Nee na het eten.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:43 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Mien dag kan niet meer stuk. Lieve woorden en koffie wat wil een mens nog meerquote:
Mien dag kan niet meer stuk. Lieve woorden en koffie wat wil een mens nog meerquote:Op maandag 24 februari 2020 16:43 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Ja geen idee, seks?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mien dag kan niet meer stuk. Lieve woorden en koffie wat wil een mens nog meer
[..]
Mien dag kan niet meer stuk. Lieve woorden en koffie wat wil een mens nog meer
seks altijd antwoord #1quote:
Tis al nat genoeg buitenquote:
Gruwelijk geilquote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
in aanraking komen met lichaamssappen van anderen
Er zal maar corona inzittenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
in aanraking komen met lichaamssappen van anderen
Droogneuken. Lekker man.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
ik doe alleen aan contactloos neuken
daar heb je ook wel contact hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Droogneuken. Lekker man.
Mijn zusje doet niet anders.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb je ook wel contact hoor
Wie is jou voorbij gegaan?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef mario390 het volgende:
mooi nog en platz gevallen om dat je vor andere alles
toelaat
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen idee hoe ik dat weet trouwens...
oHoe ging het vandaag?quote:
Lekker hoor.. alleen in de middag een korte vergadering gehad.quote:
Zijn ze nog een beetje nuttig of verdoe je je tijd alleen maarquote:Op maandag 24 februari 2020 16:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Lekker hoor.. alleen in de middag een korte vergadering gehad.
Vanavond misschien nog naar een info bijeenkomst maar niet noodzakelijk dus ik kijk het even aan..
Hoesten valt redelijk onder controle te houden. Af en toe een uitbarsting maar het is te doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Fijn, de hoestbuien onder controle weten te houden?
Ja, je voelt wel of je je goed genoeg voelt om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |