Ditquote:Op maandag 24 februari 2020 11:39 schreef Pumpalov het volgende:
Meisjes die ne goede smos tussen de benen hebben
En hoe precies heb jij er last van hoe anderen hun brood beleggen?quote:Op maandag 24 februari 2020 11:28 schreef Rozevla het volgende:
mensen die liever 2 dun belegde boterhammen eten ipv 1 goed belegde.
Serieus wtf
Je wilt toch volle smaak van beleg proeven en niet een of ander likje.
Wat een tering debielen heb je toch, alsof we in oorlogstijd leven.
Zijn moeder belegt zijn bammetjes waarschijnlijk te dun.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En hoe precies heb jij er last van hoe anderen hun brood beleggen?
Z'n moeder zelf overigens is wel dik belegdquote:Op maandag 24 februari 2020 13:06 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Zijn moeder belegt zijn bammetjes waarschijnlijk te dun.
Dat is heerlijk, maar je moet niet denken dat je dan nog brood proeft.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef herverwijderd het volgende:
Ben zelf ook niet zo van hele dikke lagen beleg op brood. Zoals dit bijvoorbeeld, dat lijkt me dus ECHT niet lekker
[ afbeelding ]
Mijn vader hield ook van heel dik beleg op zijn brood, ik zat dan altijd gruwelend toe te kijken. Kwestie van sjmaaaaaak.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is heerlijk, maar je moet niet denken dat je dan nog brood proeft.
Ah kijk daar hebben we anuslikkerwormjim ook weer.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg maar gerust extra belegen.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:53 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Z'n moeder zelf overigens is wel dik belegd![]()
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ah kijk daar hebben we anuslikkerwormjim ook weer.
Standaard @SuperwormJim antwoord?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is bijna even irrirant als VIESMAD en ZIEDEND.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Lekker Tulpenbol.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:28 schreef Rozevla het volgende:
mensen die liever 2 dun belegde boterhammen eten ipv 1 goed belegde.
Serieus wtf
Je wilt toch volle smaak van beleg proeven en niet een of ander likje.
Wat een tering debielen heb je toch, alsof we in oorlogstijd leven.
Nee ik ga je niet klaar pijpen lelijke hond dus stop maar met DM’enquote:Op maandag 24 februari 2020 18:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Wat een hoerenjong is het ook hè.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is bijna even irrirant als VIESMAD en ZIEDEND.
Je bent niet verplicht te reageren.
Zo zou ik het niet verwoorden, maar bizar is hij zeker wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat een hoerenjong is het ook hè.
Ja maar dat is dus de fout van het ziekenhuis geweest destijds.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:47 schreef Solotovski het volgende:
Je hebt ook van die mensen die als ze een broodje pindakaas smeren er eerst nog boter op doen![]()
quote:
Serieus? Wat een smeerlapquote:Op maandag 24 februari 2020 18:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee ik ga je niet klaar pijpen lelijke hond dus stop maar met DM’en
NIet gewoon boter he, roomboterquote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Lunatiek het volgende:
Als je lekker brood hebt gewoon alleen boter erop en eventueel een heel klein flintertje beleg, bijvoorbeeld zout
Wat vervelend voor je.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is bijna even irrirant als VIESMAD en ZIEDEND.
Je bent niet verplicht te reageren.
Met hetzelfde mes, zodat ze allemaal boterresten in de pindakaaspot achterlaten. Echt jong, afschieten die lui.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:47 schreef Solotovski het volgende:
Je hebt ook van die mensen die als ze een broodje pindakaas smeren er eerst nog boter op doen![]()
Het zit diep hequote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat een hoerenjong is het ook hè.
Dat is gewoon boter. Die plantaardige meuk mag geen boter genoemd worden.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
NIet gewoon boter he, roomboter
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
NIet gewoon boter he, roomboter
Het is 2020 hequote:
Eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:36 schreef pokkerdepok het volgende:
ik beleg ook dun, want dan doe ik langer met mn potje jam.
alleen chocoladepasta kan niet dun, dat moet halve pot erop.
Je eet brood met zout?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Lunatiek het volgende:
Als je lekker brood hebt gewoon alleen boter erop en eventueel een heel klein flintertje beleg, bijvoorbeeld zout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |