abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:09:52 #151
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191809578
Dat er een Corona-virus is weten we nu wel, maar wat doen we aan het wereldwijde hypochondrie-virus?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191809592
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Ligt aan de context.
Kan ik zo niet ja of nee op zeggen.
Meeste is meteen weggemod. Kijk maar. :)
Dank.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 11:11:29 #153
236264 crew  capricia
pi_191809606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:09 schreef klappernootopreis het volgende:
Dat er een Corona-virus is weten we nu wel, maar wat doen we aan het wereldwijde hypochondrie-virus?
Ik heb niet de illusie dat fok! daarin iets kan veranderen. Maar bedankt voor je vertrouwen in ons. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 maart 2020 @ 12:02:15 #154
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191810324
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat fok! daarin iets kan veranderen. Maar bedankt voor je vertrouwen in ons. O+
:)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191817330
Ik vind het onbegrijpelijk dat het op dit subforum is toegestaan dat meerdere users samen met een mod een user aanvallen en beledigen.

Ik heb hier nog nooit onwaarheden verkondigd.

Men kan niet replyen op aantijgingen en tegelijkertijd artikelen opzoeken van weken geleden.

Vooral van een mod verwacht ik zulk gedrag niet, er zijn ladingen Corona nieuws, en wanneer iemand specifieke beelden of artikelen wenst te zien die genoemd worden in de OP ben je wel even bezig die op te zoeken.

Ik ben daar altijd toe bereid, maar dit is gewoon asociaal gedrag.

COR / Leugen: particulieren kapen mondkapjes weg voor artsen.

Het betreft ook geen complot zoals gesuggereerd wordt, er was de rest van de wereld alles aan gelegen China te helpen, men was daar trots op en deelde de beelden, wekenlang.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:09:17 #156
217702 Lonaa
Honger!
pi_191817659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:07 schreef Noordzijde het volgende:
Ja, nee, tuurlijk, mijn bericht wordt verwijderd, maar dit soort sensatiezoekerij en angstzaaierige berichten mogen lekker blijven.
Doe gewoon even wat aan je toon, anders. Heeft geen zak te maken met 'JULLIE MODDEN AL HET TEGENGAS WEG!1!11!1', maar met de manier waarop je communiceert.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191817665
Waarom mogen berichten die nergens op gebaseerd zijn en alleen maar voor angst zorgen blijven bestaan?

Bijv. deze:

Op dinsdag 3 maart 2020 13:39 schreef vosss het volgende:

Voor de duidelijkheid, mijn bron is voor mij niet anoniem; die hou ik voor jullie anoniem. Ook omdat nog niet 100% zeker is. Vermoedelijk 1ste dodelijk slachtoffer in Limburg dus. 2de patient ligt ook op de IC aldaar. UMC dus.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:11:45 #158
217702 Lonaa
Honger!
pi_191817719
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:51 schreef Za het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat het op dit subforum is toegestaan dat meerdere users samen met een mod een user aanvallen en beledigen.

Ik heb hier nog nooit onwaarheden verkondigd.

Men kan niet replyen op aantijgingen en tegelijkertijd artikelen opzoeken van weken geleden.

Vooral van een mod verwacht ik zulk gedrag niet, er zijn ladingen Corona nieuws, en wanneer iemand specifieke beelden of artikelen wenst te zien die genoemd worden in de OP ben je wel even bezig die op te zoeken.

Ik ben daar altijd toe bereid, maar dit is gewoon asociaal gedrag.

COR / Leugen: particulieren kapen mondkapjes weg voor artsen.

Het betreft ook geen complot zoals gesuggereerd wordt, er was de rest van de wereld alles aan gelegen China te helpen, men was daar trots op en deelde de beelden, wekenlang.
Ik beledig je niet en ik val je niet aan. Je maakt een OP met nogal grove stellingen die je niet ook zo grof kan onderbouwen.

Daar gaf ik je de gelegenheid toe, maar als je dan ' ik ga niet eens de moeite noemen het allemaal op te zoeken.' zegt, prima. Dan ga je het dus niet onderbouwen en dan kan het op slot.

Ik geef je topic met liefde een schop naar BNW, als ze m daar wel willen hebben.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:15:11 #159
217702 Lonaa
Honger!
pi_191817767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:09 schreef Noordzijde het volgende:
Waarom mogen berichten die nergens op gebaseerd zijn en alleen maar voor angst zorgen blijven bestaan?

Bijv. deze:

Op dinsdag 3 maart 2020 13:39 schreef vosss het volgende:

Voor de duidelijkheid, mijn bron is voor mij niet anoniem; die hou ik voor jullie anoniem. Ook omdat nog niet 100% zeker is. Vermoedelijk 1ste dodelijk slachtoffer in Limburg dus. 2de patient ligt ook op de IC aldaar. UMC dus.
Die is van 5325236 topics geleden en er is toen ook al, door users geloof ik, gezegd tegen vosss dat zolang het een gerucht is, hij het beter niet kan melden. Dat leek me afdoende.
Dat is nog steeds zo en heb ik net ook in het topic, nogmaals, gemeld.

Ik ga geen posts wissen uit 325923623 topics geleden, daar is het echt te druk voor atm.
pi_191818732
Dat algemene topic kun je beter omdopen naar: De grote paniekvogel SC.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2020 21:01:47 ]
pi_191819021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 23:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies?
Was super druk bezig met voorbereiden mijn excuus voor de late reactie :+

Om COR op te splitsen in meerdere categorien zodat het allemaal wat overzichtelijker word

- Eén sectie bestemd voor alle nieuwsberichten
- Eentje waar preppers elkaar advies geven hoe je best kan voorbereiden. Kan iets simpel zijn als boodschappen maar ook hoe beleg ik mijn geld in deze economische crises , maskers, wel of geen desinfecterende gel ect
- Support groep? Hoe kom ik mijn dag door? Hoe hou ik mijn conditie op peil? Wat kan ik doen om mijn immuunsysteem op te krikken? Waar haal je hoop vandaan? Zijn het heilige geschriften, yoga om te relaxen, meditatie , bespreek het hier !

Uiteraard mag je het anders invullen maar dit is puur om je ong een idee te geven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191819700
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:11 schreef Lonaa het volgende:

Ik beledig je niet en ik val je niet aan. Je maakt een OP met nogal grove stellingen die je niet ook zo grof kan onderbouwen.

Daar gaf ik je de gelegenheid toe, maar als je dan ' ik ga niet eens de moeite noemen het allemaal op te zoeken.' zegt, prima. Dan ga je het dus niet onderbouwen en dan kan het op slot.

Ik geef je topic met liefde een schop naar BNW, als ze m daar wel willen hebben.
Loona, er zijn geen grove stellingen, dingen worden verkeerd geïnterpreteerd.

Dit betrof geen conspiracy thread. Heel de wereld wilde China helpen het virus te beteugelen, China vroeg daar ook om.
Er waren dagelijks vluchten met pallets vol beschermende kleding, mondkapjes etc van over de hele wereld.
Dit alles in de hoop dat het virus zich zou beperken tot Hubei.
Het is toch alleen naar logisch dat dat zo gegaan is, voor hetzelfde geld was het gelukt, elk land sprak de eigen stock aan.

Daarnaast verzond China zelf geen containers met deze spullen meer, maar hield alles in eigen land, logisch. Online vroegen bedrijven aan mensen om in andere landen spullen op te kopen, en dat gebeurde massaal, en is ook allemaal terug te lezen.

Dat is een wereld die probeert het virus daar waar de uitbraak is stop te zetten.

Maar wanneer nu op tv wordt beweerd dat het gebrek aan beschermend materiaal te wijten is aan panikerende particulieren is dat een verkeerde voorstelling van zaken, en bovendien verwerpelijk. BNW heeft hier niets mee te maken, respect voor elkaar wel.

Ik weet van tevoren niet op welk deel van een OP gerichte vragen komen.
Wanneer iemand op een zeer lange OP reageert met: bron? Is niet gelijk duidelijk op welk onderdeel van de OP gedoeld wordt.
Daarbij is het flink spitten terug in de tijd om die beelden en artikelen te vinden, maar niet onmogelijk en ik was daar ook toe bereid, maar op gegeven moment, wanneer er 25 aanvallende en beschuldigende posts staan zie ik het nut daarvan niet meer.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 21:56:01 #163
236264 crew  capricia
pi_191819775
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef PP_Sound het volgende:
Dat algemene topic kun je beter omdopen naar: De grote paniekvogel SC.
So what. Mensen zijn oprecht bezorgd. Als het virus hier meevalt, zal het wel minder worden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191819810
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:56 schreef capricia het volgende:

[..]

So what. Mensen zijn oprecht bezorgd. Als het virus hier meevalt, zal het wel minder worden.
Het is eenzijdig en vaak off-topic , tegengeluiden worden weggemod.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 22:00:22 #165
236264 crew  capricia
pi_191819853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:58 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Als je tegengeluid is 'het valt allemaal wel mee' of 'het is maar een griepje' (en dat is een aanname mijnerzijds) dan zie ik niet meteen wat je zoekt in zo'n subforum.

Off topic ben ik wel met je eens. Je hebt geen idee hoeveel troep we verwijderen. En ook zijn er inmiddels bans uitgedeeld.
We doen ons best.

Maar ik ga berichten van mensen hier die zich echt zorgen maken, niet weg-modden.
Troep wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191819906
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Als je tegengeluid is 'het valt allemaal wel mee' of 'het is maar een griepje' (en dat is een aanname) dan zie ik niet meteen wat je zoekt in zo'n subforum.

Off topic ben ik wel met je eens. Je hebt geen idee hoeveel troep we verwijderen. En ook zijn er inmiddels bans uitgedeeld.
We doen ons best.
Het is familie van verkoudheid mag ook niet? Dat is namelijk gewoon de waarheid.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 22:05:34 #167
236264 crew  capricia
pi_191819939
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:58 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Overigens zijn tegengeluiden die verder komen dan 'stel je niet zo aan' of 'we gaan allemaal dood!' (in hoofdletters ook nog), niet echt serieuze tegengeluiden.
Kom aub met serieus tegengeluid. Het is welkom.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 maart 2020 @ 22:06:31 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191819954
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:03 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Het is familie van verkoudheid mag ook niet? Dat is namelijk gewoon de waarheid.
Zoals een mens familie is van een paard inderdaad, allebei zoogdieren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 22:07:26 #169
236264 crew  capricia
pi_191819969
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:03 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Sorry. Ik zie even niet wat dat bijdraagt. Het virus is familie van de griep. Post het. Prima.
Wat is je punt? Mensen weten dat wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191819986
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zoals een mens familie is van een paard inderdaad, allebei zoogdieren.
Verdiep je er eerst eens in voordat je zulke opmerkingen maakt.
pi_191820021
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Sorry. Ik zie even niet wat dat bijdraagt. Het virus is familie van de griep. Post het. Prima.
Wat is je punt? Mensen weten dat wel.
Verkoudheid is geen griep en er zijn inmiddels al meerdere Corona virussen actief die we onder de noemer verkoudheid scharen, vrij onschuldig met soms ernstige complicaties.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 22:12:58 #172
236264 crew  capricia
pi_191820046
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:11 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Verkoudheid is geen griep en er zijn inmiddels al meerdere Corona virussen actief die we onder de noemer verkoudheid scharen, vrij onschuldig met soms ernstige complicaties.
Prima. Wat is je punt?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191820093
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Prima. Wat is je punt?
Dat er nogal eenzijdig gemod wordt.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 22:19:39 #174
236264 crew  capricia
pi_191820172
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:15 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Ik sta open voor voorbeelden.
'stel je niet aan' in hoofdletters is dat niet. Mensen zijn oprecht bezorgd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 22:21:37 #175
236264 crew  capricia
pi_191820224
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:15 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Nog een aanvulling: als je echt ergens een onterechte mod-actie ziet, kunnen we het altijd voorleggen bij een FA.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')