In de Duitse media vind ik ook niet veel meer. Hier en daar een klein artikeltje achter een paywall, maar het is al "oud" nieuws.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
Is de persconferentie al geweest? Ik zie niets in de NL talige media. En mijn Duits is niet al te best dus Duitse artikelen schieten niet op
Bizar. Kan zeker niet voor poletiek gewin gebruikt worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
In de Duitse media vind ik ook niet veel meer. Hier en daar een klein artikeltje achter een paywall, maar het is al "oud" nieuws.
Tja aanslag Hanau: 22 berichten van de NOSquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bizar. Kan zeker niet voor poletiek gewin gebruikt worden.
Tien mensen op meerdere locaties doodschieten of een auto die inrijdt met een groot aantal gewonden als gevolg.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Tja aanslag Hanau: 22 berichten van de NOS
Your point being?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het heeft weinig nut om persconferenties te geven, de verdachte is vanwege verwondingen niet in staat een verklaring af te leggen, dus is het gewoon wachten op het moment dat hij daar wel toe in staat is. het enige dat wel bekend is, is dat er volgens de politie geen alcohol in het spel was, en dat alle opties wat betreft motief nog aanwezig zijn. Verder zou verdachte geen verleden hebben van extremisme, maar is het wel een bekende van de politie vanwege wat mindere vergrijpen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
Is de persconferentie al geweest? Ik zie niets in de NL talige media. En mijn Duits is niet al te best dus Duitse artikelen schieten niet op
Appels en peren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar gisteravond zeiden ze dat er deze middag een persconferentie zou komenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het heeft weinig nut om persconferenties te geven, de verdachte is vanwege verwondingen niet in staat een verklaring af te leggen, dus is het gewoon wachten op het moment dat hij daar wel toe in staat is. het enige dat wel bekend is, is dat er volgens de politie geen alcohol in het spel was, en dat alle opties wat betreft motief nog aanwezig zijn. Verder zou verdachte geen verleden hebben van extremisme, maar is het wel een bekende van de politie vanwege wat mindere vergrijpen.
Tweet van Baudet 380 berichten en counting.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hopelijk leidt dit dan niet tot een lagere straf. Geef de man maar een paar decennia Duitse TBS. Want dit was echt knettergek.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hij is ontoerekeningsvatbaar verklaard door artsen.
Beetje tegenstrijdig weer, hij weigert vooralsnog een verklaring af te leggen, maar voorlopig verklaren ze hem wel koekoek. Dat is wel DE dooddoener voor dit soort gebeurtenissen de laatste jaren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hij is ontoerekeningsvatbaar verklaard door artsen.
Je hebt geen verklaring over een bepaalde daad te hebben om iemand in het geheel als 'koekoek' te kunnen bestempelen he. Niets tegenstrijdig aan en absoluut geen dooddoener, ook al probeer jij het erg hard in die richting te duwen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig weer, hij weigert vooralsnog een verklaring af te leggen, maar voorlopig verklaren ze hem wel koekoek. Dat is wel DE dooddoener voor dit soort gebeurtenissen de laatste jaren.
Waarschijnlijk wel, in de eerste paar posts over dit onderwerp ongetwijfeld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:24 schreef SwaPore het volgende:
Is er al allahoe akbar en moslim genoemd?
En ook "rechts-extremist".quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:24 schreef SwaPore het volgende:
Het was Karst Tatort.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En ook "rechts-extremist".
Wat we weten is dat de politie heeft gezegd dat er geen drank in het spel was. Verder is het idd stil.
Hele kleine kans dat het een bekeerling betreft natuurlijk.....quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:24 schreef SwaPore het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |