Bovenaan?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:23 schreef Filosoofert het volgende:
@:inverhouse je staat bovenaan vandaag, maar ik heb je hier nog helemaal niet gezien!
Oh nee zat bij gisteren te kijken...quote:
Dat komt vaker voor ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
En dan gaat het zeker sneeuwen met pasen en nachtvorst tijdens pinksteren
Sneeuwen met Pasenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
En dan gaat het zeker sneeuwen met pasen en nachtvorst tijdens pinksteren
Het kan vriezen het kan dooienquote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pasen op 10 april, tsja kan zomaar 20 graden zijn.
Of de helft , dat kan het ook zomaar zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pasen op 10 april, tsja kan zomaar 20 graden zijn.
lekker manquote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
en dan is het oktober krijgen we het weer zoals nu t/m maart![]()
![]()
![]()
Jepper de jep jepquote:Op maandag 24 februari 2020 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of de helft , dat kan het ook zomaar zijn
Maart wordt beter, las ik ergens.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
Als het zo door blijft regenen kunnen we beter beginnen het land weer terug te geven aan de zee
dit lijkt me sowieso geen slecht plan, zijn we gelijk van alle problemen af.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
Als het zo door blijft regenen kunnen we beter beginnen het land weer terug te geven aan de zee
Gewoon de dijken nog een meter of vijf ophogenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ja doen ze gewoon te ffquote:Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon de dijken nog een meter of vijf ophogen
Als ze dat niet doen kan jij op de derde verdieping gaan wonenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja doen ze gewoon te ff
Ik woon helemaal verkeerd ja, dat is 100% zekerquote:Op maandag 24 februari 2020 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen kan jij op de derde verdieping gaan wonen
Hoe gezellig is dat!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen kan jij op de derde verdieping gaan wonen
hahahaha ik zag hetzelfde.quote:
Aa das fijn te horenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nothing's gonna change my love for you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |