Zelfde hierquote:Op maandag 24 februari 2020 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb 52 ofzo, wel prima voor in je eentje. Maar je moet er niet in willen samenwonen (mijn mening).
Ja daar zit blijkbaar ook een gat in.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Z'n 'partner' in deze is z'n rechterhand hahaaaatjes
En je verdient ook 5200 bruto ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb 52 ofzo, wel prima voor in je eentje. Maar je moet er niet in willen samenwonen (mijn mening).
52m2 bedoelde ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En je verdient ook 5200 bruto ofzo?
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja daar zit blijkbaar ook een gat in.
Busted.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:20 schreef Linkse_krijger het volgende:
Maar goed, het gaat hier over @:Tailless Op basis van
PTA / Tesla #3 post 43
en
WGR / Loon waarde vs waarde auto vd zaak post 14
kunnen we wel een inschatting maken. Je rijdt dus in een Tesla 3 die naar eigen zeggen een waarde vertegenwoordigd van 25x je bruto maandsalaris. Dan kunnen we in ieder geval een bovengrens schatten. Laten we niet lullig doen en een alleszins behoorlijk aangeklede Tesla 3 pakken à 75.000 euro.
Dat zou betekenen dat je per maand dus hoogstens 3k bruto verdiende in juli 2019.
Goed verhaal weer. Ga je zelf vertellen op welk punt je uit je duim zuigt?
make het is niet nodig ik kom er ook niet door in problemen maar elke maand weer nieuwe gadgets . Het viel mij op en schrok ervan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:52 schreef Mikeytt het volgende:
Dat is toch best ok? Als je modaal verdient, heb je nog een klein beetje wat je kan gebruiken om te sparen.
Huur of hypotheek is vaak al 1.000 eur. Alle andere vaste lasten er nog bij, betekent dus dat je 500-1500 wss spendeert aan extra's. an sich wel netjes
Ik snap je busted niet?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:20 schreef Linkse_krijger het volgende:
Maar goed, het gaat hier over @:Tailless Op basis van
PTA / Tesla #3 post 43
en
WGR / Loon waarde vs waarde auto vd zaak post 14
kunnen we wel een inschatting maken. Je rijdt dus in een Tesla 3 die naar eigen zeggen een waarde vertegenwoordigt van 25x je bruto maandsalaris. Dan kunnen we in ieder geval een bovengrens schatten. Laten we niet lullig doen en een alleszins behoorlijk aangeklede Tesla 3 pakken à 75.000 euro.
Dat zou betekenen dat je per maand dus hoogstens 3k bruto verdiende in juli 2019.
Goed verhaal weer. Ga je zelf vertellen op welk punt je uit je duim zuigt?
Wetenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:52 schreef Mikeytt het volgende:
Dat is toch best ok? Als je modaal verdient, heb je nog een klein beetje wat je kan gebruiken om te sparen.
Huur of hypotheek is vaak al 1.000 eur. Alle andere vaste lasten er nog bij, betekent dus dat je 500-1500 wss spendeert aan extra's. an sich wel netjes
Overigens zit er geen leugen in je verhaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:30 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Komt nog wel.
Rivierenwijk zekerquote:Op maandag 24 februari 2020 19:50 schreef BoneThugss het volgende:
Ik huur in Deventer net buiten het centrum voor 480 inc servicekosten voor bijna 100m2. Ik lach me kapot man.
Deze eindbaas rijdt een Tesla manquote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Volkswagen is het duurst wat een kaartjesknipper zich kan veroorloven
Kan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:40 schreef Tailless het volgende:
[..]
Overigens zit er geen leugen in je verhaal.
Maar je busted is dat ik niet zoveel mag uitgeven?
Rivierenwijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Rivierenwijk zeker![]()
Niet in een riant herenhuis in het Noorderbergkwartier resideren
Sorry ik bedoel voorstad?quote:
Boks.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel voorstad?
Maar Deventer is wel chill idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|