Grappig joh!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die mogen best dood, lekker erfenisje opstrijken

Nou nee hoor, heb al jaren een vast persoon daarvoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat je kabouterpost dan weer blind vertrouwt is opmerkelijk te noemen.

Je psycholoog?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:32 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nou nee hoor, heb al jaren een vast persoon daarvoor.

Hoe vaak laat je testen wat je in je neus stopt?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:32 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nou nee hoor, heb al jaren een vast persoon daarvoor.

twitter:247BZ twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:20:32Reisadvies #Italië: Reis niet naar bepaalde gemeenten in de provincies Lombardije en Padova in het noorden van Italië, vanwege ontwikkelingen rondom het #coronavirus. Om welke gemeenten het gaat leest u in het reisadvies:https://t.co/a1GaCXYKte https://t.co/GWUcrdK5a9 reageer retweet

200% belasting om de enorme economische schade op te vangen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die mogen best dood, lekker erfenisje opstrijken

In het verleden gedaan. Maar mijn persoon verdient een godsvermogen aan mij dus het zou niet slim van hem zijn om er troep doorheen te gooien. Ook zou ik het gelijk door hebbenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe vaak laat je testen wat je in je neus stopt?

Let op veiligheidsrisico's? Wat is dat nou weer voor onzin! Let op, heerlijk vakantieweer en spelende kinderen in speeltuinen zou er moeten staan!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:247BZ twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:20:32Reisadvies #Italië: Reis niet naar bepaalde gemeenten in de provincies Lombardije en Padova in het noorden van Italië, vanwege ontwikkelingen rondom het #coronavirus. Om welke gemeenten het gaat leest u in het reisadvies:https://t.co/a1GaCXYKte https://t.co/GWUcrdK5a9 reageer retweet

Alsof dat niet verder upstream zou kunnen gebeuren. Alsof hij niet een keer leveringsproblemen zou kunnen hebben en een andere bron zou moeten aanspreken. Blind vertrouwen op een dealer omdat ie geld aan je zou verdienen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
In het verleden gedaan. Maar mijn persoon verdient een godsvermogen aan mij dus het zou niet slim van hem zijn om er troep doorheen te gooien. Ook zou ik het gelijk door hebben

Laat ik het zo zeggen, je wordt niet zomaar mijn mannetje daarvoor. Het is geen straatdealertje oid.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Alsof dat niet verder upstream zou kunnen gebeuren. Alsof hij niet een keer leveringsproblemen zou kunnen hebben en een andere bron zou moeten aanspreken. Blind vertrouwen op een dealer omdat ie geld aan je zou verdienen.![]()

Ja, je had het daarstraks over hoe stom de mensen op dit forum waren omdat ze zoveel geld besteden aan mondkapjes en voedsel.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je wordt niet zomaar mijn mannetje daarvoor. Het is geen straatdealertje oid.
Maar geloof dat we een beetje offtopic gaan

Nee, want als het niet van die boot afkomt, dan krijgen wel het via een aantal van de vele andere besmettingshaarden.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou als een uitbraak hier aantoonbaar zou resulteren uit die Diamond Princess opvarenden die vrij en blij hebben rondgelopen op instructie van het RIVM dan zouden zij daar - los van het richten op Rutte persoonlijk - best wel een punt mee hebben. Dat zou 100% te voorkomen zijn geweest als Nederland vergelijkbaar had gehandeld met Israel, Australië en de VS.

Zou wel bijzonder zuur voor je zijn als de huidige maatschappelijke orde nu in elkaar stort en je investeringen niet veilig gesteld zijn. Had je toch beter een pleziergebruiker kunnen zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je wordt niet zomaar mijn mannetje daarvoor. Het is geen straatdealertje oid.
Maar geloof dat we een beetje offtopic gaan

Nu ja, ik geloof dat Baudet in ieder geval een spoeddebat heeft aangevraagd een week of 3 geleden.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Alsof het de schuld is van de president
Gaan we hier natuurlijk ook krijgen: FvD-schreeuwertjes die, terwijl ze aan door de staat betaalde zuurstof liggen, gaan lopen liggen schreeuwen dat het door Mark Rutte komt. Als hij het volgens hun inzichten had aanpakt was niemand besmet geraakt in Nederland

Nou als er op europees niveau verstandiger beleid was gevoerd had het zo'n vaart niet hoeven lopen, maar nee, met het dagelijkse verloop via schiphol (enkel al vanuit landen met bekende grote besmettingshaarden) denk ik zeker niet dat Nederland onbesmet zal blijven en dat is 100% een keuze geweest.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:44 schreef Puntenjager het volgende:
Of denk jij dat NL onbesmet zal blijven met honderden besmettingshaarden om ons heen!?

Dat is wel zo, maar een debat had helemaal niks veranderd aan de zaak. Het had alleen de paniek eerder aangewakkerd.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, ik geloof dat Baudet in ieder geval een spoeddebat heeft aangevraagd een week of 3 geleden.

Europa is geen afgelegen eiland, kerel. Elke dag reizen miljoenen mensen de aardbol over. Dat kun je niet stoppen. Dat is onze way of life.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou als er op europees niveau verstandiger beleid was gevoerd had het zo'n vaart niet hoeven lopen, maar nee, met het dagelijkse verloop via schiphol (enkel al vanuit landen met bekende grote besmettingshaarden) denk ik zeker niet dat Nederland onbesmet zal blijven en dat is 100% een keuze geweest.

Bedoel je dat dit soort zaken op EU niveau geregeld moeten worden?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou als er op europees niveau verstandiger beleid was gevoerd had het zo'n vaart niet hoeven lopen, maar nee, met het dagelijkse verloop via schiphol (enkel al vanuit landen met bekende grote besmettingshaarden) denk ik zeker niet dat Nederland onbesmet zal blijven en dat is 100% een keuze geweest.

Dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 24 februari 2020 20:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, je had het daarstraks over hoe stom de mensen op dit forum waren omdat ze zoveel geld besteden aan mondkapjes en voedsel.

Dus kort samengevat " niemand mag over het onderwerp beginnen en we moeten allemaal geduldig afwachten tot er iemand ziek wordt?"quote:Op maandag 24 februari 2020 20:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar een debat had helemaal niks veranderd aan de zaak. Het had alleen de paniek eerder aangewakkerd.
En het virus EN de paniek krijgen we toch. Maart wordt knallen schreef ik al. Nog een weekje geduld dus.

Als als alsquote:Op maandag 24 februari 2020 20:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou wel bijzonder zuur voor je zijn als de huidige maatschappelijke orde nu in elkaar stort en je investeringen niet veilig gesteld zijn. Had je toch beter een pleziergebruiker kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |