Dan 3x Emma Wortelboerquote:Op zondag 8 maart 2020 13:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze hype is nog hysterischer dan de uitslagen van het eurovisiesongfestieval.
Ik vind het wat overtrokken om dit weg te modden, maar ok, whatever rocks your boat.quote:
Ook weg.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het begon met deze:
[..]
Dan 3x Emma Wortelboer
En daarna deze:
[..]
Ik vind het wat overtrokken om dit weg te modden, maar ok, whatever rocks your boat.
We gaan ons best doen lieverd, maar niet iedereen is zo'n fantastische mod dan @capricia. Ik kan er namelijk niks van!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef Salina het volgende:
Kunnen de mods wat beter modden op het algemene topic? Begint veel te veel op een nutteloze, oninteressante slow chat te lijken.
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten.
Hier zie ik helaas steeds minder van terug.
Bij voorbaat dank!
COR / [En Don SC #1] HATSJOEquote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef Salina het volgende:
Kunnen de mods wat beter modden op het algemene topic? Begint veel te veel op een nutteloze, oninteressante slow chat te lijken.
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten.
Hier zie ik helaas steeds minder van terug.
Bij voorbaat dank!
quote:
Er mag natuurlijk tegengeluid zijn, dat is prima. We proberen dat wel 'binnen de perken' te houden en posts met 'het is maar een griepje' worden volgens mij ook verwijderd.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kunnen de mensen die denken dat het maar een griepje is en daardoor de gevolgen meevallen gecentraliseerd worden in één topic?
Het is vervelend om elke keer uit te moeten leggen dat het gaat om de capaciteiten. Liever dus niet meer in het algemene topic imo.
Ben benieuwd hoe jullie daarover denken.
Je hebt een punt. Fijn dat jullie posts die hierover gaan maar niet onderbouwd zijn verwijderen. Ik zal reports blijven zetten om het jullie makkelijk te maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er mag natuurlijk tegengeluid zijn, dat is prima. We proberen dat wel 'binnen de perken' te houden en posts met 'het is maar een griepje' worden volgens mij ook verwijderd.
En er is een topic: COR / Overdrijven we niet met zn allen?
Juist heel erg fijn Lenny!quote:Op maandag 9 maart 2020 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Fijn dat jullie posts die hierover gaan maar niet onderbouwd zijn verwijderen. Ik zal reports blijven zetten om het jullie makkelijk te maken.
Als deze reports vervelend zijn of jullie niet helpen, PM/DM me dan even.
Ik heb deze nog opgeslagen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
In een van de vele delen van het grote topic zijn onlangs 2 linkjes geplaatst die over de meest actuele situatie in Italië gaan, in real time weergegeven.
Met grafieken en vooral kaarten met daarin per gebied en provincie het aantal besmettingen.
Echter kan ik die linkjes nergens meer terugvinden.
Ik heb al een paar keer gevraagd of iemand die linkjes nog heeft,maar dat topic gaat zó hard dat daar overheen gelezen wordt.
Vandaar dat ik het hier nog maar eens probeer.
Dat is idd een van de 2 die ik zochtquote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb deze nog opgeslagen.
https://lab24.ilsole24ore(...)r#Echobox=1583010734
Laat maar weten wat je wil. De oude TT was helemaal beroerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:35 schreef Za het volgende:
Waarom past iemand een TT aan naar iets wat niet correct is?
COR / Steekproef ETZ Tilburg: 9.3% onderzochte medewerkers besmet
Niet 10 procent van het personeel is besmet, maar 10 procent van de deelnemers aan de steekproef.
Het betreft ook niet alleen medewerkers van het ETZ maar:
Amphia Ziekenhuis*
Bravis
Catharina Ziekenhuis*
Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis
Elkerliek ziekenhuis
Jeroen Bosch Ziekenhuis*
Straks heb ik de poppen weer aan het dansen met deze TT.
Misschien hier? COR / Gecontroleerd zorgpersoneel besmetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:34 schreef MisschienEvenLezen het volgende:
Ik zeg misschien wat raars, maar zou een "gedoseerde" besmetting niet het beste zijn.
Aangezien ons lichaam sneller een afweer ontwikkeld dan dat wij een vaccin kunnen ontwikkelen lijkt me dat geen slecht idee. Zou kan je de zwakkeren in de samenleving ontzien doordat je weet dat je ziek bent en even even niet bij deze mensen in de buurt moet komen.
Voor gezonde mensen is het een griep.
Ik denk dat als we dit zouden doen dat er niet zoveel gedoe om is als nu het geval is en we weten wanneer het ongeveer over het land getrokken is.
Die was helemaal perfect.quote:
Neuh. Dat gaat niet passen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:20 schreef Za het volgende:
[..]
Die was helemaal perfect.
TT is nu 4 keer gewijzigd, en nog steeds niet correct. Wees dan volledig waneer dat zo hoog in het vaandel staat:
Ongeveer 4 procent van onderzochte medewerkers van zeven Brabantse en twee niet-Brabantse ziekenhuizen zijn besmet.
Dit is het FB topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:13 schreef woxxel het volgende:
Waarom zijn ze toch zo aan het zoeken naar degene die in het risico gebied zijn geweest?
Dat kan toch gewoon iemand zijn met milde klachten en een hoop anderen besmet hebben? En die weer anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |