Dank.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ligt aan de context.
Kan ik zo niet ja of nee op zeggen.
Meeste is meteen weggemod. Kijk maar.
Ik heb niet de illusie dat fok! daarin iets kan veranderen. Maar bedankt voor je vertrouwen in ons.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:09 schreef klappernootopreis het volgende:
Dat er een Corona-virus is weten we nu wel, maar wat doen we aan het wereldwijde hypochondrie-virus?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat fok! daarin iets kan veranderen. Maar bedankt voor je vertrouwen in ons.
Doe gewoon even wat aan je toon, anders. Heeft geen zak te maken met 'JULLIE MODDEN AL HET TEGENGAS WEG!1!11!1', maar met de manier waarop je communiceert.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:07 schreef Noordzijde het volgende:
Ja, nee, tuurlijk, mijn bericht wordt verwijderd, maar dit soort sensatiezoekerij en angstzaaierige berichten mogen lekker blijven.
Ik beledig je niet en ik val je niet aan. Je maakt een OP met nogal grove stellingen die je niet ook zo grof kan onderbouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:51 schreef Za het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat het op dit subforum is toegestaan dat meerdere users samen met een mod een user aanvallen en beledigen.
Ik heb hier nog nooit onwaarheden verkondigd.
Men kan niet replyen op aantijgingen en tegelijkertijd artikelen opzoeken van weken geleden.
Vooral van een mod verwacht ik zulk gedrag niet, er zijn ladingen Corona nieuws, en wanneer iemand specifieke beelden of artikelen wenst te zien die genoemd worden in de OP ben je wel even bezig die op te zoeken.
Ik ben daar altijd toe bereid, maar dit is gewoon asociaal gedrag.
COR / Leugen: particulieren kapen mondkapjes weg voor artsen.
Het betreft ook geen complot zoals gesuggereerd wordt, er was de rest van de wereld alles aan gelegen China te helpen, men was daar trots op en deelde de beelden, wekenlang.
Die is van 5325236 topics geleden en er is toen ook al, door users geloof ik, gezegd tegen vosss dat zolang het een gerucht is, hij het beter niet kan melden. Dat leek me afdoende.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:09 schreef Noordzijde het volgende:
Waarom mogen berichten die nergens op gebaseerd zijn en alleen maar voor angst zorgen blijven bestaan?
Bijv. deze:
Op dinsdag 3 maart 2020 13:39 schreef vosss het volgende:
Voor de duidelijkheid, mijn bron is voor mij niet anoniem; die hou ik voor jullie anoniem. Ook omdat nog niet 100% zeker is. Vermoedelijk 1ste dodelijk slachtoffer in Limburg dus. 2de patient ligt ook op de IC aldaar. UMC dus.
Was super druk bezig met voorbereiden mijn excuus voor de late reactiequote:
Loona, er zijn geen grove stellingen, dingen worden verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik beledig je niet en ik val je niet aan. Je maakt een OP met nogal grove stellingen die je niet ook zo grof kan onderbouwen.
Daar gaf ik je de gelegenheid toe, maar als je dan ' ik ga niet eens de moeite noemen het allemaal op te zoeken.' zegt, prima. Dan ga je het dus niet onderbouwen en dan kan het op slot.
Ik geef je topic met liefde een schop naar BNW, als ze m daar wel willen hebben.
So what. Mensen zijn oprecht bezorgd. Als het virus hier meevalt, zal het wel minder worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef PP_Sound het volgende:
Dat algemene topic kun je beter omdopen naar: De grote paniekvogel SC.
Het is eenzijdig en vaak off-topic , tegengeluiden worden weggemod.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
So what. Mensen zijn oprecht bezorgd. Als het virus hier meevalt, zal het wel minder worden.
Als je tegengeluid is 'het valt allemaal wel mee' of 'het is maar een griepje' (en dat is een aanname mijnerzijds) dan zie ik niet meteen wat je zoekt in zo'n subforum.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is eenzijdig en vaak off-topic , tegengeluiden worden weggemod.
Het is familie van verkoudheid mag ook niet? Dat is namelijk gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je tegengeluid is 'het valt allemaal wel mee' of 'het is maar een griepje' (en dat is een aanname) dan zie ik niet meteen wat je zoekt in zo'n subforum.
Off topic ben ik wel met je eens. Je hebt geen idee hoeveel troep we verwijderen. En ook zijn er inmiddels bans uitgedeeld.
We doen ons best.
Overigens zijn tegengeluiden die verder komen dan 'stel je niet zo aan' of 'we gaan allemaal dood!' (in hoofdletters ook nog), niet echt serieuze tegengeluiden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is eenzijdig en vaak off-topic , tegengeluiden worden weggemod.
Zoals een mens familie is van een paard inderdaad, allebei zoogdieren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is familie van verkoudheid mag ook niet? Dat is namelijk gewoon de waarheid.
Sorry. Ik zie even niet wat dat bijdraagt. Het virus is familie van de griep. Post het. Prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is familie van verkoudheid mag ook niet? Dat is namelijk gewoon de waarheid.
Verdiep je er eerst eens in voordat je zulke opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals een mens familie is van een paard inderdaad, allebei zoogdieren.
Verkoudheid is geen griep en er zijn inmiddels al meerdere Corona virussen actief die we onder de noemer verkoudheid scharen, vrij onschuldig met soms ernstige complicaties.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry. Ik zie even niet wat dat bijdraagt. Het virus is familie van de griep. Post het. Prima.
Wat is je punt? Mensen weten dat wel.
Prima. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Verkoudheid is geen griep en er zijn inmiddels al meerdere Corona virussen actief die we onder de noemer verkoudheid scharen, vrij onschuldig met soms ernstige complicaties.
Ik sta open voor voorbeelden.quote:
Nog een aanvulling: als je echt ergens een onterechte mod-actie ziet, kunnen we het altijd voorleggen bij een FA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |