?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn moet je duidelijker schrijven.
Haal dat (eigen) dan weg.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik schrijf toch: een hekel aan (eigen) kinderen?
Als je een hekel hebt aan kinderen neem je ze toch ook niet van een ander?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haal dat (eigen) dan weg.
Zou wat zijn als hij een hekel had aan zijn eigen kinderen. Dan ben je pas een lul.
Je hebt van die mensen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan kinderen neem je ze toch ook niet van een ander?
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een blinde ben ik toch ook. Zit nu al twee uur aan een opdracht te werken waarvan ik dacht dat hij voor morgenochtend was, maar hij was voor woensdagochtendBeter zo dan andersom natuurlijk. En nu heb ik morgenmiddag weer tijd
Doe ik weleens expres bij grote opdrachten, dan zet ik de deadline een dag eerder in de agenda. Meestal weet ik dat ik dat heb gedaan, maar was het nu vergetenquote:
Toen ik jonger was deed ik dat met mijn wekkerquote:Op maandag 24 februari 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik weleens expres bij grote opdrachten, dan zet ik de deadline een dag eerder in de agenda. Meestal weet ik dat ik dat heb gedaan, maar was het nu vergeten
Mijn wekker loopt ook al ruim twintig jaar tien minuten voor. Heeft totaal geen nut natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik jonger was deed ik dat met mijn wekker
Ja, ze vergeten voor het gemak even de twee weken incubatietijdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Net in de krant een artikel gelezen over de uitbraak van het coronavirus in Italië, met daarnaast een vraag&antwoord met iemand van het rivm. Die persoon van het rivm zei dat iemand pas besmettelijk is nadat de symptomen er zijn. Ik dacht juist dat iemand altijd al nog voor de symptomen ook al besmettelijk was. 🤔
Die 2 weken werden wel benoemd, maar niet als dat iemand dan besmettelijk is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ze vergeten voor het gemak even de twee weken incubatietijd
Ja dan kan je het virus al doorgevenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die 2 weken werden wel benoemd, maar niet als dat iemand dan besmettelijk is.
Ja, dat was dus niet wat er in de krant stond. Daar stond echt zolang je nog geen symptomen hebt, kan je het niet overdragen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan kan je het virus al doorgeven
Beetje naïef van ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was dus niet wat er in de krant stond. Daar stond echt zolang je nog geen symptomen hebt, kan je het niet overdragen.
Eentje zou genoeg moeten zijn toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er daar meerdere van nodig?
Thx voor de infoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks maar even betaald schijten.
Graag gedaan.quote:
quote:Ik ga even een stukje betaald steppen zo
Waarom?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
En weer gaat er een winkel dicht bij mij in de straat
Ja, daarmee voorkom je dat je in contact komt met meerdere mensen. Kleinere kans op besmetting.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet koopt
Komende tijd zal dat het nieuws wel blijven beheersenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarmee voorkom je dat je in contact komt met meerdere mensen. Kleinere kans op besmetting.
Dat zeggen ze op Facebook ook, maar volgens mij verkoopt Ali geen verse bagels.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet koopt
Anders had je ze daar wel gekocht!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op Facebook ook, maar volgens mij verkoopt Ali geen verse bagels.
Lekker beschimmeldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders had je ze daar wel gekocht!
Hoe vaak kopen die mensen zelf dan bij die winkel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op Facebook ook, maar volgens mij verkoopt Ali geen verse bagels.
Extra eiwitquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komende tijd zal dat het nieuws wel blijven beheersen besmetten
Alleen bij de Action waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe vaak kopen die mensen zelf dan bij die winkel.
Ja dat vroeg ik me laatst af, wat opgegeten schimmels met een mens doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Extra eiwit![]()
Goed voor je immuunsysteem enzo
Dan is het logisch dat zo'n bedrijf failliet gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen bij de Action waarschijnlijk.
Wat doen paddenstoelen met een mens?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me laatst af, wat opgegeten schimmels met een mens doen
Ik kom net uit het zwembad en het is inderdaad ineens lekker weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil naar buiten, de zon in.
Ligt eraan. M'n nicht krijgt van sommige champignons zwarte kots.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat doen paddenstoelen met een mens?
Ligt eraan welke, hoeveel en hoe je immuunsysteem is maar over het algemeen doe het vrij weinigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me laatst af, wat opgegeten schimmels met een mens doen
Toch is er iets in mij dat me weerhoudt om dan maar beschimmeld brood te eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, hoeveel en hoe je immuunsysteem is maar over het algemeen doe het vrij weinigmaar kan een natuurlijk antibioticum bevatten
‘Tis gewoon vies. Dus duh. Niet doen. En sommige schimmels (en soms ook op brood) kunnen dus wel giftig zijn. Dus lekker wegflikkerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch is er iets in mij dat me weerhoudt om dan maar beschimmeld brood te eten.
Ja ik had laatst gelezen over de ontdekking van Ciclosporine en vond dat wel apart.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, hoeveel en hoe je immuunsysteem is maar over het algemeen doe het vrij weinigmaar kan een natuurlijk antibioticum bevatten
Of al eerdere penicilline en spectomycine iddquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik had laatst gelezen over de ontdekking van Ciclosporine en vond dat wel apart.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
‘Tis gewoon vies. Dus duh. Niet doen. En sommige schimmels (en soms ook op brood) kunnen dus wel giftig zijn. Dus lekker wegflikkeren
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga vanmiddag maar inkopen doen aangezien er een sneeuwstorm op komst is.
[ afbeelding ]
Vakantie?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders dan kamelen of geiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je haar terug wilt moet je in strudels betalen
Veel plezier met d'r.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je haar terug wilt moet je in strudels betalen
Paar vrije dagen deze week; dus maar even beetje rustig aan doen en wat poetsen. Komt zo nog iemand een lamp ophalen en daarna ga ik lekker op de bank hangen ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vakantie?
Lekker zonnig al de hele dag hier![]()
Jellyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar vrije dagen deze week; dus maar even beetje rustig aan doen en wat poetsen. Komt zo nog iemand een lamp ophalen en daarna ga ik lekker op de bank hangen ofzo.
15 cm sneeuw?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer. Niks bij mij of op kantoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Stom.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
JellyNog steeds de hele dag niets voor mezelf kunnen doen. Alleen maar bezig met mensen helpen en apparaten aanzetten
Na het zwemmen vanmorgen ben ik ook niet meer echt actief gewordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag echt last van WOG.
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag echt last van WOG.
Netflix serie aan t vertalen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb écht geen zin meer in deze tekst.
Ik denk dat je het beter doet dan vertalingen die ik soms voorbij zie komenquote:
Zo las ik laatst ook een topic over iemand die een vriendin geïmporteerd heeft en nog wat vragen had daaroverquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik die gebruikersnaam zie staan weet ik al meteen waar het over gaat.
Of ie die binnen 7 dagen mocht retourneren?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo las ik laatst ook een topic over iemand die een vriendin geïmporteerd heeft en nog wat vragen had daarover
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Of ie die binnen 7 dagen mocht retourneren?
WGR / Status van mijn vriendin in Nederland vooral leuk in combinatie met SEX / Bloedgeil vriendinnetje van 18 verrassenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Of ie die binnen 7 dagen mocht retourneren?
Goede insteek om vooral geen relatie te beginnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Vraag aan andere single vrouwen
O my....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WGR / Status van mijn vriendin in Nederland vooral leuk in combinatie met SEX / Bloedgeil vriendinnetje van 18 verrassen
Zo zwerven er nog wat meer rond.
Ja echt ja. Die leeft ook in haar eigen wereld. Valt ook geen discussie mee te voerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Vraag aan andere single vrouwen
In mijn hoofd vooral een reden om geen relatie met haar te beginnen. Klap van de molenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede insteek om vooral geen relatie te beginnen.
Keer neuken moet kunnen tochquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede insteek om vooral geen relatie te beginnen.
Jij hebt geen standaard merk ikquote:
Ach, als ze lekker is....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt geen standaard merk ik
Datquote:
Ik ken er nog wel 1 danquote:
Ik kom het zelfs buiten FOK! tegen. Iemand waarmee ik op de basisschool zat is vorig jaar getrouwd met een Indonesische vrouw. Ergens wil ik geloven dat daar liefde ontstaan is maar zie het niet echt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:21 schreef Californium het volgende:
[..]
O my....![]()
Ik moet toch wat minder op Fok! komen want soms dan krijg ik van binnen het gevoel dat iedereen op deze wereld zo denkt
[..]
Ja echt ja. Die leeft ook in haar eigen wereld. Valt ook geen discussie mee te voeren
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet vaker vrij hebben. Lekker Engelse huizenprogramma's kijken. Mijn ultieme droom is vloerbedekking op de badkamer.
Dat is in deze SC niet vreemd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles is dicht en toch voel ik tocht.
Huehuequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles is dicht en toch voel ik tocht.
Bijzonder...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom het zelfs buiten FOK! tegen. Iemand waarmee ik op de basisschool zat is vorig jaar getrouwd met een Indonesische vrouw. Ergens wil ik geloven dat daar liefde ontstaan is maar zie het niet echt.
Heb ook nog wat verhalen van zakenmensen die ineens met een mooie Oost-Europese vrouw het hotel binnenlopen; maar die praktijken zijn gelukkig ook stukken minder tegenwoordig (in ieder geval in de hotels waar ik slaap).
Wat voor een programma’s? Vroeger had je altijd cash in the attic en programma’s waar ze voor 500 pond ofzo een huis opknappen voor verkoop. Heerlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet vaker vrij hebben. Lekker Engelse huizenprogramma's kijken. Mijn ultieme droom is vloerbedekking op de badkamer.
Proestquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is in deze SC niet vreemd.
Ken ook wel voorbeelden van relaties waarin het wel goed loopt gelukkig. Ben niet helemaal verpest.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Bijzonder...
[..]
Wat voor een programma’s? Vroeger had je altijd cash in the attic en programma’s waar ze voor 500 pond ofzo een huis opknappen voor verkoop. Heerlijk
Om 8:15 bellen dus maandagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stuur een mailtje, krijg ik een afwezigheidsmailtje terug dat die persoon tot maandag 2 maart 8:15 uur afwezig is.
Waarom de begintijd van hoe laat je op maandag weer begint erbij vermelden?
ja,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 8:15 bellen dus maandag
Wat let je?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat let je?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een man was, zou ik ook een vrouw uit het buitenland halen.
Omdat ze anders op 2 maart om 0:01 gebeld worden of ze mail X al gelezen hebben?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stuur een mailtje, krijg ik een afwezigheidsmailtje terug dat die persoon tot maandag 2 maart 8:15 uur afwezig is.
Zie ik vaak (sorry dames) bij vrouwen die een middag vrij zijn, direct zon afwezigheidsmail dat ze tot morgen 8:30 afwezig zijn en de mail NIETquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben je zo lelijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er mis met vrouwen die in Nederland wonen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Zie ik hier ook bij collega's.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie ik vaak (sorry dames) bij vrouwen die een middag vrij zijn, direct zon afwezigheidsmail dat ze tot morgen 8:30 afwezig zijn en de mail NIETword gelezen.
Ik hou wel van blonde vrouwen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar wel een midget.
En ik vind Aziatische vrouwen mooier dan Nederlandse.
Probleem is dat het vaak kansarme vrouwen zijn die hierheen gehaald worden (door kansloze mannen).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Als zij door die mannen een beter leven krijgen, en die mannen krijgen een beter leven doordat ze niet meer vrijgezel zijn, wat is daar dan mis mee?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probleem is dat het vaak kansarme vrouwen zijn die hierheen gehaald worden (door kansloze mannen).
Je stinkt zelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou wel van blonde vrouwen.
Donkerharige ook, rode ook wel.
Aziaten stinken altijd uit hun giechel.
Dan heb ik liever hele beschrijvingen in iemand onderschrift inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie ik vaak (sorry dames) bij vrouwen die een middag vrij zijn, direct zon afwezigheidsmail dat ze tot morgen 8:30 afwezig zijn en de mail NIETword gelezen.
Soms wil ik gewoon nog in liefde geloven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als zij door die mannen een beter leven krijgen, en die mannen krijgen een beter leven doordat ze niet meer vrijgezel zijn, wat is daar dan mis mee?
Ik ken heel veel mensen die leuke relaties hebben dus ik ben gelukkig ook niet verpestquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook wel voorbeelden van relaties waarin het wel goed loopt gelukkig. Ben niet helemaal verpest.
Love It or List It was op TV, veel kneuteriger dan Engelse huizenprogramma's gaat het niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |