Af en toe eens kijken en wat groeten.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus we gaan je hier niet meer veel zien
O j e bent naar 3 gestegen, toppert
Ach ik speel niet echt voor de punten maar door het geklets en Mariobolk overkomt het mequote:Op maandag 24 februari 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Word rustig volgende maand
Had ik dat maar geweten
ja dan ga je snelquote:Op maandag 24 februari 2020 17:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach ik speel niet echt voor de punten maar door het geklets en Mariobolk overkomt het me
Je moet echt veel zitten hoor voor 100 punten, vanmiddag was er niet veel te halenquote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef aKboR het volgende:
[..]
Beetje mazzel vrijdag - zaterdag dan zijn die driehonderd zo ingelopen.
Ik heb van de week nachten gehad en gezien tijdens mijn "vakantie" dat het makkelijk kan.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet echt veel zitten hoor voor 100 punten, vanmiddag was er niet veel te halen
Het ligt er helemaal aan wie er zijn
Ja dan moet je de nachten gaan zitten. Ja daar zie ik Plym wel voor aan dat die dat doequote:Op maandag 24 februari 2020 17:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb van de week nachten gehad en gezien tijdens mijn "vakantie" dat het makkelijk kan.
Ja die mazzel heb jij gehad.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef Jippie68 het volgende:
1 x posten in de vroege ochtend en 64 punten binnen halen
Hooguit 2518, want hij was de laatste uren van de 31e de grote afwezige terwijl het hier stervensdruk wasquote:Op maandag 24 februari 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je de nachten gaan zitten. Ja daar zie ik Plym wel voor aan dat die dat doe
Hij ging voor een 5de plaats, nu 3 dus 2 kan ook nog wel
Hoi Jip
Dank zij jip kwamen we er achter dat Mario geen 2800 punten had maar 2508
Jammer dat de laatste er niet is.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hooguit 2518, want hij was de laatste uren van de 31e de grote afwezige terwijl het hier stervensdruk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |