Alleen als je ontdekt kunt worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus seks hebben in de bosjes is crimineel gedrag?
Ja en nee. Er is niet direct een wetsartikel dat het strafbaar stelt maar het zou wel onder twee andere artikelen kunnen vallen (Schennis van eerbaarheid en verbod op naaktrecreatie).quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Schennis van de eerbaarheid is strafbaar. Art 239 Sr.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, we hoeven niet alles af te schaffen. Iets compleet willekeurigs erbij betrekken en dan vragen of we dat ook maar af moeten schaffen gaat natuurlijk nergens over.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat we niet alles hoeven af te schaffen omdat het je niet aanstaat
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar is naaktlopen legaal. Het is ook helemaal niet verboden om een homo-ontmoetingsplek op priveterrein aan te leggen zolang er van buiten maar niets te zien is.
Dit gaat gewoon om overheden die om onduidelijke redenen overlastgevende criminaliteit gedogen.
Achter de Shell langs de A12 tussen Woerden en Utrecht zit er een.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]![]()
Weet iemand voor mij nog een wulpse jonge bootybuildende fitgirls ontmoetingsplek? De sportschool hebben ze me al uitgetrapt.
Yoga, geen dankquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]![]()
Weet iemand voor mij nog een wulpse jonge bootybuildende fitgirls ontmoetingsplek? De sportschool hebben ze me al uitgetrapt.
En dat is juist hetgeen wat niet magquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat net het hele probleem, dat het te zien is vanuit de kinderkamers boven.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:08 schreef MakkieR het volgende:
Dit is toch verstoring van de openbare orde, gewoon 500 euro boete opleggen en deze elke keer verdubbelen als men er niks van aantrekt, moet je kijken hoe snel dit dan stopt. Ook getrouwde mannen hebben een beperkt hoeveelheid euro's in hun zak zitten.
Ze laat der kinderen ook daar buitenspelen. Dan ervaren ze ook overlast. Ik weet niet waarom ze haar kinderen direct naast de afwerkplek laat spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat net het hele probleem, dat het te zien is vanuit de kinderkamers boven.
Waar slaat dat nou op? Homo zijn is niets verkeerd, maar blijkbaar hebben die mannen geen plek om naar toe te gaan, want zo inclusief zijn we allemaal nog niet. Al had ik wel betere plekken kunnen voorstellenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dit hoort er nu eenmaal bij in een inclusieve samenleving
Ditquote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je uit de Bible belt of een of andere moslimenclave komt zeker.
Dit zijn niet de blije homo's die op de Gaypride staan te springen
Over het algemeen ga je naar dat soort clubs toe met je eigen partner, een groot deel van de mannen die op zo'n seksplek komt gaat daar naar toe om anoniem te blijven, veel hebben gewoon vrouw en kinderen thuis zitten omdat ze om een of andere reden niet kunnen/willen uitkomen voor de eigen geaardheid.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:03 schreef MakkieR het volgende:
Er bestaan toch ook zoiets als seksclubs of parenclubs, waarom gaat een homo daar niet gewoon heen. Of zijn homo's nu ook al zo gierig dat ze geen euro extra wil uitbesteden aan een date.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:59 schreef karr-1 het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, de seksplek of het huis?
Het huis is 1936 neergezet. De seksplek zit er volgens het filmpje een jaar of 35. Het huis is dus ouder. Maar de gebruikers van de seksplek hebben toch wel de oudste rechten zou ik denken. Het is immers 35 jaar goed gegaan en de nieuwe bewoners maken opeens problemen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:59 schreef karr-1 het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, de seksplek of het huis?
Weer zo'n sterke vergelijkingquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:14 schreef borbit het volgende:
[..]
[..]
Beetje alsof je hartje centrum direct naast een kroeg gaat wonen. En dan gaat klagen dat er 's avonds dronken mensen over straat lopen.
Tja je hebt ook mensen die naast Schiphol gaan wonen en dan gaan klagen over lawaai of in het buitengebied gaan wonen en klagen over boeren die stront rijden.....quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:14 schreef borbit het volgende:
[..]
[..]
Het huis is 1936 neergezet. De seksplek zit er volgens het filmpje een jaar of 35. Het huis is dus ouder. Maar de gebruikers van de seksplek hebben toch wel de oudste rechten zou ik denken. Het is immers 35 jaar goed gegaan en de nieuwe bewoners maken opeens problemen.
Beetje alsof je hartje centrum direct naast een kroeg gaat wonen. En dan gaat klagen dat er 's avonds dronken mensen over straat lopen.
quote:Beste redactie,
Wij hebben uw bericht gelezen over het Gezin dat boos is na aankoop van hun huis: ''We kijken uit op een homo-ontmoetingsplek'' !!
Nu zij als koper hun onderzoeksplicht hebben verzaakt, moet zij niet boos worden op de mannen maar op zichzelf en op de betrokken makelaar vanwege het verzaken van de informatieplicht om de nieuwe bewoners met jonge kinderen daarover te informeren dat die ontmoetingsplek achter een brede sloot vol water daar al meerdere decennia is.
De mannen die op deze mannen-ontmoetingsplaats intiem met elkaar zijn doen niets strafbaars, omdat zij zicht terugtrekken in de groen beschutting, zodat zij niet vanaf de parkeerplaats zichtbaar zijn. Bovendien heeft deze plek een bestaansrecht opgebouwd.
Daarnaast komt dat juist Rijkswaterstaat zelf verantwoordelijk is dat zij de mannen vanuit hun woning kunnen zien, omdat Rijkswaterstaat het beleid heeft dat haar parkeerplaatsen "licht en open" moeten zijn en heeft RWS daarom grondig gesnoeid, om de aanwezige mannen-ontmoetingsplaats te ontmoedigen. Daarom zijn zij verantwoordelijk voor de ontstane situatie !!
Wij waren in gesprek met Rijkswaterstaat om achter de reden te komen waarom dat dat parkeerplaatsen "licht en open" moeten zijn, maar Rijkswaterstaat wil ons daar geen concreet antwoord op geven en heeft de gesprekken eenzijdig beëindigd. Wij kunnen uit diverse bronnen van Rijkswaterstaat zelf constateren dat zij dat doen om de mannen-ontmoetingsplaatsen op de parkeerplaatsen te ontmoedigen. Ook is het hoogstwaarschijnlijk dat door het uitroeiingsbeleid – (laten we het zo maar noemen) het sluiten van parkeerplaatsen met een mannen-ontmoetingsplaats – door RWS er een waterbedeffect heeft plaatsgevonden naar deze minder geschikte plek.
Rijkswaterstaat heeft intussen aangekondigd om óók de iets terugleggende parkeerplaats De Koggen te willen gaan sluiten en dat zal tot gevolg hebben dat het op deze parkeerplaats alleen maar drukker zal worden met mannen.
Door het wegkappen van alle lage houtopstanden criminaliseert Rijkswaterstaat tegelijkertijd ook nog de bezoekers van de mannen-ontmoetingsplaats waardoor Rijkswaterstaat zelf de onveiligheid bevorderd.
Het is duidelijk dat deze kwestie opgelost behoort te worden door een dichte winter groene groenvoorziening aan te brengen door Rijkswaterstaat in samenwerking met de betreffende gemeente.
Mocht Rijkswaterstaat dat niet willen doen dan adviseren wij de familie dan ook om een groene wal aan te planten zodat het zichtveld doorbroken wordt.
Tot slot willen wij nog benadrukken dat er moet een eind komen aan de ontstane en/of veronderstelde strafbaarheidsstelling van de mannen die deze ontmoetingsplaats bezoeken en privacy schending van de betrokken mannen, omdat deze mannen niets strafbaars doen.
Met vriendelijke groeten, Anthony Mathijsen
Voorzitter Stichting Platform Keelbos
Dat er nieuwe mensen zijn komen wonen, die gewoon volledig gelijk hebben. Laat die holbewoners maar een kamer in een hotel nemen ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tja je hebt ook mensen die naast Schiphol gaan wonen en dan gaan klagen over lawaai of in het buitengebied gaan wonen en klagen over boeren die stront rijden.....
Wie de oudste rechten heeft weet ik niet, maar ik vind het opvallend dat het blijkbaar al jaren naast elkaar kan bestaan en nu ineens een probleem is..... Wat is er dan veranderd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |