quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee. Zeg dat![]()
Mijn schoonouders komen er net vandaan. Meteen een goede reden om er voorlopig niet meer naartoe te hoeven![]()
In Oostenrijk ook 2 gevallenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig zit je niet op Tenerife dit weekje:o
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-slot-om-coronavirus
Nou nou. Over aandacht niks te klagenquote:
[..]
Nee. Zeg dat![]()
Mijn schoonouders komen er net vandaan. Meteen een goede reden om er voorlopig niet meer naartoe te hoeven![]()
Damn. In het voorjaar was ik op Tenerife, in de zomer ben ik nog in Innsbruck geweest. Ik ga maar vast in een kistje liggenquote:
Ja. HEUL dichtbij. Best wel jammer dat ik je niet gezien ontmoet heb.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]Elk nadeel hep....
Het is ook "best wel dicht" bij waar wij zaten he![]()
Komt wel dichtbij zo
[..]
Nee. Zeg dat![]()
Als we ooit weer samen (ik bedoel tegelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. HEUL dichtbij. Best wel jammer dat ik je niet gezien ontmoet heb.
Oh. Verkeerd gelezen![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren ging het gesprek in m'n stamcafé ook even over Corona en de serveerster zei iets als 'zolang het maar niet hier naartoe komt' en toen antwoordde de bar-eigenaar dat er wel wat oudere mensen zijn waar hij op zich best vanaf wil![]()
Is toch leuk voor die mensen dat ze daar nog eens twee weken uitzicht op hebben vanuit hun hotelkamer?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
Dit stuk uit het artikel ook![]()
Het hotel ligt in de populaire badplaats Adeje, in het zuiden van Tenerife. Een plek die bekend staat om mooie zandstranden, een gezellige boulevard, veel restaurants en winkels.
Wat doet dat er verdorie toe
[..]
Als we ooit weer samen (ik bedoel tegelijk) op Tenerife zijn gaan we een mojito drinken
Nu durf ik wel
Je hoest wel al een tijdje toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Damn. In het voorjaar was ik op Tenerife, in de zomer ben ik nog in Innsbruck geweest. Ik ga maar vast in een kistje liggen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren ging het gesprek in m'n stamcafé ook even over Corona en de serveerster zei iets als 'zolang het maar niet hier naartoe komt' en toen antwoordde de bar-eigenaar dat er wel wat oudere mensen zijn waar hij op zich best vanaf wil![]()
Ik denk dat God wel begrip heeft voor dit soort gedachtes over schoonmoeders, zolang je er verder maar niks mee doet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Mijn schoonmoeder heeft me al eens iets geflikt waardoor ik dat ook wel eens heb gedacht![]()
*reserveert alvast een plekje in de hel*
Ze willen gewoon nog even reclame maken voor die plek, misschien om bepaalde lezers die richting op te lokkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
Het hotel ligt in de populaire badplaats Adeje, in het zuiden van Tenerife. Een plek die bekend staat om mooie zandstranden, een gezellige boulevard, veel restaurants en winkels.
Jaquote:
Broekpiesenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we ooit weer samen (ik bedoel tegelijk) op Tenerife zijn gaan we een mojito drinken
Nu durf ik wel
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Broekpiesen![]()
Klinkt als een tekst uit een romannetje![]()
Ik drink niet, maar ze hebben vast wel mocktails ofzo (of heet dat niet zo? Alcoholvrij?)
Maar gezelli
Dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze willen gewoon nog even reclame maken voor die plek, misschien om bepaalde lezers die richting op te lokken
Oh. Gelukkigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat God wel begrip heeft voor dit soort gedachtes over schoonmoeders, zolang je er verder maar niks mee doet.
Ik drink ook nauwelijks, maar een mojito vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Broekpiesen![]()
Klinkt als een tekst uit een romannetje![]()
Ik drink niet, maar ze hebben vast wel mocktails ofzo (of heet dat niet zo? Alcoholvrij?)
Maar gezelli
OHWAHLEUUUUKquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]Weer een toevoeging voor ons clubje niet-drinkers!
Mijn vriend zei ook al, misschien kunnen we nu met korting boekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze willen gewoon nog even reclame maken voor die plek, misschien om bepaalde lezers die richting op te lokken
Nou ik, zo goed als. Die 4x per jaar dat ik één mojito of één of twee glazen wijn drink maken mij ook een onthouderquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
OHWAHLEUUUUK![]()
Ik heb best wel wen hekel aan drank![]()
Wie zitten daarin?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alcoholloos is het vast een nojito
Ik heb net warm gegetenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh. Gelukkig![]()
Ach maakt ook niet uit. Ik kom toch wel in de hel![]()
Wat ga je eten vanavond?
*beetje nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |