Nee dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:53 schreef Fleauris het volgende:
Salaris inleveren, dan is je huidige auto al 12x je brutosalaris
Ja, vergelijkingen zijn altijd goed.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:54 schreef Cyanide- het volgende:
En "omdat de mensuh op FOK! dat ook hebbuh" vond je wel een goed argument om mee bij je baas aan te komen?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:53 schreef Fleauris het volgende:
Salaris inleveren, dan is je huidige auto al 12x je brutosalaris
Raar eigenlijk maar goed. Whatever makes you happy.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Waarde hechten aan het aantal keer bruto loon op je auto
Nu ik weet dat mijn auto een waarde heeft van 25 keer is mijn leven echt beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:11 schreef loni55 het volgende:
[..]
Raar eigenlijk maar goed. Whatever makes you happy.
Ik hecht enkel waarde aan auto's van mijzelf.quote:
Door een dergelijke regeling heb ik mijn vorige leaseauto gereden voor -20 euro per maand. Renault Clio uit 2013. Was nog 14% bijtelling. En de leaseprijs hiervan lag zover onder de norm dat ik alles omgerekend elke maad 20 euro er bij kreeg om een nieuwe auto te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:17 schreef HMS het volgende:
Leaseauto van de zaak moet voornamelijk functioneel zijn voor mij. En aangezien mijn baas een mooie policy heeft dat je het niet-gebruikte leasebedrag terug krijgt elke maand als bruto storting, is het dus fijner om een goedkopere auto te leasen die alle functies heeft die ik nodig heb,
Hoe dikker de wagen, hoe meer bijtelling en hoe hoger het leasebedrag, en dus hoe minder geld in de pocket. Het is maar een auto. 4 wielen en groot genoeg voor de familie(vakantie), dat is wat telt voor mij. Ik rij nu een VW Passat in de lease.
Als ik effe ga rekenen, dan is mijn auto maar 5,5 keer mijn bruto maandsalaris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |