Wie is jou voorbij gegaan?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef mario390 het volgende:
mooi nog en platz gevallen om dat je vor andere alles
toelaat
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen idee hoe ik dat weet trouwens...
oHoe ging het vandaag?quote:
Lekker hoor.. alleen in de middag een korte vergadering gehad.quote:
Zijn ze nog een beetje nuttig of verdoe je je tijd alleen maarquote:Op maandag 24 februari 2020 16:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Lekker hoor.. alleen in de middag een korte vergadering gehad.
Vanavond misschien nog naar een info bijeenkomst maar niet noodzakelijk dus ik kijk het even aan..
Hoesten valt redelijk onder controle te houden. Af en toe een uitbarsting maar het is te doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Fijn, de hoestbuien onder controle weten te houden?
Ja, je voelt wel of je je goed genoeg voelt om te gaan.
Mooi zo, houden zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hoesten valt redelijk onder controle te houden. Af en toe een uitbarsting maar het is te doen.
Veder geen nare dingen.. geen koorts of zo..
Je doet je best.. en met een verkoudheid heb je het niet voor het zeggen.. die doet wat ie wil..quote:
Das waarquote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je doet je best.. en met een verkoudheid heb je het niet voor het zeggen.. die doet wat ie wil..
O wat moet je toch zonder hequote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff kwartiertje wachten op iemand, fijn als je dts heb dan.
Voor je het weet ben je een uur verderquote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff kwartiertje wachten op iemand, fijn als je dts heb dan.
Dat idee had ik van februari..quote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In maart niet meer hoor, af en toe wel kijken. Nu plek 3 verdedigen tot vrijdag.
Dus we gaan je hier niet meer veel zienquote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In maart niet meer hoor, af en toe wel kijken. Nu plek 3 verdedigen tot vrijdag.
Ja, daar is niets aan gelogen. Je blijft en blijft.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een uur verder![]()
Word rustig volgende maandquote:Op maandag 24 februari 2020 17:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat idee had ik van februari..
Maar toen werd ik ziek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |